Smorih se danas opasno..

e bash je kjut... usvojio bi ga [:)]

( [;)] )...

<font size="1"><font color="white">... I tako isho ja sam pustinjom sa bozarom u ruci...</font id="white"></font id="size1">

<font color="orange"><font size="1">..Give me a kiss to build the dream on

and my imagination will drive upon that

sweet heart i ask no more than this

a kiss to build the dream on....</font id="size1"></font id="orange">

Psycho,Mar 15 2005, 00:46:37] a brate nasi zoo vrtovi gore neko svapski logori, zivotinjama sve jedno jel su zive il mrtve a neke bi vise volele da su mrtve

nije bash tako al ajde..

stvarno se smorilo manjmunce

ali jbga ......

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

do jaja je beo zoo vrt, ne znam šta serete.. i naravno da je životinjama gotivnije da budu napolju, al jebi ga, u perspektivi će to celoj vrsti doneti više koristi nego štete, kroz edukaciju mladih itd..

ala je meden [^]

( [;)] )...

<font size="1"><font color="white">... I tako isho ja sam pustinjom sa bozarom u ruci...</font id="white"></font id="size1">

<font color="orange"><font size="1">..Give me a kiss to build the dream on

and my imagination will drive upon that

sweet heart i ask no more than this

a kiss to build the dream on....</font id="size1"></font id="orange">

меда је стварно сладак ,јујују :))

да да оћу и ја змије моје омиљене животињке :))

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

Nas zooloski vrt je bez sve sale jedan od boljih u ovom delu Evrope (da ne idem u sire razmere). Bio je malo propao kao i uvek za vreme inflacije, ali se polako sredio pocetkom milenijuma ... Sad, pitanje drzanja zivotinja u zatocenistvu je potpuno druga stvar.

Realno, i ako umru u prirodi kakvom kod smrcu, i to je deo njihovog zivota, drzanje u prostoru dva sa dva, makar ih to stitilo ne znam koliko, iza resetaka, smrdi big time :P

Gledaj kako je sladak meda, trebalo bi da je u shumi, da luta i krka, a on se cese o resetke umesto o koru drveta, uzasno :(

I ovo mu je bolje od robije :P

>

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

bas me zanima kad bi mogle da govore sta bi imale da kazu.... :(

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

nije toliko loše što postoje zoo vrtovi.. kao što rekoh, da nema njih, verovatno bi mnogo manja bila svest o ugroženosti živog sveta..

priroda/evolucija ne tretiraju jedinke, nego čitave vrste.. ako treba pedeset medveda da se češe o rešetke da bi ostalih x miliona u prirodi živelo bolje, onda neka.