Jump to content

Zeleznica Srbije Utisak!


Recommended Posts

Onda ste vi stvarno bili pitaj kurca kad. Nama je majstor čekirao onim aparatima kao što ima kontrola u beogradskom gspu.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

релативно везано за тему:

...

Čudno je da, prema tvrdnjama sadašnjeg direktora, pojedini vozači u toku radnog vremena taksiraju službenim vozilima.

Za benzin i delove automobila prošle godine potrošeno je 153 miliona dinara.

Jedan dierektor u restoranima ovog javnog preduzeća potrošio je 100 miliona dinara. Mesečni račun za fiksne telefone iznosi četiri miliona dinara, uprkos tome što postoji sistem da se unutar preduzeća besplatno telefonira.

Ovo je u poslovnim knjigama "pronašao” novi direktor Dragoljub Simonović za nešto duže od mesec dana koliko je na čelu "Železnica Srbije”.

"Službene automobile koriste pomoćnici direktora, njihovi zamenici, šefovi kabineta, savetnici, sekretarice. Dao sam nalog da se nekim zaposlenima ukinu službeni automobili i da se 103 vozila daju na licitaciju i prodaju. Zapanjujuće je da pojedini vozači u toku radnog vremena stave taksi tablice na služena kola i taksiraju, a neke automobile koriste ljudi koji uopšte nisu zaposleni u "Železnicama”. Utvrđeno je takođe da su bez tendera rađene popravke i nabavljani delovi i da nije bilo nikakve kontrole pri potrošnji goriva. Još nemam presek stanja za svih 170 automobila koji se koriste u sedištu preduzeća", kaže Simonović....

Link to comment
Share on other sites

Moja iskustva sa srpskim vozovima su uzasna i smatram da bi trebalo iste zabraniti ili barem lepo reci ljudima da se nista nece desiti na vreme uz mogucu katastrofu tokom puta.

Oni koji se voze njima, poput mene, su vrlo svesni toga :D

Ali jebiga kad trenutno nemam gajbu/dom u Beogradu, a često moram u Bg, pa kupujem onu mesečnu kartu od 1500 dinara što možeš deset dana u mesecu vozovima da se voziš koliko i gde hoćeš po Srbiji, više mi se nego isplati. Ovako me samo jedno putovanje do Beograda i nazad košta toliko.

Inače kad retko putujem na relaciji Beograd - Jagodina, tj dok sam imao prebivalište u Bgu, uzimao sam povratnu autobusku naravno, ali kad ovako moram stalno tamo-vamo , ovo gore opisano je jednostavno prvi izbor.

Edited by Савовски

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Nemas deset dana, nego imas 10 voznji sa tom kartom, nebitno koja je relacija na teritoriji srbije. I, da, stavi kondukteru 200din u dzep :)

Deset dana je. Dakle kada mi štikliraju jedan dan, ja tog dana mogu da odem od Jagodine do Beograda, pa odatle do Subotice i onda nazad do Beograda, i da uveče sednem na voz za Užice.

A ceo život sam stavljao kondukterima pare u džep naravno, ali sad mi se čak ni to ne isplati pored postojanja ove karte :)

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

хаха, која превара. дневна карта са неограниченом километражом, а у србији возом дневно можеш да пређеш 150 километара у вр’ главе :D чД

Link to comment
Share on other sites

Ja imam pozitivna iskustva, udobniji mi je voz nego autobus...jedino sto su prljavi jako. Neki Britanci su bili u vozu(isao sam do Madjarske) takodje, pitali su nas gde je bar ili restoran u vozu a mi smo se upisali [:D]

Jedino sto nisam znao je da ako ne dodjes ranije i zauzmes mesta, ili ako ne rezervises, onda ces stajati. Tako da kada smo se vracali iz Madjarske morao si da preskaces ljude...

Dan pre nego sto smo krenuli je pisalo da cemo stici u Srbiju u 6:05 ili tako nesto, poenta je da smo stigli tacno na vreme! Novi Sad - Beograd takodje, mislim da je tacno na vreme bilo...

Ne znam, ja sve suprotno dozivljavam od onoga sto cujem sa svih strana, tipa, vozovi ne kasne, salteruse su predobro prema meni... [:D]

edit: za protu ispod, true dat!

Edited by Atelas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...