Jump to content

Pitanje za one koji se razumeju


Green

Recommended Posts

I tako, krenem ja opet malo da igram CS, i pokushavam da namestim rateove tako da mi radi najbolje i nadjem bar 10 razlichitih guideova oko toga. Medjutim, nijedan ne savetuje isto kao bilo koji drugi. Onda reshim da pitam ljude koji sve najbolje znaju - Srbe [:)].

Dakle, imam aDSL 512k kod Telekoma, iz Beograda sam. FPS u igri mi je 99-100, a ume da padne najvishe do 95.

E sad, kada upalim net_graph 1 i stavim rate 20000, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101 i ex_interp 0.1 postoje samo zelena gornja linija u net_graphu i ljubichasta donja, bez ikakvih dodataka. Medjutim ping u score tabeli poraste, bude od 40-65 (dok u net_graphu pokazuje 25-40). Kada spustim cl_cmdrate na recimo 40, i cl_updaterate na 40, ping se spusti na 30-40, medjutim ispod ljubichaste linije u graphu se pojave crvene tachkice, i to jedna za drugom. Probao sam da spustim i cmdrate i updaterate na 5, chisto radi testa i pokazuje mi u tabeli ping 5-15, s tim shto gledam kako se ljudi teleportuju po mapi, tako da to definitivno ne valja.

Pitanja za znalce su sledeca:

1. Koji ping laze? net_graph ping ili ping u score tabeli? Ili nemaju veze jedan sa drugim?

2. Kako izgleda idealan net_graph grafikon? Chitao sam da je to chista zelena i chista ljubichasta linija?

I na kraju, posle svega, koje vrednosti da stavim za rateove i da li su ona 4 parametra gore jedina koje treba da podeshavam, ili treba josh neke komande da kucam?

I da, neka mi odgovori samo neko ko stvarno zna i siguran je, da ne bi ljudi nagadjali i da opet dodjem na isto kao sa razlichitim guiedovima.

Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

I tako, krenem ja opet malo da igram CS, i pokushavam da namestim rateove tako da mi radi najbolje i nadjem bar 10 razlichitih guideova oko toga. Medjutim, nijedan ne savetuje isto kao bilo koji drugi. Onda reshim da pitam ljude koji sve najbolje znaju - Srbe [:)].

Dakle, imam aDSL 512k kod Telekoma, iz Beograda sam. FPS u igri mi je 99-100, a ume da padne najvishe do 95.

E sad, kada upalim net_graph 1 i stavim rate 20000, cl_cmdrate 101, cl_updaterate 101 i ex_interp 0.1 postoje samo zelena gornja linija u net_graphu i ljubichasta donja, bez ikakvih dodataka. Medjutim ping u score tabeli poraste, bude od 40-65 (dok u net_graphu pokazuje 25-40). Kada spustim cl_cmdrate na recimo 40, i cl_updaterate na 40, ping se spusti na 30-40, medjutim ispod ljubichaste linije u graphu se pojave crvene tachkice, i to jedna za drugom. Probao sam da spustim i cmdrate i updaterate na 5, chisto radi testa i pokazuje mi u tabeli ping 5-15, s tim shto gledam kako se ljudi teleportuju po mapi, tako da to definitivno ne valja.

Pitanja za znalce su sledeca:

1. Koji ping laze? net_graph ping ili ping u score tabeli? Ili nemaju veze jedan sa drugim?

2. Kako izgleda idealan net_graph grafikon? Chitao sam da je to chista zelena i chista ljubichasta linija?

I na kraju, posle svega, koje vrednosti da stavim za rateove i da li su ona 4 parametra gore jedina koje treba da podeshavam, ili treba josh neke komande da kucam?

I da, neka mi odgovori samo neko ko stvarno zna i siguran je, da ne bi ljudi nagadjali i da opet dodjem na isto kao sa razlichitim guiedovima.

Pozdrav.

Moram da kazhem !

BRAVO ZA PITANJE :) I ja bih zheleo da znam !

Link to comment
Share on other sites

1. u net grafu se vidi ping, u score tabeli se vidi latency. ping jeste vreme koje je potrebno da paket stigne do servera i da se vrati, dok je latency vreme potrebno da stigne do servera, da ga server obradi i potom vrati. stoga na dobrim serverima ne postoji razlika izmedju ova dva, ili je zanimarljiva dok se na sporim serverima poput ovih nashih jasno uochava razlika.

2. net_graph 3, in izmedju 8-11, out neshto manji, loss i choke 0. zajebi gledanje u grafik, ja bar tu nishta ne razaznajem.

rateove kad podeshavash krecesh od lan rateova, (25000 ili 20000,101,101) i onda samo posmatrash net graph. ukoliko imash loss ili choke konstantno, onda polako spushtash. i kad spushtash gledaj da spushtash srazmerno, ne da ti rate ostane 20000 cmdr 101 a updr bude 20 i slichno.

eto, valjda sam ti bar delimichno razjasnio nedoumice :)

Link to comment
Share on other sites

Zuto-narandzaste tachke ni nemam, nestaju crvene tachke na oko 95, tako da kapiram da je 101 ok.

Sad cu da probam i ovo revovo.

Thx svima enivejz.

[edit]Evo, probao sam sve i radi mi bez loss/choke na rate 20000/25000, updaterate/cmdrate 101. Latency mi se u tabeli poveca malo, ali valjda je to to, shta znam...[/edit]

Edited by Green
Link to comment
Share on other sites

1.ping jeste vreme koje je potrebno da paket stigne do servera i da se vrati, dok je latency vreme potrebno da stigne do servera, da ga server obradi i potom vrati.

Mali sry, ali ne :)

Inace si lepo objanio.

greene sa adslom ocekuj tolika vremena odziva, nista tu nije puno.

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

dok je latency vreme potrebno da stigne do servera, da ga server obradi i potom vrati. stoga na dobrim serverima ne postoji razlika izmedju ova dva, ili je zanimarljiva dok se na sporim serverima poput ovih nashih jasno uochava razlika.

Jbg ja da ispunim svoju duznost da stanem u odbranu nekih nasih zglavnijih servera i da ukazem na mali propust u inace dobrom objasnjenju : )) :

Znaci potupno si u praviu za sve, ping sluzi samo da se testira da li postoji veza izmedju destinacije i izvora (klijenta i servera i tu nema procesiranja) ali latencija je vreme slanja podataka od klijenta do servera i nazad, a izmedju je procesiranje podataka i na serveru i na klijentu, dakle ako imas razliku u ping i latency, to ne mora biti samo do servera vec i do klijenta.

Ko ima kod kuce bolji komp razlika ce biti manja ili nikakva (opet zavisi i od servera), a ko ima krsh, razlika ce biti veca. Ovo govorim jer drzim desetak servera koji su na intel64 ili intel dual xeon masinama a na tome isto drze i stranci tako da serverside procesing na nekim serverima kod nas je dojajan ;) ali prosto je nemoguce da na jednom public serveru od 24 igraca razlika bude 0 jer ne znam da je kakva masina, procesing time postoji...evo recimo ja na kgb public serveru umam razliku od 5-10 ms na sampron 64 2600, 512 ram gf4mx440 sto je ok dok kao sto kazes na nekim nasim serverima ta razlika je i do 30 ms, a na zeninom kompu na istom tom kgb public serveru imam cak 20 ms razliku jer je athlon xp 2000+, 256 ram, gf4 mx440, znaci bitan je i klijent za sto manju razliku ;)

Eto malo da dopunim.

Dalje, green, kao sto sam ti na kgb forumu objasnio, rate-ovi zavise i od servera do servera, ja sam ti tamo napisao sta ti je optimum za kgb server recimo, mada uvek to moze i vise ali nema potrebe.

@rate 20000...taj rate ti zahteva upload od oko 150k a ti na telekom adsl paket 2 (imam taj) imas realan upload oko 110k tako da nema potrebe za tako visokim rate-om, mislim radice ti na serverima koji su ograniceni sa nizim rate-ovima (na kgb ce ti raditi jer ti si jednostavno serveru ponudio max protka sto imas i koji ti je dovoljan), ali ako odes sa tim rate-ovima na server koji nema ogranicenje ima da cesto imas 1000 ping kad ti se u nekoj situaciji na tom serveru pojavi potreba za tolikim prenosom podataka a ti imas samo ~128k upload ; )))

Edited by iGGi.kgb
Link to comment
Share on other sites

OK, hvala na odgovoru (odgovorima [:)]), mislim da sam skapirao.

Samo mislim da nisi u pravu oko ratea. Rate je vrednost u byte-ovima, bar sam tako ja skapirao, shto bi reklo da je vrednost od 20000 ~ 20 kilobajta/s. Probacu na KGB-u one rateove koje si preporuchio, i istestiracu josh malo sve, pa cu da sredim kako treba valjda.

Ma, sve je ovo zato shto sam ja CS igrao u vreme Drenik servera, pre jedno 4-5 godina, kada su svi imali 56k, pa je to bilo fino podeshavanje da radi shto bolje [:)]

Link to comment
Share on other sites

Rate je vrednost u byte-ovima, bar sam tako ja skapirao, shto bi reklo da je vrednost od 20000 ~ 20 kilobajta/s.

Izvini pogresio sam , hteo sam da napisem oko 150kb/s, prepravio sam, U pravu si za rate, 20kB/s je 160 kb/s (kB-biloBajt = 8 kb-kilobita) ti na telekomu imas oko 110 kb/s. za paket 2

Link to comment
Share on other sites

da, i klijent i server uchestvuju u procesuiranju podataka pa samim tim oba mogu povecati latency. ali kad uzmemo u obzir da su kod nas u proseku server mashine slabije od home mashina kao i to da pingovi i rateovi igracha variraju u ogromnom rasponu jasno je da serveru treba daleko vishe vremena da sve to obradi.

Link to comment
Share on other sites

da, i klijent i server uchestvuju u procesuiranju podataka pa samim tim oba mogu povecati latency. ali kad uzmemo u obzir da su kod nas u proseku server mashine slabije od home mashina kao i to da pingovi i rateovi igracha variraju u ogromnom rasponu jasno je da serveru treba daleko vishe vremena da sve to obradi.

Sta ja znam ima nekoliko servera sa ko zna kakvim masinama a li evo recimo tehnicom, gonet, sbb, kgb, max arena su svi na <=3.4 GHz i <=2 GB ram sto je sasvim ok, jbg napreduje se :)

Link to comment
Share on other sites

A jel greshim ako kazem da je Linux i mama i tata za cs server od Windowsa?

btw adsl 256 preko telekoma nepodrzava cmdrate preko 60...jer sve preko 60 mi dodje kao razlog za samoubistvo...barem meni...

"Ja uvek vidim greh i uvek prvi,ma koliko bio oprezan i mali,ja ga vidim jer ja sam uvek tu..."I'm so hidden and you're never gonna see,I'm cold,forgiven all because of my beliefs,I'm nobody that you ever wanna be cause,I know that the world is afraid of me!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...