SolidChief Posted June 7, 2017 Report Share Posted June 7, 2017 Svakog dana se sve više i više priibližavamo fotorealizmu u video igrama. Pre deceniju, od grafike u Crysisu su padale vilice, a danas se razočaramo samo kada vidimo lošu senku. Put ka fotorealizmu predvodi studio Crytek CryEngine programom za programiranje i dizajn. Viši umetnički dizajner Crytek studija, Džo Gart, se “igrao” fotorealističnim teksturama, i rezultati su fantastični, uprkos niskom skaliranju. Ishod ovog testa pokazuje da je fotorealizam moguće dostići. Problem nastaje kada je potrebno renderovati takve scene u čitavom okruženju. U primerima koje možete pogledati ispod, Gart postiže preko 100 frejma u sekundi, ali je to zbog uvećanog pregleda koji smanjuje broj detalja i iscrtavanja. “Trudim se scene i aseti budu lagani i izbegavam korišćenje sporih i zahtevnijih karakteristika”, rekao je Gart. “Optimizovana scena ima dosta prednosti, rad se odvija brže, renderuje brže, i ta scena može biti portovana na uređaje sa niskim specifikacijama (VR, slabi računari)”. Očekuje nas veoma svetla i realistična budućnost grafike u video igrama. Pogledajte slike/gif na kojima je Džo Gart radio i recite nam vaše utiske. Pročitajte vest na PLAY! sajtu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.