Jump to content

Direktor The Evil Within 2 objašnjava zašto survuval horor nestaje kao žanr


SolidChief

Recommended Posts

the-evil-within-2.png?fit=450%2C253

Survival horora AAA segmenta je sve manje i manje, ove godine smo videli samo dva, to su Resident Evil 7 i The Evil Within 2, a kao razlog udaljavanja velikih developera od ovog žanra Džon Džohanas, direktor Bethesdinog horora, je u razogovoru za GameWatcher naveo da je to pre svega zbog velikog rizika.

“Stvarno je kompleksno napraviti veliki horor. Kada praviš igru AAA horor igru koja poseduje grafiku nove generacije, ne vidiš da je kompletna sve do samog kraja. Varljivo je računati na stvari na efektivan način sa horor igrama, zato što je izgrađen na pružanju iskustva bez praznina. Rizik je veliki. Mi imamo iskustva tako da možemo ublažiti te rizike, ali je stvarno izazovno za nekoga bez iskustva da napravi AAA horor igru.”

U daljem razgovoru, Džohanas je pohvalio indie developere, koji su doneli Observer, Amnesia, za koje je naveo da se “više fokusiraju na priču i horor nego na borbenu mehaniku, ali zato nisu namenjeni široj publici”.

Kompletan intervju možete pročitati prateći ovaj link, a recenzija The Evil Within 2 vas očekuje u najnovijem broju časopisa Play! Zine.

Pročitajte vest na PLAY! sajtu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...