Jump to content

Kako beše ide priča oko garancije?


Lucky

Recommended Posts

Društvo,

Kako beše ide priča oko garancije, ja sam to pre nešto kao znao pa sam zaboravio u međuvremenu.

Ako je proizvod u garantnom roku odnesen na servis i problem je do proizvoda tj. nije greška kupca/korisnika, kakve su beše obaveze prodavca tj. servisa?

Koliko dugo mogu da drže uređaj na servisu zakonski, posle koliko vremena ja mogu da ih cimam da mi vrate pare nazad jer neću više da ih čekam, koliko moram da ih čekam da mi kažu šta su uradili itd?

Za sada nemam nikakve probleme ali odnesoh neki lap na servis pa bih da se unapred pripremim kad ih pozovem kroz 30 dana ako se ne jave i svašta da im kažem :)

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

za 15 dana moraju da ti poprave i predaju uređaj, ili da ti daju novi

Nije baš ovako, ispostaviće se. Čak to i piše po brojnim radnjama a i u zakonu.

Posle 15 dana (umesto 30 pre) prodavac mora da ti se obrati sa odgovorom i predlogom rešenja tog problema, što ne podrazumeva nov uređaj ili povraćaj para. Može da predlog bude "E mi ćemo da vam popravimo ovo u roku od 15 dana", "Fali nam deo za ovo poručili smo stiže iz Kine za mesec dana" ili tako nešto, sa čim ti možeš ili ne da se složiš. Ali u zakonu ne piše šta je prodavac obavezan da uradi nakon tog roka, tj. u kojem roku mora nešto da uradi.

Čisto da vozdignem iz mrtvih, možda nekome pomogne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...