Jump to content

Turnir u Deusu


Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm gogo :) NE lt-a ima uvek i bice ga uvek jednsotavno je najbolja mapa u igrici a to je dokazala svojim prezivljavanjem na wc3 screni od njegovog samnog izlaska :P

lt postoji josh od wc2, i sc-a, ali u sc-u su se vetj pobrinuli da je izbace sa vetjih kompeticija, posto je lost temple, lost temple :))

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

ehh da, sto se tice novijih mapa, najbolje bi bilo da ako dva igraca hoce da igraju te mape onda neka ih igraju u njihovoj partiji , posto vetjina ljudi nije upoznata sa tim mapama, nemaju skim da ih vezbaju i te mape nepostoje u deus-u (sto i nije neki problem).

Joco nadam se da ce igor otvoriti deus oko 10 [:D][:D] , ili posaljite slekija [:D]

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

iz sc-a je izbaceno zato sto je smorilo posle 6 godina ali u bw-u je ta mapa maximalno izbalansirana za sve 3 rase

dada posebno kada igra jedan factory terran koji se zabada na ostrva sa 20 turreta , sredina je puna turreta , tenkova i mina , a po hillovima josh malo turreta i tenkova, i u bazi josh vishe mina i turreta i onda zabode 10 star gejtova i krene da ti masuje vrajtove, bash balansirano :))

btw sa wcg-a u sc-u su je izbacili josh 2001 godine , zato sto je bila klasicna abjuzerska terranska mapa , kao sto je ovde lt za humana.

ae nazad na topic :P

turnir je 24-og ,predlazite mape >_< za wc3, ja samo kazem da su maelstorm i treasure island klasicne abjuzerske "fountain" mape , i sami znate kako je funkcionisao stari echo :)

Edited by spo(ghost)

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Ako se dva igraca dogovore oko sebe za mape, zasto da ne, njihova stvar.....Ja iskreno igrao sam SV 2 puta u zivotu, ali zato MaelstromWEG obozavam......:D

U svakoj grupi bit ce 5-6oro igraca i igrace svako sa svakim( nadam se da se slazu ostali ) kao na WCG-u.....a gosui ce da se rasporede ravnomerno po grupama ( mislim nemogu sada da stavim sharkija, vladicu, dukea i yurija u jednu grupu bilo bi glupo) naravno SHarky bi ih sve razbio :D ^^

POzz

dotrcd.jpg

vladica.gif

Link to comment
Share on other sites

dada posebno kada igra jedan factory terran koji se zabada na ostrva sa 20 turreta , sredina je puna turreta , tenkova i mina , a po hillovima josh malo turreta i tenkova, i u bazi josh vishe mina i turreta i onda zabode 10 star gejtova i krene da ti masuje vrajtove, bash balansirano :))

btw sa wcg-a u sc-u su je izbacili josh 2001 godine , zato sto je bila klasicna abjuzerska terranska mapa , kao sto je ovde lt za humana.

Ne lupaj Ghost molim te, LT u SC-u definitivno jeste ako ne najizbalansiranija mapa, onda sigurno jedna od 3. Pogledaj samo ostale mape koje su ostrvske i slichno...

I o kakvim bre ti vrajtovima prichash, to je upravo ono od chega je najlakshe odbraniti se.

turnir je 24-og ,predlazite mape >_< za wc3, ja samo kazem da su maelstorm i treasure island klasicne abjuzerske "fountain" mape , i  sami znate kako je funkcionisao stari echo :)

Ko je spominjao treasure island? Pricha je o tome da se ubace mealstrom i secred valley.

Nisu klasichne abjuzerske mape, i ti to dobro znash Bobo!

To se dve mozhda i najizbalansiranije mape, pored novoprepravljenog TM-a.

Mealstrom:

-Kod elf-a je mozhda jedino bilo prejako protiv orc-a npr kad uzme beast-a 1. i namasuje archere, i onda napadne chim dobije t2 i uzme firelorda. Ako mapa nema fontanu, prebija Orca sigurno, jer ovaj i ako izmicruje sve jedinice, nece moci da se izlechi. E sad imash i fontanu, i kamenje na ulazu prema taverni na pochetku, tako da je to balansirano.

-Undead je imao problema sa protivnichkim expanzijama koje su previshe daleko, da i kad ih skautije na vreme ne mozhe da sprechi gradjenje kula, bar ne u delu partije kad josh nema destroyere, a na MS-u je sve nekako blizu.

-Kod Orc-a je jedini problem bio shto je Blade sam mogao da ocreepuje na pola mape creepa koji daje item, a ovde na fontani najjachi creepovi daju iteme, i josh imaju i one manje da im bace rejuvenation.

-Humanska shtek expanzija je otezhana vs undead-a shto sam vec napisao, a vs elf-a ima malu prednost pri creepovanju fontane sa footmanima u odnosu na archere, a i ima mogucnost da jako brzo ocreepuje oko baze sa milicijom za 3. level pre nego shto elf ima mogucnost da creepuje fontanu, i tad ode na nju, jer je dosta jachi sa level 2 vodom. Napisao bi josh neke velike prednosti i nachine igre vs elf-a, ali i vladica ce prochitati ovo, tako da no thx :))

-Osim svega toga, na mapi postoji bash sve, i jako je dobro rasporedjeno, mercovi, shop, merchent, taverna, fontana; i creepovi nigde ne izbacuju item koji bi mogao da bude prejak u trenutku igre u kom je kamp ocreepovan.

Jedina zamerka koju imam za ovu mapu je shto je tako jebeno bela, ali mapa je balansiranosti and stuff najbolja u igri.

Secred valley:

Totalno "obichna" mapa, predstavlja neku meshavinu turtle rocka i plunder-a, sa dodatim fontanama. Drop temi su na ovoj mapi skoro svuda za level ili pola level-a slabiji nego na drugim mapama, shto dobrinosi nemogucnosti da se abjuzuje neshto tipa brzi book of the dead ili slichno, kao shto je ranije bilo na TM-u.

-Dovoljno je da kazhem da je ovo mapa koju u WC3L-u kao pochetnu igraju bukvalno sve rase, tj ne mozhe da se kazhe da je elfovska, humanska ili shta ti ja znam mapa.

Ni jedna od ove dve mape nema nikakvu slichnost sa starim EL-om.

Link to comment
Share on other sites

Ne lupaj Ghost molim te, LT u SC-u definitivno jeste ako ne najizbalansiranija mapa, onda sigurno jedna od 3. Pogledaj samo ostale mape koje su ostrvske i slichno...

I o kakvim bre ti vrajtovima prichash, to je upravo ono od chega je najlakshe odbraniti se.

ma da, od mase vrajtova se branish 100%, znaci sa zergom , odesh na hidre i zabodesh krdo ali KRDO overlorda iznad hidri i on ti dodje sa 5-6 valkajra i otera ti overe i ispresavija, dok ti sa masetinom klokovanih vrajtova kida hidre, sa mutama necu da spominjem sta se desava. onda ti dovedesh josh par overa na to mesto, ubijesh mu valkire, i onda ti ode na glavnu i rushi seljake , pa na exp , pa na drugi exp , pa ti pokida overe koji su tek izashli na expu. gledao sam vanilu u deusu kako je maltretirao retardirane koreance, tako da nemoj da pricash ...

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Mealstrom:

-Kod elf-a je mozhda jedino bilo prejako protiv orc-a npr kad uzme beast-a 1. i namasuje archere, i onda napadne chim dobije t2 i uzme firelorda. Ako mapa nema fontanu, prebija Orca sigurno, jer ovaj i ako izmicruje sve jedinice, nece moci da se izlechi.

Elf isto uradi i na TM i na TR, on ima uglavnom 3lvl kada napada, a ti nemozes da imas jer neces moci da se nahilujes bas kao sto si reko, a onda da se sa 5 gruntova 2lvl fs i 1 lvl tc odbranis od 12 archera,bm,ptice(ili 2 svinje),fl,2 vatrice( a moze da povede i 3 wispa sa sobom) je stvarno tesko. Znaci ako omasis creepjack gg je, a cak i ako elf malo kasni i izvuces 1 shamana morao bi da biras da li da purgujes pticu kojoj ostane helta, ili prase kome isto ostane helta ili one 2 raspale vatrice koje se mnoze ><

Link to comment
Share on other sites

Orc elfa ako ne smori u pocetku moze da mashta po pobedi.... tako da idemo blade i seci bajo :)

seces po wispovim koji su iza zida wellova i altara i rake, zaboravih da losiji elf igraci na welovima ukljuce automatic hil pa nemoraju ni da mrdnu wispa ili mozda da postave novi vel ili ga uguraju u rudnik!

Link to comment
Share on other sites

seces po wispovim koji su iza zida wellova i altara i rake, zaboravih da losiji elf igraci na welovima ukljuce automatic hil pa nemoraju ni da mrdnu wispa ili mozda da postave novi vel ili ga uguraju u rudnik!

Ti si video da je grubby pobio nekome sve wispove pa ti sada mislis da blade sluzi samo za to, ti verovatno dodjesh do njih zateknesh ih iza moon wella i blejish 2 min u njih...

Edited by Goga[TT]
bnlsignature.jpg
Link to comment
Share on other sites

Beast master ne moze nishta da uradi ako nije nalevelovan, cim elf uzme beasta znaci da ce brzo ici na velik creep, u pocetku ako mozes smarash mu wispove ako ne onda se

snadji shta ti je najbolje, sakupish 2 - 3 grunta i creepjackujesh ga na svakom vecem creepu i ubicesh mu bar 2 arch po creep jacku... tako da taj elf ne moze creepuje, a i znash i sam da elf suxa bez te masse archa koje je izvukao u pocetku...

bnlsignature.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...