prvi komp.....

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1990 ako se dobro secam...

286 i prva igica koju sam pikao su bile zmice :) one koje se danas smatraju za prevazidjenem i na mobilnim :) A druga koju sam upalio 5 min posle nje su bili majmuni koji su se gadjali bananama :) naravno sve startovano iz qBASIC-a :)

92 cm64 .. igrica valjda neka formula dunno... i nezaboravni bubble bobble :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

prvi komp spectrum ZX, ustvari to nije komp, ali nije ni komodor ;) i to je bilo strashno davno, caletov bio, ja znao samo igrice da prokrecem preko kasetofona ;)

a prvi pc 96-te P1 166mhz, i pichio Interstate '76, mnogo dobra igra ;)

Everytime I cross the line

I push the boundaries out a little...

Ja sam imao Commodore 64, koji je inache stariji od mene [8D] (rodjen sam krajem '83, a taj Commodore je moj otac kupio '81 ili '82, nisam siguran). Prva igra koje se secam se zvala Blue Max (avion bombarder). Jos uvek imam taj Commodore, digao sam ga na tavan [:p] I jos uvek radi [:)] To je kvalitet !!!

први комп. '98 неки пентиум 2 који је тада био но. 1

прба игра аладин колико ме памћење служи

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

,Mar 27 2005, 20:17:01] prvi komp spectrum ZX, ustvari to nije komp, ali nije ni komodor ;) i to je bilo strashno davno, caletov bio, ja znao samo igrice da prokrecem preko kasetofona ;)

a prvi pc 96-te P1 166mhz, i pichio Interstate '76, mnogo dobra igra ;)

alo alo derane polako :)) vredjas commodore? treba neko da te savata na ulici jel to hoces ? :))

[8D]

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

'94

8086 procesor sa 640kb RAM i 20MB hard diskom, a sve to na fantasticnih 16 MHz sa CGA monitorom zelenih nijansi. Prva igra bila Gorillas, u Quick Basic-u koji je stizao uz fenomenalni DOS 5.0.

Ovdashnji

P.S> nickwoode, zasto se ne "log_out"-ujes kad si na forumu sa mog kompa? DovlaGSI

:)

486-120 Mhz, 8 MB, S3 virge, 1995. tako nesto. i prvo sto sam igrao bio je civ i onda sam nesto cackao u korelu. bas se secam one ikonice sa balonom, koja je bila mnogo bolja od ove trenutne ikone za Korel

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

bila je to davna 1999 god [:D] konfiguracija je bila

intel celeron 400mhz

64mb rama

14 monitor neki raspali

imao sam i graficku cak sto je tad bilo dosta sqpo [:)] neku na foru riva tnt ili nesto tako a prva igra koju sam igrao je midtown maddnes 1 i i dalje iam respekt prema toj igri zato sto je zakon

eee da graficka mi je bila s3 neka sad me poceti iguana