Jump to content

Neslana šala Call of Duty: Black Ops III marketinskog tima spominje nepostojeći teroristički napad


SolidChief

Recommended Posts

Activision je na Twitteru sproveo marketinšku kampanju za Call of Duty: Black Ops III koja se mnogima nije dopala. Naime zvanični Call of Duty  Twitter nalog koga prati skoro tri miliona ljudi, promenio je ime i kompletan brendig u navodnu agenciju koja prenosi vesti širom sveta, i izvestio o terorističkom napadu u Singapuru, tvrdeći da se radi o ekskluzivnoj vesti. Ovo naravno ima veze sa pričom iz igre u kojoj se spominje ovakav događaj. Međutim način na koji je iskorišćen postojeći Twitter nalog, kao i marketinška kampanja koja koristi lažne terorističke napade u svrhu promocije video igre, prema očekivanjima je uznemirio mnoge. Na nalogu se pojavilo još pat tvitova koji su imali veze sa pričom i događajima iz igre, da bi se zatim sve uključujući naziv, profilnu i cover…

Read More...

[url={url}]Pročitajte vest na PLAY! sajtu[/url]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...