Jump to content

WoW Patch Version 2.0.12


Silencer

Recommended Posts

EN US 2.0.10 - 2.0.12 Version [WoW-2.0.10.6448-to-2.0.12.6546-enUS-patch.zip] 3.2 MB

EN US 2.0.3 - 2.0.12 Version [wow-2.0.3.6299-to-2.0.12.6546-enus-patch.zip] 4.9 MB

EN GB 2.0.10 - 2.0.12 Version [wow-2.0.10.6448-to-2.0.12.6546-engb-patch] 3.2 MB

EN GB 2.0.3 - 2.0.12 Version [WoW-2.0.3.6299-to-2.0.12.6546-enGB-patch.exe] 19 MB

Mirrors: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Mac

* Improved memory usage and stability under Mac OS X 10.4.9 using multi-threaded OpenGL

Bug Fixes

* Attempting to turn in a guild charter with a signature from a player that formed his own guild will no longer result in an inappropriate error message.

* Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one-hour cooldown on the player's hearthstone.

* Arenas

o Players will no longer be able to see their opponents in the Combat Log of an Arena match-up before the game starts.

* Battlegrounds

o Eye of the Storm: Players should no longer be able to exit the bubble before the match starts.

* Mechanar

o The gate at the top of the elevator in Mechanar will now remain open while attempting the gauntlet and after Pathaleon the Calculator is killed.

* Caverns of Time: Old Hillsbrad

o The Escape from Durnholde event will no longer break

Edited by Silencer
rur-1.jpgrur-2.jpg
Link to comment
Share on other sites

tako to.... :P

-Ukoliko neka devojka sedi negde sama NIKADA joj nemojte prici, sesti pored nje i izvaditi digitron i pitati je jel zna da racuna, ona kaze da zna, i reci "racunaj da cu te jebati" (osoba cija je ovo fora ima 30 godina i NIKADA nije imao devojku koja ima sve zube)

  ▲

▲ ▲

Link to comment
Share on other sites

Shta konkretno treba da se nerfuje kod lock-a?

atm, po mojoj nekoj proceni, nether protection je bolesno overpowered talenat koji mora ili da se nerfuje ili da se izbaci. mada, ako ga ne nerfuju/izbace, mogu da ga preimenuju u anti-mage/shadowpriest/lock talenat. veliki nebalans od 2.0

Link to comment
Share on other sites

Evo odmah par nerfova ili buffova.

Warlock

PVP

Kolicina primljenog dmga / fear baciti nekog u fear i skinuti 10k hpa bez breaka je glupost a desava se ... oko 5-10 sec cd na fear , cisto pvp nerf .

Sam fear bez cooldowna unistava poentu pvp trinketa za ostale klase ... jer neke druge klase bacaju 1 min cdove koje pvp trinket za warlocke razbija dok ti taj isti pvp trinket ( 5 min cd ) potrosis samo da bi warlock recastovao isti spell .

PVE

Manji dmg nerf na affliction stablo oko 10 % koje u kombinaciji sa shadow priestom ( koji je u svakom 25 man raidu sada jelte ) prevelik i nabija opusteno 850 constantan dps sa prosecnom opremom , kolicina heala kombinovana sa dmgom koje to stablo pravi je preterana , bas za nekih 10% , verovatno treba smanjiti dot dmg na unstable affliction i spell dmg recived na taj spell .

Priest

PVE

Shadow priest koliko healeuje i puni manu recimo 25% smanjiti gained mana i hp od tih spelova , trenutno je shadow priest pozeljniji u raidu nego holy priest sto je retardirano .

PVE

Buffovati holy i discipline priestove kao healere , jer trenutno paladin heal > sve healove u igri ubedljivo jer ne mozes da ostanes bez mane -- sa jedne strane to je zasluga i shadow priestova . Priest treba da bude najbolji healer ... all around sto sada nebitno od speca nije , ne moze vishe da healuje , ponajvishe zbog mana efikasnosti.

To su po meni 4 najvece neizbalansiranosti u igri koje treba da se srede AS FAST AS POSIBLE .

Naravno ima i enormna kolicina drugih nizbalansiranosti , ali koje nisu tako alarmantne ( Buff shaman healing all around recimo sa shadow priestovima mana tide je postao daleko manje bitan sto je retardirano takodje reduction of mana cost na earth shield itd, Buff paladin tanking/protection , Nerf burst dmg paladinima ali dati neke dodatne stvari retribution stablu / agro reduction / steady dps srediti neke debilne talente , Nerf za holy stablo healing sa nerfom shadow pirestovima za healing i mana gain bi trebao da vrati paladine sa main healera na support healere sto i treba da budu , Dmg buff za deep frost stablo kod magova , balance druid agro reduction talenti aka buff za balance , Hunter manji buff za survival stablo itd ) ... mogao bi naravno da pricam o problemima u itemizaciji itd blabla ali da ne tupim vishe ... igra moze jos da se doradjuje .

@Litaliano , ne ... ne mislim da je imba talent , jer je duboku u destruction stablu , u stablo da bi toliko duboko dosao do njega moras da zrtvujes mnogo drugih talenata ... po meni core talenata te klase ... zrtvujes survivability mnogo . Sa tim specom ti si burst dmg kitter ( tj sa tim fire specom pametni fire warlocki kajtuju i nanose dmg ) ... mora da postoji neki odbrambeni talent u svakom stablu kod warlocka ... Tako je dizajnirana klasa ... kao izdrzljivi kaster . Trenutno najveci nebalans je kao sto sam rekao iznad mehanizam kako radi fear i deep affliction za pve ponajvishe .

Edited by StormScion

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

tbh, nether protection nije preterano duboko u affliction. moze da se uzme u 30/31 combo sa nekim drugim stablom, cineci ga opasnim samo zbog toga sto ostavlja mogucnost za jake kombinovane(pvp) buildove.

shadow priest nema potrebu za nerfom u smislu dmga(donekle). tbh, ja bih im povecao range za mind flay i zamenio nacin na koji vamp touch radi. tj da moze da se bira izmedju vamp embrace i vamp touch, ali ne moze oboje. paladin, npr, dobija ~2x vise mane od shadow priesta od ostalih.

Link to comment
Share on other sites

Nikad nisam rekao da shadow priestu treba nerfovati dmg ... ne treba ... nego default koliko healuje i mana gain od toga .

Pa pazi ... kao sto sam rekao ne treba da se nerfuje dmg kod shadow priesta , healing i mana gain .

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Evo odmah par nerfova ili buffova.

Warlock

PVP

Kolicina primljenog dmga / fear baciti nekog u fear i skinuti 10k hpa bez breaka je glupost a desava se ... oko 5-10 sec cd na fear , cisto pvp nerf .

Sam fear bez cooldowna unistava poentu pvp trinketa za ostale klase ... jer neke druge klase bacaju 1 min cdove koje pvp trinket za warlocke razbija dok ti taj isti pvp trinket ( 5 min cd ) potrosis samo da bi warlock recastovao isti spell .

PVE

Manji dmg nerf na affliction stablo oko 10 % koje u kombinaciji sa shadow priestom ( koji je u svakom 25 man raidu sada jelte ) prevelik i nabija opusteno 850 constantan dps sa prosecnom opremom , kolicina heala kombinovana sa dmgom koje to stablo pravi je preterana , bas za nekih 10% , verovatno treba smanjiti dot dmg na unstable affliction i spell dmg recived na taj spell .

Priest

Nisam neshto igrao TBC da bih imao neke bolje argumente, pa cu da te bockam na sitno :P

Warlock PvP trinket razbija charm, fear i poly... gde je tu CD od 1min?

Bilo je dosta diskusije o fear-u i uvek ce je biti.

Problem kod fear-a je shto je nepouzdan i nije retko da pukne posle 2-3 sec.

ili bude razbijen trinketom ili nekim abillity-em..

Deshava se da traje i po 10sec, ali retko, barem iz mog iskustva. Ja sam prestao da bacam fear odaaaavno. Za tih 1.5sec + batine koje dobijem sec. jesnostavno nije koristno. Radije cu da castujem neki Dot ili sl.

Kakvu shansu ima lock protiv rogue-a ili warriora ili huntera/pet-a, koji nije demonology specc?

Nether prot je savrsheno balansiran spell, kao shto Storm reche, duuuboko u Destro stablu.

Shto se tiche PvE aspekta, na moju zalost, moram da se slozim sa vama. Jednostavno previshe dmg-a rade 4 Dota + drain life. Imba je da jedan warlock dotuje 5 mobova njegovog lvl-a i posle 15sec pokupi loot sa 90%hp/mp. [:D]

UA nisam probao, pa ne mogu da komentarishem... iskreno, nemam pojma ni koji % dmg-a dobija taj spell.

tbh, nether protection nije preterano duboko u affliction. moze da se uzme u 30/31 combo sa nekim drugim stablom, cineci ga opasnim samo zbog toga sto ostavlja mogucnost za jake kombinovane(pvp) buildove.

Get your facts str8... nether protection je u Destruction stablu :P

Jedini brutalni abuse NP-a bi bio SL/NP build... ili drugachije zvani "LFG Warlock"

I za kraj... ko o chemu, kurva o poshtenju, vojnik o skracenju, a forumash i OMGNERF [:D]

Watafak!

Link to comment
Share on other sites

Ne taraba ... ja ti kazem ...

Dodje tebi paladin baci stun , ti ga prekines sa tvojim trinketom i paladin treba da ceka 1 min josh da bi ga opet kastovao .

A ti dodjes bacis na paladina fear on ga prekine sa trinketom i ti ga samo rekastujes .

O tome ti pricam ... sto je tebi taj trinket mnogo bolji jer tvoj fear nema nikakav cc pa ga samo rekastujes , dok je za sve ostale klase manje vishe bezvredan vs warlocka , jer u toj trinket akciji 1vsdrugi uvek warlock pobedjuje zbog ovog gore .

-------------------------------------------------------------------

Drago mi je da se slazemo za netherprotection ... i dalje mislim da nije nikakava imba samo dobar talent koji je potreban destruction stablu .

-------------------------------------------------------------------

Veruj mi ... kako su dizajnirani encounteri sada u tbc jeste da se non stop kreces ako si ranged dps ... Unstable affliction build = keva i nema diskusije . Nema logike da warlock toliko out dmguje maga kada je mag napravljen da bude najbolji pve dps ( zajedno sa rougom ) ... jer warlock ima mobilnost ... i u praksi se pokazuje kao 10x bolje reshenje i veci dmg pravi uvek .

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Plavi post na blizzard forumu ...

Mages were designed to be best damage dealers in game ... only class that could and should come close to mages should be rouges .

nije citat ali tako je isao odprilike .. to je islo kada je isao mage rewamp .

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

da storm je u pravu za pve lock dmg na vecini eventa..ima mnogo vecu moblinos zbog dotova i veci dmgzor za razliku od maga koji mora da stane pa da smara sa castom,lock sa aflikcijom sabija...mada nije da se zalim :) sto bolji dps lakse ode boss down :) jedina stvar koja mi smeta jeste fear i 4 dota sa aflikcijom koji nebreakuju fear dok necrknes prakticno

T_T

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...