Jump to content

zanimljive slike


Guest

Recommended Posts

(и немојте сад са триповима ''људи су ретардирани, добри мој Дуле, схвати то'' јер су ово евидентне ствари:) )

ali zaista jesu jako retardirani i ja sam prestao da se iscudjavam time. Tj threshold za "omg jel moguce da postoji neko toliko glup" mi je mnogo porastao (ili se spustio, ako gledate iz soutparkovske dzejms kameron perspektive) u zadnjih par godina. Pri tom shvatis da zivis u svom mehuru gde si okruzen manje retardiranim ljudima i skroz izgubis kalibraciju ka ostatku sveta, ali si svestan toga i onda kad je nesto omg^3 ti kazes "pa, ok, verovatno sam lose iskalibrisan, ovo je u stvari samo omg ili u najgorem slucaju omg^2".

Link to comment
Share on other sites

Јао бре, па знам ја то, па немам петнес година да ми причаш о окружењу и ограниченој перцепцији социјалне стварности:)

Можда би те изненадило колико сам ја био у контакту са полуљудима, значи не овима о којима причамо, него оно, баш баш:)

Међутим, то није моја поента. Није све релативно, колико год ти се трешхолд повећао/смањио, неки трешхолд остаје да постоји. Додај на то и чињеницу да причамо о пројектима, дакле о неком послу који је обављен и прошао је различите нивое логистике (више или мање, али сигурно неколико). Дакле, није у питању вест из новина а ла ''човек одгризао себи курац, није знао да је то лоше'', па да кажеш има свакаквих царева. Има, али тај лик што не зна шта је курац и да га не треба хасати, сумњам да ради у фирми за прављење реклама, па нек је сто пута завршио мегатренд преко везе и нек је сто пута Невена моделс или шта год.

Мислим, за почетак, ти што су направили рекламу су њу показали ликовима који праве овај тест и они су рекли ''е, супер сте то одрадили, екстра''.

Не причам о глупости, да мало појасним, него о коинциденцији да се ником није тригеровао трип да ту нешто не ваља. Притом би било океј да се једном лику није тригеровао трип - мислим, не би било океј јер се лик бави тиме, али оно, знам да сам ја испао глуп и касно паметан за гомилу евидентних ствари.

Исто тако, не кажем ја да је нешто немогуће, само да је фасцинантно. То што постоји, чак и ако је често, опет може да буде фасцинантно. Не знам, ко свемир, на пример:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

НЕБИТНО да ли је филм правила једна особа или милион

Притом би било океј да се једном лику није тригеровао трип

dude, make up your mind :)

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Знам да сам написао то горе док сам писао то доле, зато сам после и додао ''мислим, не би''', које си конвинијентли изоставио из квоута Бобо!

Немој да си Баркас са оног другог топика, прати смисао!

Исто тако, не заборави да је то процес који траје, ипак. Није исто ако ти седиш на журци и кажеш ''е, капирам да би то и то била добра реклама за то и то'', па у следећој секунди кажеш ''оу вејт'' или ти неко у соби каже ''лол брате, а није ти пало на памет то и то''. Него ти седиш и СМИШЉАШ нешто, па онда ПРЕЗЕНТУЈЕШ ДРУГИМА, па то ТРАЈЕ итд. мислим, да не пишем опет све:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

hocu samo da kazem koliko je jebeno tesko parsirati i razumeti tvoje tokove misli koje bez pre-procesiranja strimujes iz korteksa na tastaturu

ali zato te i volimo, dont stop <3

То су само два аспекта, један је квалитативни (како неки лик може да буде толико дебилан да не примети), други је квантитативни (како нико од двајс ликова није приметио). Пошто су оба аспекта у игри, ја некад истакнем један, некад други, али је смисао целе приче исти.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Вирално троловање рачунам под ''фејк'', тако да, узевши ''фејк дисклејмере'' са почетка приче, јасно ти је зашто се нисам осврнуо на то [:D]

Другим речима, ако је вирални курац, цела дискусија нема смисла, у ком случају је треба схватити као генеричку (а не катализовану конкретно овом рекламом) и смисао јој се одмах враћа!

Pa da, ajmo naći bolji primer najpre jer inače razgovaramo o nečemu što je svako za sebe ponaosob zamislio ili izveo iz neodgovarajućeg primera i svačija priča je skroz na mestu sa njegovog aspekta jer je on mislio na nešto peto a common grounda nema jer pola ljudi i dalje "razmatra primer" a primer možda nije ispravan => konfuzija2

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

meni je reklama skroz na mestu iz ugla sirokih narodnih masa i na prvi pogled jasno stavlja do znanja da prozivod ima veze sa trudnocom.

u marketingu nije poenta "smisla" vec utiska koji ostavlja na gledaoca/potencialnog kupca. kako bi npr vulkanizer trebalo da reklamira radnju? fazon na slici treba da bude ekser u gumi i on kao vadi taj ekser, to bi imalo logike.. (ili nesto u tom kontekstu), dok u praksi stoji samo tabla sa slikom gume i ti automatski znas da je vulkanizer u pitanju.

sad sam otisao u porednjenje i trazenje odgovarajuceg primera, ali drugim recima - slazem se sa protinom izjavom.

Edited by Mitch

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Јесте да и сам кажеш да ниси најсрећнији пример нашао, али та линија баш нема везе са овом:)

То за вулканизера је прост знак, симбол који ти каже да је то вулканизер, колоквијални ''архетип'' за вулканизера.

Ово је већ реклама, а не ''ознака'' за овај производ. Кад би вулканизер правио рекламу која би била пандан овој по смислу и разради, да, ставио би себе како вади ексер из гуме или нешто слично - мења гуму, а ако је духовит и нестандардан, можда и како надувава гуму устима или жонглира са три гуме или шта год.

Можеш ићи на прост асоцијативни симбол, узмеш, не знам, фоткаш колица и ставиш знак питања поред. Или, ако не видиш добар симбол, јебига, напишеш велики текст који објашњава то. Или искомбинујеш та два, па ставиш рибу која гледа у справицу, а има облачић где се пита јел трудна или није итд итд итд.

Али, (и то је једно велико али) овде имамо жену у деветом месецу како сазнаје у том тренутку да је трудна. То видимо на њеној фаци јер је одушевљена и изненађена. Мислим, океј, логика, маркетинг итд, али брате јебига баш:)

Другим речима, постоје разни начини на које ћеш манифестовати шта је сврха тога. Могли су да укључе и трудницу и њеног лика и справу, а да то не изгледа тако...

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

A зашто се стављати у ту суперпозицију да су сви они глупави идиоти и да нико није приметио "грешку" или "нелогичност", уместо да су нас овде контактирали и питали да ли је ово ок и дал да иде на штампу?

Због тога веома велике везе има инфо који сам дао у вези људи који су радили рекламу.

Некако ми све личи на глуму дрвеног адвоката ликовима са 9гаг, зашто су "оправдано" попљували нешто или направили "шалу"...

Link to comment
Share on other sites

A зашто се стављати у ту суперпозицију да су сви они глупави идиоти и да нико није приметио "грешку" или "нелогичност", уместо да су нас овде контактирали и питали да ли је ово ок и дал да иде на штампу?

У случају да тролују, да је вирал итд, онда наравно ништа од ове приче не важи и то је поменуто више пута.

Што се суперпозиције тиче, нига плиз, зато је и почела ова прича, зато што се такве грешке често дешавају (баш мислим на грешке, потврђене), зато сам и прокоментарисао... у недостатку бољег примера (нико није ништа до сада ископао из главуџе), серендамо о овом.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Увек су ми овакве ствари фасцинантне. У филмовима често буде доста оваквих небулоза (не мислим сад на она цепања длаке типа види се камера у ретровизору) и увек сам у фазону који курац, па то не траје две секунде, оно, имаш производ, знаш чему служи, брејнстормујете како ће да се рекламира, онда неко каже ај да сликамо рибу у стотом месецу и лика - и нико да каже да је то лол.

Онда зовеш фотографа, он долази, каже ша има, ти му кажеш шта треба и за шта је реклама - он не скапира да је то лол.

Онда проследиш фотке дизајнеру, даш му фотке производа, лого и те зајебанције да састави рекламу - он не скапира да је то лол.

Онда ви комуницирате, тераш га да ради ревизије и тако то, гледа вас неколико како је испало - и нико не скапира да је то лол.

Онда дате шефу на финално одобравање - и он не скапира да је то лол и одобри

И тако даље и тако ближе, ово је једна од ствари које ми никад, али никад неће бити јасне:)

(осим ако није фејк, мада небитно, прича стоји и за гомилу аутентичних трипова)

Што се тиче конкретног примера... не контам те.

Link to comment
Share on other sites

Е јебига, онда не конташ ни што су налепили меме фацу на лика... Није битно, боли ме глава од оволко постова на ову тему, а сваки пост ми је исти:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...