Jump to content

Chris Metzen: Blizzard je bio moj identitet


SolidChief

Recommended Posts

Chris Metzen

Odlazak jednog od najznačajnijih ljudi iz Blizzarda je šokirao mnoge. Uostalom, Chris Metzen je svojim radom definisao mnoge igre ovog slavnog studija i smatrao se praktično nosiocem tima.

Glas Thralla, jedan od glavnih dizajnera Overwatch, Metzen je kroz 23 godine koje je proveo u Blizzardu ostavio veliki trag kako na igre studija, tako i na ogromnu bazu fanova. Ali, kako je izjavio u nedavnom intervjuu, rad na igrama je ostavio popriličan trag i na njega samog. U Blizzard je došao sa svega 19 godina i smatra da mu je taj posao bio ostvarenje mnogih snova i da je to bilo neverovatno iskustvo, praktično je imao drugu porodicu u Blizzardu. Svaka priča doduše ima i svoju drugu stranu, pa je Metzen u intervjuu ispričao koliko je stres uticao na njegovu odluku da napusti Blizzard. Takođe se dotakao i projekta Titan, ambicioznog MMO-a koji je na kraju otkazan i od koga je nastala igra koju danas znamo kao Overwatch.

Retkost je da dobijemo priliku da ovako iskreno čujemo o svetu razvoja video igara. Zato preporučujemo da odslušate ceo intervju (koji je dug više od sat vremena) na linku ili u nastavku.

Pročitajte vest na PLAY! sajtu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...