Jump to content

Apple je odbio Scrolls, što je dovelo do gašenja igre


SolidChief

Recommended Posts

… ili bi makar to mogao biti jedan od scenarija. Već neko vreme glavno pitanje u industriji je zbog čega Mojang nije uspeo da izda Scrolls za iOS odnosno iPad i iPhone uređaje. Uspešna igra pojavila se za PC i Android još u decembru prošle godine, ali iako je bila najavljena i za Apple, do izlaska nikada nije došlo.

Sada su se pojavile nove informacije koje sugerišu da je igra uspešno portovana na iPad i da nisu tehnički problemi ti koji su postavili kočnicu na Scrolls već “ljudski faktor” odnosno loša i nepravovremena komunikacija. Apple je odbio igru zbog načina na koji igra reguliše pitanje naloga korisnika i registracija igrača, ali niko to nije znao pre nego što će se odbijanje dogoditi odnosno Mojang i Apple se nisu usaglasili po ovom pitanju mnogo pre nego što će igra otići na review proces u Kupertino. Nakon toga, postalo je isuviše kasno da Mojang bilo šta menja, jednostavno nije bilo dovoljno vremena za to.

Mojang je doduše izjavio da čak i da je iOS verzija izdata, to ne bi “spasilo” igru koja je planirana za gašenje do juna naredne godine, kao i da je odluka da se igra ugasi bila isključivo u rukama razvojnog tima i da nema nikakve veze sa tim što je Microsoft kupio Mojang. Mada, u stručnim krugovima vlada mišljenje da je to upravo zato što se Scrolls nije pojavio za iOS.



Pročitajte vest na PLAY! sajtu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...