mySQL offline?

Pa fino digneš server na svojoj mašini i pristupaš mu preko 127.0.0.1 IP-a. Bar sam ja tako radio, doduše davno tako da se ne sećam detalja, koristio sam zvanični mysql (znači ne ono Microsoftovo kapitalističko-imperijalističko sranje) a klijent je bio moj program u Delphiju koji je koristio DirectMySQL komponentu... upravo mi je trebalo iz istog razloga, radi offline testiranja i sve je radilo savršeno.

zvanicni mysql ? a nezvanichni je koji ?

kakve veze ima mikrosoft sa mysqlom ? osim sto ga mrze zato sto preotima klijentelu njihovom mssql-u ?

*tip* sql tip baze (structured query language) my, postgre, ms, oracle su sql serveri razlichitih firmi/organizacija

@topic ako sam dobro skapirao trebalo bi da dignes kod sebe apache+mysql+php i da napravish identichnu situaciju kao na hostingu i onda mozes i bazu i php/slike samo da upucas na hosting i da bude identichno kao sto je bilo kod tebe

Edited by mohican

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

prvo skines apache. instaliras ga

onda skines php (4 bolje, 5 zna da zeza ponekad)

onda namestis httpd da radi sa apacheom. (pogledaj readme i install za upustvo)

onda instaliras MySQL. citas readme i install za uputstvo.

ako si sve radio po knjizi, u folder htdocs stavis sajt, i preko phpmyadmin (koji skines s neta kao modul) pristupis bazi podataka (mozes i preko mysql front, ali ja vise volim ovako) i importujes bazu (uploadujes sql fajl)

i eto

ako budes imao pitanja pmuj me

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

sto ga treba konfigurisati, u pi*ku maternu, dodas dva reda u httpd i obrises dva tacka zareza, ako se dobro secam

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

u phpmyadmin-u imas opciju export... selektujes structure and data i zavisno od velicine fajla izaberes kompresiju...