Prvi acc sa svim ikonama

uu a ti si mnogo bolji od Yurija,imao si acc sa CLom na Azerothu i na evropi 700 pobeda...i ko zna koliko poraza,tako da ono zadrote stfu :D

hehe to mi je bio prvi acc na azerothu i ja to ne poricem da sam imao tolko pobeda i poraza,ali ja nisam igroa sam na tom accu.... :) A na tom accu sam samo igrao ATa...A yuri je za 2 meseca ako nisi znao napravio acc sa 1600 partija solo :)

logo_phpBB.gif

Nije samo jedan lik 100%. Igrao sam AT sa njim ranije nekoliko partija, i rekao mi je da je acc shareovan izmedju njih 3 ili 4, s tim shto je moguce da je josh neko uleteo u medjuvremenu u prichu. U svakom sluchaju, lepo icon_smile.gif.

Grupnjak a?:)

Олимпијске игре на РУРу

ja mislim da grubby i da oce nemoze da napravi zulejmanov skor :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ja mislim da grubby i da oce nemoze da napravi zulejmanov skor :)

pa takav skor bi mogao skoro bilo ko da napravi posle 3 god... samo igraj at po 2-3 partije sa svakim likom koga nadjesh na bnet-u, mozesh opusteno da dobijesh sve tri partije a tvoj ell netje rasti, tako da ce ti svo vreme upadati likovi sa pola mozga itd :)

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

^^tih likova sa pola mozga mi je dosta zato vise neigram tg samo at i solo :(

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

• 2 weeks later...

Igra on i dalje, igrao sam na nekim mojim levim nickovima malo ladder sa randomom, i uleteo mi je on 2 puta. Lik je debil nikad veci, whine-ovao je nikad vishe kad sam ga sabio oba puta, i to sam ishao na neke retardirane taktike.

pa kad ti neides na retardirane taktike sharky :)

Ma Pusite Ga KraLjU Vladici Ekekekke :D :P :