SolidChief Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Activision je na Twitteru sproveo marketinšku kampanju za Call of Duty: Black Ops III koja se mnogima nije dopala. Naime zvanični Call of Duty Twitter nalog koga prati skoro tri miliona ljudi, promenio je ime i kompletan brendig u navodnu agenciju koja prenosi vesti širom sveta, i izvestio o terorističkom napadu u Singapuru, tvrdeći da se radi o ekskluzivnoj vesti. Ovo naravno ima veze sa pričom iz igre u kojoj se spominje ovakav događaj. Međutim način na koji je iskorišćen postojeći Twitter nalog, kao i marketinška kampanja koja koristi lažne terorističke napade u svrhu promocije video igre, prema očekivanjima je uznemirio mnoge. Na nalogu se pojavilo još pat tvitova koji su imali veze sa pričom i događajima iz igre, da bi se zatim sve uključujući naziv, profilnu i cover…Read More...[url={url}]Pročitajte vest na PLAY! sajtu[/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.