Flash to PDF?

Lucky

Jel ovako nesto uopste mogutje? Cisto pitam, nesto sam razmisljao na tu temu. Postoji neki sadrzaj u flashu, sa kao stranicama i slikama i sve, pa me interesuje da li postoji neki zgodan nacin da se on prebaci da bude PDF? Mozhe i rucno naravno, ali da to nije "hvatanje" slika pa ubacivanje u PDF.

Jel imate neke ideje?

hoces da ti pdf pokazuje flash?? mozes na mnogo nacina da napravis pdf od jednog frejma, ali kompetna animacija u pdf.. ne verujem.. mislis li da svaki frejm bude pokazan u pdf-u..? tesko...

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Tebi onda u principu treba program koji otvara flash fajl po frejmovima, nesto kao imageready za .gif, naprimer.. gugluj, nema druge :) kad ga nadjes prebacices to sve u pdf pomocu pdf printera (vecina pdf makera radi na ovaj nacin, instalira se u obliku stampaca i onda prilikom odabira print menija sacuva sadrzaj u pdf fajl). ja koristim CutePDF.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.