pričajte

zapalio bih sad 90% majica koje imam i usput sebi iskopao oci jer sam prethodne 2 godine bio retardiran i nisam znao da kupim odgovarajucu velicinu

first world problems

"The horse ran away with the spoon, I wish I was on the moon, too"

nosio sam jedno vreme neku malu led lampu kao privezak, to cesto dobro dodje

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

koliko je samo industrija unistio smartphone :)

btw secam se one nokije 1100 , ona je imala ekstra tu malu lampu

Nokia-1100.jpg

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

od avgusta zivim na Dorcolu, iza Bitefa, 38m2 stan, do jajca.

darkvud dab - dorcolac.mp3

da mogu da biram,izabrao bih bas taj kraj,gg

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

grujo ne znam da l' me zajebavas, ali s obzirom da sam prvo ziveo na Vozdovcu u garazi od 30m2, sa sve jednim prozorom, bez sunca, u jebenom atomskom sklonistu, a zimus sam u drugom stanu imao -2 u dnevnoj sobi i poplavu u kupatilu dok je napolju palo metar snega, jedva cekam da se preselim.

ulica je Drinciceva, samo mi je krivo sto nema drveca, al' lokejshn je pobeda.

od avgusta zivim na Dorcolu, iza Bitefa, 38m2 stan, do jajca.

darkvud dab - dorcolac.mp3

+1 za lokaciju , mislim da ima neka picerija iza bitefa gde hulibratori svracaju na has u 3 ujutro, al ako to obidjes ekstra