gruja Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 tuga mu odishe iz ochiju :)) gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Dr. Nick Riviera` Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 emo dog :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
rev Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 zato shto ga rejven mrcina sheta jednom godishnje :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 lol ne ide napolje cirka 5x dnevno btw nije tuzan pogled nego pametan pogled :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 brate, ako cirka pet puta dnevno, to je vec za terapiju ololololo brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VEGE Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 nekad i sad Kuce i Ker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 (edited) Evo da okachim i ja neke slike i clipove sa skijanja. Kopaonik, sredina februara...Elem, imena je davao moj ortak, ne obazirite se ako su neka retardirana, mene je mrzelo da menjam Slike: 1. Mafia style ekipa: Click Me! 2. Ja levo, ortak desno, pauza: Click Me! 3. Ja sa ortakom: Click Me! 4. Moja devojka i ja: Click Me! 5. Moja devojka i (pazi sad ovo!) moj i njen najbolji ortak : Click Me! 6. Razglednica 1: Click Me! 7. Razglednica 2: Click Me! 8. Idioti na vrh Krchmara na -11: Click Me! 9. Opet u Beogradu (Partizan dobio Zvezdu, pa se raduju papci): Click Me! Clipovi, skijanje: 1. Ortak i ja skijamo stazu Malo Jezero, ja sam desno, on levo: Click Me! 2. Neuredjena staza, izmedju dve Gobelje, ja prvi idem, ortak drugi: Click Me! 3. Gobelja, ortak i ja, na pochetku smo skroz gore na levoj strani, ja levo, on desno: Click Me! 4. Ja vozim Krchmar, ortak lupeta: Click Me! 5. Neuredjena staza, sa Panchica kada se krene izmedju Krchmara i Crne Duboke, prilichno strmo, ja: Click Me! 6. Gobelja, ja nailazim na padinu odozgo sa desne strane: Click Me! Toliko... Edited April 7, 2007 by Green Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Dr. Nick Riviera` Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Lepo, lepo... Nedostaje mi planina... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 nije to dubok sneg, al svejedno nisi loš :) a kop mnogo dobro izgleda kad napada sneg na drveće Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Najdublji koji smo mogli da nadjemo, osim shume izmedju Krchmara i crne Duboke, koja je prilichno gusta, pa mora malo opreznije. Tuga ove godine shto se tiche snega... Thx anyway Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 da malo popravim reputaciju :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruja Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 vrh slika:) gruja novi alenko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exile Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 G-ov mali fallout boy :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzontra.volta Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 dobio sam prinovu u dvoristu ^_^ jos dve ali da ne gusim dialupere http://i30.photobucket.com/albums/c314/darijanrijan/ker3.jpg http://i30.photobucket.com/albums/c314/darijanrijan/ker4.jpg e a ima neko predlog kako da nazovem stene? ja sam hteo da ga zovem MACHKO (macka) ali neda keva... jbg sta ona zna prvi predlog za sada je mohi, sto mi je jedan drugar sa rura preporucio ali videcemo ^_^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axe_of_Blood Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Aaaaaaaaaaa ae mi daj jedno :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 neka bude mohi ;D Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
exile Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Wahah kakav je :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuchk1c4 Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 jaaaaaaao vid gaaa : )) nazovi ga fazi : )) I MAY NOT BE PERFECT, but parts of me are excellent Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Nazovi ga Međed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goga[TT] Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 da malo popravim reputaciju :P Mile brate pojebala ti se frizura... Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 auf, na sve licim samo na njega ne licim btw ono malo stvorenjce nije moje bwe :) nego moje rodjene sestre ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch1zra Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 @ voodoo ne medjed, nego megadjed :P @ thread, treba da mi stignu sutra neke fotke od drugarice, pa cu da kacim :] Ko je nub ne budi mu drug. I mean you harm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
exile Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 gde mu se menjaju baterije? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
coll Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Ker ladno lici na dakija :) sudeci po slikama koje kaci... sex, drugs and bio food! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts