SolidChief Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Kako javljaju reporteri sa E3, koji su imali prilike da probaju nove UbiSoftove naslove, oba velika UbiSoftova nastavka, Far Cry 5 i Assassin’s Creed: Origins, neće imati tradicionale mini mape po kojima su ovi serijali poznati. Ukoliko ste igrali bilo koju od igara iz ovih franšiza, znate da ih karakterišu mini mape sa specifičnim crno-belim UbiSoft dizajnom na kojima otkrivate vaša mesta od interesa, i to uglavnom tako što se penjete na visinske tačke i otkrivate sve zanimljivosti u okolini ili jednostavno tako što direktno idete po terenu. Vremenom ove mape postanu toliko prenatrpane da ne znate gde ćete pre da odete i osećate obavezu da “čekirate” sve što se nađe na mapi. FC 5 i AC Origins će u potpunosti izbaciti ovaj sistem i igrač će morati da se oslanja na istraživanje i poznavanje, odnosno pamćenje terena koji istražuje. Kako smo već videli prilikom predstavljanja Assassin’s Creed: Origins, naš glavni junak će za istraživanje i “skeniranje” terena koristiti svog vernog saptunika, orla Senu, koga u svakom trenutku možete poslati da proleti terenom i otkrije sve zanimljivosti i pretnje koje vas očekuju u nekoj oblasti. Sa druge strane, u Far Cry 5 ćete imati dvogled koji ćete takođe u svakom trenutku moći da izvadite i osmotrite situaciju. Biće zanimljivo videti kako će publika, naviknuta na “serviranje” stvari na mapama i direktnu navigaciju, reagovati na ovo, ali verujemo da ovakva odluka može pomoći imerziji igrača u samu igru, jer će stvoriti realniji osećaj istraživanja i podstaknuti igrača da istražuje teren, umesto da jednostavno ide od tačke do tačke. Pročitajte vest na PLAY! sajtu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.