WinXP i Win2000

Paja

daklem, imam dve particije na disku, i koristim trenutno windows xp sa SP2, ali zbog par razloga hocu da instaliram i windows 2000 (na drugoj particiji), ali chim ubacim cd, kazhe poruka "setup already detected newer windows, setup options will be denied" (neshto u tom fazonu), i ne da mi da ga instaliram.

probao sam da butujem sa win2000 cd-a, ali se odmah prebaci u winxp

saveti?

Zastava101Mala.jpg

originalan cd?

ako nije radis kao i sa svakim drugim, kreiras particiju, pokrenes neki boot program (NTFS Pro npr) pokrenes odatle instalaciju i picis na tu novu particiju

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

pa cd je original, al jednostavne nece da se butuje odatle jer kaze da vec imam noviji windows

+ ja nemam chistu particiju, imam podatke na njoj, a necu da radim format. znachi hocu (ako je moguce) da jednostavno instaliram win2000 na tu particiju, pa kad se butuje komp, da imam opciju da biram, a na drugoj particiji nek stoji winxp.

Zastava101Mala.jpg

mozda ce da zvuci glupo, ali jesi namestio da cd-rom bude boot device?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.