Jump to content

Airbus A380...


Recommended Posts

Malo da se spustimo iz svemira u zemljinu atmosferu :)

Airbus je danas u 11:00 GMT+1 predstavio A380, trenutno najveci putnicki avion. Dva deka, 555 putnika, 14.000 Km domet...

http://www.airbus.com/product/a380_backgrounder.asp

Jedino je program na predstavljanju bio los, dva sata govora CEOa Airbusa, predsednika FR, GB, DE i ES i 15tak minuta videa o avionu :) i bez igracica u uskim u kratkim stvarima :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

boing 747-400 moze da poveze vishe putnika .. al jebesh to kad u ovom a380 imash kazino, saunu i takve perverzije =)

btw rikno sam od smeha kad sam video porudzbine po avio kompanijama .. ono svi su imali neki jednocifreni broj dok je gulfair (ili tako neka bliskoistochna kompanija) imala 15 komada u porudzbini =)

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

boing 747-400 moze da poveze vishe putnika .. al jebesh to kad u ovom a380 imash kazino, saunu i takve perverzije =)

B747-400 moze 524 putnika http://www.boeing.com/commercial/747family.../technical.html

Jedino japanci (JAL) napakuju ~560 putnika :) al' je nezgodno kad im je takav avion pao :)

A bice i verzija a380 bez perverzija pa ce moci 800+ putnika da stane :) taman ce biti jeftinije karte :)

btw rikno sam od smeha kad sam video porudzbine po avio kompanijama .. ono svi su imali neki jednocifreni broj dok je gulfair (ili tako neka

bliskoistochna kompanija) imala 15 komada u porudzbini =)

Verovatno si mislio na Emirate, 43 aviona :) koji ce im q toliko :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380

Nego, ova godina je bas dobro pocela za evropsku aero-svemirsku industriju , prvo Hajgens, sad Airbus, dobar start :)

Link to comment
Share on other sites

ovo pitanje je bilo u milioneru juce :P

i tako sam cuo za njega :P

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

Link to comment
Share on other sites

aleksandre, zato što nije imao veze s vezom..

prva klasa je zapravo royal ili kako se već zove, kapiram da je skuplja od konkorda nekada.. biznis je druga..

većina kompanija je krajem devedesetih otpisala podelu na tri klase (tj izbacila rojal) kao nerentabilnu, no eto, drugačiji vetar duva..

a taj kasino o kome pričate je ono što omogućuje da karta bude jeftinija, između ostalog.

off topic: jat neće imati a380 verovatno nikad, njegove šanse su u tome da bude jeftiniji od konkurencije, da hvata našu dijasporu, decu i stare i da tako pliva.. a kašika bi nam upala u med kada bi beograd postao regionalni hub a jat kompanija koja od velikih preuzima putnike na BEGu i razvozi ih po balkanu.. u tome u prilog ide što evropska avioindustrija (=erbas) forsira varijantu sa habovima, dok boing ide na više direktnih letova manjim avionima (što je ujedno i razlog zašto erbas uopšte ima najveći avion, jer realno, boing da je hteo, mogao je da napravi avion za 2000 putnika), ne prave slučajno već skoro 40 godina dvomotorne avione do ~350 sedišta..

Link to comment
Share on other sites

pa postoji takva pricha da se ovde napravi taj 'hab' em za presedanje em za opravku .. al to sve zavisi od "pameti" ljudi koji to treba da odluchuju [xx(] .. da ne pricham koliko bi to vishestrukih pogodnosti za nashu zemlju bilo

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

pa za početak bi trebalo da se slože jat, aerodrom beograd i savezna uprava kontrole letenja (kako se god zvala otkako nema jugoslavije), što u praksi znači konsenzus između tri političke stranke koji traje duže od jednog skupštinskog mandata.. piši propalo..

Link to comment
Share on other sites

A bice i verzija a380 bez perverzija pa ce moci 800+ putnika da stane :) taman ce biti jeftinije karte :)

A zar nije neki fazon da to kao mozhe da se promeni po potrebi? Ja sam tako razumeo one drugare ... iako deluje malo glupkasto da neko izbacuje kazino da bi ubacio jos 100 mesta ...

off topic: jat neće imati a380 verovatno nikad, njegove
Link to comment
Share on other sites

A zar nije neki fazon da to kao mozhe da se promeni po potrebi? Ja sam tako razumeo one drugare ... iako deluje malo glupkasto da neko izbacuje kazino da bi ubacio jos 100 mesta ...

Pa ne verujem da ce bas tako biti, ne znam koliko bi to bilo i moguce i brzo izvesti i koliko bi to kostalo na kraju.

JATova sansa je da se iz ovih stopa prebaci u EasyJet fazon i da uziva u zivotu! Posto svi znamo koliko je JAT jadniji od drugih i po pitanju keteringa i po pitanju stjuardesa i tome slicno, lepo oni uzmu sve to izbace, prebace se u EasyJet fazon (ali sa letovima na mnogo vise mesta nego Easy, i to se koncentrisu na recimo Centralnu - Istocnu evropu koju ne pokriva RyanAir) i krenu u zezanje. 


Neminovno je da ce na taj fazon preci sve avio kompanije vremenom jer su im letovi suvise skupi i nerentabilni (barem dobar deo istih) tako da ne vidim zasto JAT ne bi pokusao da bude barem u necemu prvi. Na kraju krajeva, ne moraju to da rade za one letove koje imaju jednom mesecno, ali na fazon Budimpeste / Podgorice / Bratislave i to gde furaju 2-3 puta nedeljno mogu najopustenije.

Pa verovatno bi bilo najbolje za JAT da predju u taj neki low cost fazon, tipa Easy, RyanAir, Southwest i ekipa. Nabave (iznajme) avione tipa A318/319/320 ili B737 i koncentrisu se na Balkan, Istocnu i Centralnu Evropu. Mada sto kaze ovaj lik Ivan_, dok se ne sloze JAT, aerodrom, kontrola leta ili vec kako se to sada zove, tj razni 'domacini' i bizMismeni iz kojekakvih partija nema nista od toga. Za sad koriste situaciju kao telekom i drugi, monopol, sem njih slabo ko jos i leti ovamo, a i ti koji lete su dosta skupi, pa onda i mogu da deru sa cenama, nikakvom uslugom... Klasicno pilicarsko poslovanje, tako normalno za Srbiju.

Link to comment
Share on other sites

Divno je sve to, ali kod nas nema dovoljno padawana za tako neki poduhvat easy jeta, ili mozhda greshim?

Elem, kad smo vetj kod jata kao off topic - shta bi sa njihovom pobunom?

videh na tvu u vestima jer gledah one alhimichare na b92 to o airbusu... deluje zapravo impresivno, ali siguran sam da tje biti neka kataklizmichna epizoda koja tje da razbudi chelnike.. jer " netjete vi meni zidati tu vavilonsku kulu... *wtfpwn* ti znash taj jezik *pwnage* ti znash ovaj jezik *pwnpwn* vi znate onaj...." i tako dalje ;)

Ujaaa greemmmliiineeee...

Oh no! We're all gonna die!!

WE'RE SAVED!!!I'm screw'd!

"Mi smo uvek tu - RUR Gerila"

Link to comment
Share on other sites

nažalost, jat nema dovoljno dobar milkšejk ni za ryanair šablon.. njihovo glavno tržište su gastarbajteri i treba prema njima da formiraju ponudu (pa ako treba u "gepek" da ugrade hladnjače za prasiće i sarmu, nek ugrade).. naravno, tu se postavlja problem čitave radničke strukture koja razmišlja u razmerama jata koji je najbolja kompanija u ovom delu evrope i ima skoro 10 miliona putnika godišnje, a to je bilo pre 15 godina.. naravno, tu su i faktori koji jebu svaku državnu firmu - jebavanja sa nesposobnim ministarstvima, višak radnika, borbe između stranke koja postavlja direktore i stranke koja kontroliše sindikat, itd..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...