KOJA JE OVO PESMA?

byp_

@Dushan_: Best Of Discogalaxy & Yazoo - Don't Go (Jr 80s Club Mix) here u r :)

http://files.myopera.com/voodoo_man/files/...Club%20Mix).Mp3

Hvala najlepshe! [:)]

Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete.

izgleda da nisam bas najbolje skapirao:)

ja sam samo raspoznao glas i teks koji ide u pozadini.

we're part of the human race and all of the stars and outer space we're part of the system plan...

pa to ti pricam,to je neki rmx te pesme

hvala;)

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

malopre sam gledao na tv-u spot, neki smesni crnja "peva" nekim nerazumljivim jezikom, i kao refren ide http://www.batman.foo.se/

pisalo je na kraju kako se zove, ali je bilo prekriveno reklamama, tako da sam samo video "EL CHON......."

jel zna neko kako se zove stvar

Edited by shiki

'Lo, there do I see my father. 'Lo, there do I see...

My mother, and my sisters, and my brothers.

'Lo, there do I see... The line of my people...

Back to the beginning. 'Lo, they do call to me.

They bid me take my place among them.

In the halls of Valhalla...

Where the brave... May live...

...forever.

Da li neko zna da mi kaze ko peva i kako se zove pesma koja ide:

"Ti si mi sve, i meni je trebalo malo da nestanem, zbog nje, me negde daleko odvedu i ostave" peva prvo zensko pa mushko. Upomoc plzzzzzzzz

1673028GwVZY.png

Mortal Crusader Strike

700 mana

1 yard

An ability dealing 2% of weapon damage. Reduces healing done to the target by 5%. Lets not get Crazy! Also starts a 10 second cooldown on all paladin abilities when used.

juche 2 puta chuo onu chuvenu pesmu o che gevari, sporiju varijantu (mushki vokal, brzha je sa zhenskim valjda), i ne znam ni ko pva ni kako se zove.

znam da se provlachi el komadante che gevara blabla.. sjajna pesma. ako neko zna o chem je rech nek kazhe

pesma se zove hasta siempre, ženski vokal koji si čuo je verovatno nathalie cordone, a muški nemam pojma.

Da li neko zna da mi kaze ko peva i kako se zove pesma koja ide:

"Ti si mi sve, i meni je trebalo malo da nestanem, zbog nje, me negde daleko odvedu i ostave" peva prvo zensko pa mushko. Upomoc plzzzzzzzz

Mislim da se grupa zove CODE. Jel imash josh malo teksta?

Edited by VoOdoO_MaN

Got some minuses for free?

@Cvvve CODE- TI SI MI SVE kolko se secam bila je u dance topicu

link plz...

1673028GwVZY.png

Mortal Crusader Strike

700 mana

1 yard

An ability dealing 2% of weapon damage. Reduces healing done to the target by 5%. Lets not get Crazy! Also starts a 10 second cooldown on all paladin abilities when used.

Jel ima neko ili zna gde moze da se nadje pesma

Shakin' Stevens - How many tears can you hide

Znaci trazim je jedno mesec dana i nema shanse da je nadjem, jedina pesma koju ne mogu da nadjem!

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

NIje teardrops!!!!

Izgleda da ta pesma ima samo na ploci ili kaseti cim ni vi ne mozete da je nadjete!

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".