Lucky Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Društvo, Kako beše ide priča oko garancije, ja sam to pre nešto kao znao pa sam zaboravio u međuvremenu. Ako je proizvod u garantnom roku odnesen na servis i problem je do proizvoda tj. nije greška kupca/korisnika, kakve su beše obaveze prodavca tj. servisa? Koliko dugo mogu da drže uređaj na servisu zakonski, posle koliko vremena ja mogu da ih cimam da mi vrate pare nazad jer neću više da ih čekam, koliko moram da ih čekam da mi kažu šta su uradili itd? Za sada nemam nikakve probleme ali odnesoh neki lap na servis pa bih da se unapred pripremim kad ih pozovem kroz 30 dana ako se ne jave i svašta da im kažem :) Hvala! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shoocky Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 (edited) i mislim da posle max 2 nedelje moraju da ti kazu sta se desava sa proizvodom ulete starbak :D Edited August 10, 2012 by Shoocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 10, 2012 Author Report Share Posted August 10, 2012 A šta kada mi se jave posle 15 dana i kao "evo popravljamo", ja onda da im dam još tih 15 dana i onda 31 dana odem i kažem - dobar dan, hoću svoje pare nazad / novi model? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 za 15 dana moraju da ti poprave i predaju uređaj, ili da ti daju novial premala je to kazna kada pričamo o uređajima od preko 1000 evra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slađan Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 kul, to za 15 umesto 45 dana. Quote pljk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted October 10, 2012 Author Report Share Posted October 10, 2012 za 15 dana moraju da ti poprave i predaju uređaj, ili da ti daju novi Nije baš ovako, ispostaviće se. Čak to i piše po brojnim radnjama a i u zakonu. Posle 15 dana (umesto 30 pre) prodavac mora da ti se obrati sa odgovorom i predlogom rešenja tog problema, što ne podrazumeva nov uređaj ili povraćaj para. Može da predlog bude "E mi ćemo da vam popravimo ovo u roku od 15 dana", "Fali nam deo za ovo poručili smo stiže iz Kine za mesec dana" ili tako nešto, sa čim ti možeš ili ne da se složiš. Ali u zakonu ne piše šta je prodavac obavezan da uradi nakon tog roka, tj. u kojem roku mora nešto da uradi. Čisto da vozdignem iz mrtvih, možda nekome pomogne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 pa da, pomoći će prodavcima :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted October 10, 2012 Author Report Share Posted October 10, 2012 pa taj fazon :( ne mogu da verujem da su oni kao poboljšali zakon a u suštini ništa nisu promenili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.