SolidChief Posted December 22, 2016 Report Share Posted December 22, 2016 Bližimo se kraju godine, pa je vreme da bacimo pogled na industriju video igara i proverimo koliko je uspešna bila u 2016. Da gaming industrija može da se izjednači sa mašinom za pravljenje novca je odavno poznato, a po podacima sajta SuperData Research to je potvrđeno i za ovu godinu. Naime, samo tokom 2016. od video igara je zarađena 91 milijarda dolara, gde su za većinski deo zaslužne PC i mobilne igre. PC je tako doneo 36 milijardi zahvaljujući free to play i ostalim digitalnim izdanjima, dok je mobilno tržište zaradilo 41 milijardu uglavnom zahvaljujući hitovima poput Pokemon GO i Clash Royale. Što se tiče plaćenih, odnosno premium igara, na PC tržištu je obrnuto 5.4 milijardi dolara, dok je konzolno tržište zaradilo 6.6 milijardi. Igre koje smo najviše kupovali u 2016. su Overwatch (zarada preko pola milijarde), Counter-Strike Global offensive, Guild Wars 2, Minecraft i Fallout 4. Na polju free to play naslova, najveći igrač je i dalje Riot Games sa League of Legends koji im je u 2016. doneo vrtoglavih 1.7 milijardi dolara. Zaslugu za to uglavnom ima azijsko tržište sa akcentom na Kinu i Južnu Koreju gde su free to play naslovi najzastupljeniji i gde, paradoksalno, igrači daje najviše para na virtuelne drangulije. Tržištu predstoji još jedna jaka godina, kažu stručnjaci. A kako je izgledao presek protekle godine pogledajte na grafikonu. Pročitajte vest na PLAY! sajtu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.