Chromaggus

modjo

Kad je ispalo sranje na Haumu, dosta ljudi odatle je otislo na Chromaggus da igra Alijansu. Zanima me ko je sve tamo, koji su vam nickovi, i ako nije problem, klase i leveli...

Ja sam do sad imao tamo nekog shamana, pa nisam ni mogao da rolam alijansu. Sada sam ga uz malo gorchine obrisao, i spreman sam za novi pochetak:)

Edited by modjo

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

Ja sam Ecliptica NE Druid sad sam lvl 40 moonkin

But I doubt there's a journey planned for me - As I own every moment of my life

And the blessed they shall call it blasphemy - But I know what I think is right

Still the sun and the stars will shine for me - For the pure I will fight

For no king I will die - For my thoughts I will live

blah ja eko ima ih ko pleve ) a ono uobicajno ...

jgb moram i ja da napravim nekog retardiranog ruznog pokvarenog noobovskog debiloidnog lika koji je ko k**** , da napravim balans posto mnogo sabijam \;)

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

OK, pocinjem Dwarf Priesta, nick: Taba, tako da se vidimo:)

Ako me neko od vas vidi nek mi sredi invajt:)

Edited by modjo

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

ajd nek neko kaze neki novi server tu bih poceo (da ne prebacujem lika)pa me zanima neki novi server gde ima nasih?jel zna neko?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

kakav je ovaj blooddfeather i imali tamo nasih?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Neko mi je upravo izvalio rumor da od srede krecu novi serveri:P

Edited by modjo

offtopic-posto sad uplacujem pa jel neko moze da baci patch 1.8.2-1.8.3 plz to mi je zadnja verzija?

Krecem wow opet odma posle NG. (krenuo bi josh pre nedelju dana ali imam dosta obaveza sada pred novu).

Najverovatnije cu igrati na Chromaggus (ako ne nastavim na haumarush, za shta su shanse ko za epic :P )

btw zaboravite za nashe guild-e.. :-)

ae pa se vidimo ingame

Craziness is directly related to having a vagina.

Aj bezite sa hromagusa, ja naviko na svede i fince, samo mi jos srbende fale, secam se kako je bilo retardirano na haumarusu :D

But I doubt there's a journey planned for me - As I own every moment of my life

And the blessed they shall call it blasphemy - But I know what I think is right

Still the sun and the stars will shine for me - For the pure I will fight

For no king I will die - For my thoughts I will live

Haomarush je smorio samo nubove koji nisu nasli gild . . . .

(ko nastavi hate ,neka pre toga popije alkohol iz apoteke)

Ajde sada samo razmisli shta si rekao? Pa kada si ti mogao da nadjesh guild, ne vidim zashto bi nekome pretstavljalo i najmanji problem da nadje guild.

Ako necesh da igrash na Chro onda nemoj da seresh i postavljash postove na ovu temu bez potrebe.

Edited by TeacH

Craziness is directly related to having a vagina.

sta mogu 2 coveka vs bubblesa :) i >>> you :)

+ sto sam prvi pala koji ima brain !!!

kakav takav :)

ili su me to mozda slagali ? : )

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Smarate sa tim "horda je zajebana, alijansa je gej" sranjem... :D Igrajte tamo sa bosancima i hrvatima na hordi i uzivajte... :D

marate sa tim "horda je zajebana, alijansa je gej" sranjem... :D Igrajte tamo sa bosancima i hrvatima na hordi i uzivajte... :D

Brate alijansa jeste gej.. pogledaj samo te PvP art-ove, sve jebeni paladini melee a casteri sve neke bozitjne jelke. DA SI MUSHKO UZEO BI HORDU!

A to ko igra na hordi me totalno ne zanima, ima da napravim gild "One Man Army" gde tju biti jedini chlan i otvaram sezonu na "Serbian Alliance Players @ Chromaggus". [;)] Eto mozda pustim u gildu SirNea jer je jedino mushko ovde od vas pichitja! [:D]

BTW da se zna.. shto brze levelujete to vam brze raste kita!!! [:D]

Sto nas je manje na Hordi ja sam srecniji!

Ja nisam a i jesam. Nisam jerbo moram da koristim moj 1337 engl0sh skiilz a jesam jerbo vishe gank targeta koji tje posle da mi plachu na forumu! BTW ko ostavi nickname svog chara, dobija gratis +1h corpsecamp! [:D]