kako se kaze slika govori vishe od 1000 rechi :)

belimag.jpg

btw malo je loshe, jer je hvatan screen od web kamere, ali se vidi sushtina (slika je iz godishnjaka) :D

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

loool kad si to slikao :)) mada se nevidi nista :)

vecheras, imam gadne veze po ns-u :D

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

ne zelish da se ja promovishem slikama, pola ljudi bi pobeglo sa foruma  [xx(]

idi u q.. gde moram da se budalama smejem hahahaha

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

naocare mi je zdipio misha :) mamicu mu onaj sto igra starcraft :)))) ali imam nove bolje :) nebrinite se more pictres will follow posto vidim da ih iscekujete neprestalno ;)

mogao bih da ga odkucam.... ako mi nabavish knigu "kako se ugojiti do wcg-a".

[:D]

poceo sam tretman "sedenjaufoteljidokjedeshkikiriki", ali ne vidim nikakve promene vec 7 dana.

Edited by spo(ghost)

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

Jel ovo vladoica ?

cuj vidis kakva vuglaca :))))

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

s1t & 34t...51mpl3 4s th4t

323894...432 5213...52345

ko skonta sta znaci dobija mesecnu pretplatu na adsl-u

T3LL M3 T3H S3CR37

tell me teh secret

,Aug 4 2005, 05:47]s1t & 34t...51mpl3 4s th4t

sit & eat... simple as that

323894...432 5213...52345

ko skonta sta znaci dobija mesecnu pretplatu na adsl-u

to je morzova azbuka

topalkon@sezampro

Edited by FATA

prevelik ti avatar m8

tell me teh secret

sit & eat... simple as that

to je morzova azbuka

znas ti uopste sta je morzova azbuka,to ti je ono ti ti ta tong tup i jebes ga vec ono kucanje...