SolidChief Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 U nedavnom razgovoru koji je BioWare producent Majk Gembl (Mike Gamble) imao sa portalom Kotaku Australija, dotakli su se jedne vrlo pipljive teme kada je Mass Effect serijal u pitanju. Svi ljubitelji serijala znaju da je jedna od iritantnijih stvari u trojci bila to kako je multiplejer deo igre implementiran u samu priču igre. Mnoge varijante završetka igre i određeni delovi priče prosto nisu mogli da se otkriju ili završe na specifičan način, ukoliko igrač ne bi ušao u co-op, što je bilo problematično jer je prosto teralo igrače navikle na solo igranje da prisilno ulaze u multiplejer ukoliko žele da upotpune priču. Gembl kaže da će sada to biti rešeno mnogo elegantnije i da igrači neće biti primorani da na silu igraju multiplejer ukoliko žele da uživaju samo u singlplejer iskustvu, odnosno da će cela meta priča i sve suštinski bitno za svet igre moći da se otkrije kroz solo igranje. Ali će ipak postojati takozvani “Strike Team” sistem koji će omogućiti glatko prelaženje iz single u co-op igranje i taj konkretni sadržaj će omogućiti dodatno produbljavanje sveta igre u smislu nekih sporednih stvari, nevažnih za glavnu okusnicu igre. Strike Team sistem je osmišljen tako da se u njega ulazi što je moguće manje primetno, bez izlaska iz singlplejera i rušenja imerzije, uz jedino kratki loading screen ekran. Već ovog meseca bi trebalo da nas očekuje i zatvoreno testiranje multiplejera za Andromedu, tako da bi trebalo da uskoro saznamo više detalja o celom ovom sistemu. Pročitajte vest na PLAY! sajtu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.