Jump to content

Sve promene i novine koje su doneli patchevi tokom 2016, ako ste nesto propustili (detaljna verzija)


SerbCommando

Recommended Posts

Meni je highlight 24 hero reworka, a ovo su sve promene i novine u HotS-u tokom 2016-te:


- 16 novih heroja (Greymane, Li-Ming, Xul...)
- 24 hero reworka
- 49 novih skinova
- 4 legendary skina
- 26 novih mountova
- 2 nove mape (Braxis Holdout i Warhead Junction)
- 1 reworkovana mapa (Haunted Mines)
- 1 ARAM mapa (Lost Cavern)

- Kompletno redizajniran izgled draft screena
- Brojna unapredjenja drafta (banovi, sortiranje heroja, omiljeni heroji, kucanje imena heroja u chatu postaje link kao sugestija za vase saigrace)

- Krenula je prva sezona Hero League i Team League (sezone traju oko 3 meseca)
- Novi sistem, Bronze - Grandmaster (top 200 players in region are GM, leaderboard se updatuje jednom dnevno)
- Nagrade u obliku golda, sezonskog mounta i portreta na kraju svake sezone.
- Potrebno 14 heroja, lvl 5 i vise, racunaju se i heroji u besplatnoj rotaciji
- Silenced igraci su banovani iz HL do isteka silence
- Od trece sezone HL je moguce igrati jedino solo, dok je TL party od 2/3/5 igraca (ovo je trenutno samo u eksperimentalnoj fazi).

- Unranked Draft
- Matchmaking u QM vodi racuna o klasama pa ako jedna ekipa nema healera ili warriora, nece ga imati ni druga. Takodje sada je mala sansa da se dobije vise od 2 warriora i 2 healera u jednoj ekipi, kao i da ekipa sastavljena od solo q i duo q bude spojena sa full 5 premade ekipom.
- Random Hero select, mozete birati odredjenu klasu ili random heroja iz favorites liste.

- Arena/Brawl mode
- Quest talenti
- Quick cast, per every Hero
- Vector targeting abilitiji
- Death Recap
- MVP i voting screen, chat sa saigracima posle partije
- Personalizovana statistika posle meca ("good job you did X damage while average...")
- Razna vizuelna doterivanja (core je dobilo stitove koji kruze oko njega kao prikaz da je "protected")
- Improved Visual Damage Numbers (crveni, ljubicasti, zeleni, critical...)
- Sve ikonice su updateovane (nema vise starih warcraft 3 ikonica koje ne odgovaraju abilitijima)
- Muting Pings
- Ubaceni dodatni observer slotovi
- Komande /dance i /taunt se sada aktiviraju preko hotkey-a "num 1" i "num 2"
- Ubacen sat

- Unapredjen gameplay
- Veliki broj novih mehanika u igri kroz abilitije i talente (protected, taunt, parry, mind control, resurrect, fear...)
- Mount speed smanjen
- Damage miniona prema strukturama znacajno povecan
- Katapulti uvek gadjaju jezgro i stvaraju pritisak kada stignu do njega (ignorisu novi talas miniona koje jezgro spawnuje ispred njih)
- Fontane su dobile shield koji se obnavlja
- Unapredjen try mode (ubacen boss, moguce je umesto Arthasa ubaciti nekog drugog heroja)

Edited by SerbCommando
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, SerbCommando said:

- 16 novih heroja (Greymane, Li-Ming, Xul...)

Ovo me je zapravo zanimalo, baš sam razmišljao o tome pre neki dan. Tj. interesovalo me kojim će tempom dogurati do broja heroja koje imaju druge MOBE, ako uopšte budu hteli da idu u tom smeru.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ovoj igri fale jos 20-30 heroja "da bude to to", znaci jos dve godine tim tempom. Otprilike toliko jos treba HotS-u da udje u svoju mature fazu, a 2017. ce biti kljucna (uvodjenje klanova, voice chata, party finder improvements, prime evil skin za diabla, novi model arthasa)... Definitivno ce 2017. biti kljucna.

 

Naravno, verovatno ce nastaviti sa izbacivanjem heroja i posle toga da bi odrzavali igru svezom, ali oni najiscekivaniji heroji (koji formiraju percepciju o HotS-u) ce vec biti u igri.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, SerbCommando said:

Mislim da ovoj igri fale jos 20-30 heroja "da bude to to", znaci jos dve godine tim tempom. Otprilike toliko jos treba HotS-u da udje u svoju mature fazu, a 2017. ce biti kljucna (uvodjenje klanova, voice chata, party finder improvements, prime evil skin za diabla, novi model arthasa)... Definitivno ce 2017. biti kljucna.

 

Naravno, verovatno ce nastaviti sa izbacivanjem heroja i posle toga da bi odrzavali igru svezom, ali oni najiscekivaniji heroji (koji formiraju percepciju o HotS-u) ce vec biti u igri.

Ali da li je potreban tako veliki broj heroja, sad je "filozofska" rasprava - koliko pratim dotu, nešto pratim hots, lol slabo, ali kada se gledaju bilo koja zvanična takmičenja, u rotaciji je 20-30 heroja ukupno (možda i manje, ali da ne preterujem). Ima likova sa kojima niko živ ne igra, služe više da se neko razonodi tokom pub mečeva. Čak i sad u HotSu koji ima "malo" heroja, postoje neki koje niko ne uzima.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je 120-130 heroja zaista previse, bespotrebna hiper produkcija, tako da ne cekam trenutak kada ce hots dostici lol i dotu, niti mislim da ce to imati neki pozitivi efekat, naprotiv.

HotS je specifican po nekim stvarima u odnosu na LoL/Dotu. Za ovo se ne morate sloziti sa mnom, ali heroji u hotsu imaju poprilicno jak karakter, background, pricu, medjusobne interakcije, citave univerzume, dok championi u LoL/Doti izgledaju poprilicno genricki u poredjenju sa HotS-om (ne pricam dakle o abilitijima, vec o tome ko su i sta su). U LoL-u mozes odraditi kompletni rework (ne misliti na lore, dodati mu surikene, luk i strelu ili plasma cannon, sve jedno), promeniti background story...

Tako da, ako neki genericki heroj u LoL/Doti nije u meti, ili jednostavno nije harizmatican, biva kompletno zaboravljen i onda se vrti 20-30 heroja jer sto da igram nekog dvozubog coveculjka kad nit je dobar, nit je kul. I onda imas gomilu djubreta koje niti neko igra, nit ga interesuje da sazna nesto o njemu (dok eventualno neki pro ne odradi nesto sa nim). Dok u HotS-u guldana su igrali i kad je bio najveci krs, jer brate, to je guldan.

Takodje, u HotS-u postoje heroji koji se igraju jako retko, tipa Rexxar, Murky, Abatur... Ali Rexxar je idalje Rexxar (igrao jednom u igraonici, stoji mi rexxar na hero select, i cujem dva klinca sapucu "gle Rexxar? Jel to Rexxar"), a takodje postoje mape gde je on stvarno jak, tako da ima on sta i da kaze. Sto se tice abatura, bio je jedan lik na strimu "5000 games as abatur", objasni njemu da abatur ne spada u top 20-30 heroja. Jednostavno neki dizajni su toliko genijalni, tako koliko god da ih ljudi ne igraju, postoje likovi koji ih igraju za sve ostale.

Sto se tice murkija, njega vise stvarno niko ne igra, jer je u jako losem stanju - ali fazon je da cak i takav heroj nije pao u zaborav. Svi znaju za murkija, svi pricaju o murkiju, to je HotS... Popularity se ne meri samo po broju pickova. I na kraju je blizzard obecao rework pocetkom sledece godine.

Isto tako, ima jako zanimljivih heroja ili jakih heroja u pub mecevima, recimo butcher... Kada ga vidis sa onom satarom, on je vecito glavna zvezda na wtf mometima, a nikada nije igran na turnirima. Ili gazlowe legenda. Jednostavno postoje legende i nikoga nije briga sto ih nema na turnirma.

Ali poenta svega, cak i najslabiji heroj ce biti igran zbog lore (i zbog popularnosti i zahteva fanova ce verovatno biti rewrkovan), ili jednostavno ima neku jaku foru za qm, ili harizmu ili recimo... Nova. Svi je igraju, cak i po diamondu, a nikada turnir nije videla.

U HotS-u nema zaboravljenih heroja trenutno.

Moguce je da nisam upravu za LoL i Dotu, to je moja subjektivna percepcija u pordjenju sa HotS-om. Moj je trip da u Doti/Lolu sve sto nije meta pada u zaborav, dok u HotS-u nesto pada u zaborav tek kad je ispod 1%, ali tada se kuka po redditu da se buffuje/reworkuje. Ali kazem, moguce da su samo moji tripovi sto se tice drugih igara.

Medjutim, za kraj ipak mislim da u HotS-u fali jos nekih mehanika tako da bice tu mesta bar za jos dvadesetak zdravih heroja, a iz razloga kojeg sam gore naveo zasto mislim da ni stari nece biti zaboravljeni i otici na smetiliste. Plus isto tako vazna stvar kod HotS-a, ima 12 mapa, neki heroji koji inace nisu popularni mogu da blistaju na njima. Isto tako neki nepopularni heroji protiv odredjenih team comp odjednom mogu da budu jako popularni.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam neki LoL gejm pre par dana, heroji deluju kao da su ih nasumično generisali koristeći fantazijske elemente, dok HotS heroji definitivno imaju veću "težinu".

S druge strane, ne smeta mi hiperprodukcija HotS heroja, s obzirom da sam igrao sve Blizzardove igre i znam svačiji background (manje ili više).

Link to comment
Share on other sites

U HotS-u heroji imaju težinu zato što iza sebe imaju 20 godina video igara, knjiga, kratkih stripova, animacija, mangi i ostalog Blizzardovog lora :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...