Najlepsa Devojka Na Svetu

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma dajte bre ljudi ovo je shtos:)

Ne da nije lepa nego je ruzna:)

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

Pogledao sam odma. I reci cu samo: vi mora da se shalite...

Nemam nista protiv pedofilije, ali zaboga, samo ako je klinka extra...

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

Ahahaha, 'ladno slusham sad Lohan freestyle, otvaram topic kad eto ti njene slike. [:D]

Modjo, prijatelju, kolego iz alijanse, [:D] znam da se ukusi razlikuju i tako to, beaty is in the eye of the beholder... ali stvarno ne znam chijim je ti ochima gledash ako mozesh da kazesh da je ruzna. [b)]

btw ova slika sa kalendara je njena najruznija EVAR

Edited by Wulfgar

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Jao bre, pa shto ne pogledah odma' ovaj rivierin link, ovo je ona maloletnica iz Potera... ah, jeb'o bi je josh od prvog filma. [:D]

njene obrve me plashe.

Bogte. Ko'ke sise ima dete. Oo

Koja od njih dve? :D

Lindsay Lohan je bas cool devojcurak ... a ova mala je jos dete ... mislim koliko ima? 15 dina?

roflmao.gif

roflmao.gif

Hermiona je 90god znaci 15 god [:I]

ma Angelina Jolie rocks :D

T_T opet budzis postove [:o)]

njene obrve me plashe.

to je zato sto joj mama jos ne da da ih cupa...

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Vulfi, pa nemoj da se svadjamo sad... :)

Mnogo, bash, veoma je ruzna... Nabolje sto moze da bude je prosecna.... Lepa nemoz da bude ni za zivu glavu.

Ima mushke obrve, pegav nepravilan nos, nepravilne zube, a bogami mislim da joj se naziru i mustaći.

Na ovoj prvoj slici se mozda ne vide neke mane, ali aman, vidi se da ne zasluzuje topic, jednostavno je ziljava:P

Jel znate vi sta je jessica alba za nju?:)