Shta qpiti za 8. Mart?

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ma netreba nista kupovati,

oceca se covek nekako ugrozeno :P

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

e taj osmi mart je meni toliko truo .. mislim glupo mi je svako kupovanje poklona sa povodom... e sad je osmi mart, moram da ti kupim poklon.. pa ako mi nesto znacis obradovacu te necim kad god imam priliku.. trulo...

ja cu kupiti cvet.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Imas one pakete u Lilly prodavnicama , 1000 ili 2000 din paket , moze da uzme i da izabere sta god oce za tu svotu , to je dobar poklon po meni ...

ako ne znas sta ces , uzmi to ..

mada i za 2 000 , ne znam sta moze da se uzme a da bude dobro , mislim u lilly prodavnici ...

:P

Komitet Gosudarstvennoi Bezopasnosti

ma daj, poklanjanje vauchera je loshe, pogotovu shto ti vaucheri ne vracaju razliku u vrednosti

Za tih hiljadu kinti mozhe dobar poklon da se uzme

btw ivane zgotivili stese ti i killy neshto u poslednje vreme? Budzhite jedan drugom.. postove [;)]

Shta ce ginga da kazhe? [:D]

Al ipak je najbolja proslava 8 marta u raspalim drzavnim firmama, gde zene ceo 7 mart kuvaju i mese i peku da bi 8-mog na posao donele tonu hasa, a onda im muski kolektiv svakoj poklonio neki jeftini impuls dezodorans, a onda navalio na has i cepi dok ne popadaju. Posle zene to lepo ciste, pa kad dodju kuci sve jovo nanovo :)

Meni je 8 mart nekako komunjarski praznik.

btw ivane zgotivili stese ti i killy neshto u poslednje vreme? Budzhite jedan drugom.. postove [;)]

Shta ce ginga da kazhe? [:D]

mora da mu je killy pretio da ce mu uhakovati na komp i videti onu njegovu privatnu kolekciju ............ ;))

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."