Litt Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Jel zna neko da li postoji neki siguran program preko koga mogu da dekodiram s2? Ne bih da nosim u servis da pucam pare. Ali posto sam laik ne bih da ujebem nesto pa zato trazim neku safe varijantu :) Quote ~~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 U kom smislu dekodiraš? Zaključan je za neku mrežu ili šta? Nisam baš eksper, ali mislim da rootovanjem telefona se skida i taj problem? Ili grešim? Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litt Posted April 17, 2012 Author Report Share Posted April 17, 2012 Zakljucan je na MTS a ja se prebacujem na telenor pa me zato zanima. Mora i ROOT + neki unlock program, tako pise po netu, ali pricaju ljudi da nije svaki siguran, pa pitam jel neko radio ovo ili nesto sl Quote ~~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 U kom smislu dekodiraš? Zaključan je za neku mrežu ili šta? Nisam baš eksper, ali mislim da rootovanjem telefona se skida i taj problem? Ili grešim? ne otključava se telefon root-ovanjem. ja sam pre neki dan otključavao galaxy mini za ribu, i nije neki problem, može iole iskusni korisnik računara to da odradi. prvo mora da se rutuje telefon, pa se preko terminala izvuče neki fajl iz roma, otvori u hex editoru na kompu i unutra bude unlock code. zerokse, potraži odgovor na xda forumu, ima sigurno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litt Posted April 17, 2012 Author Report Share Posted April 17, 2012 Thx! Video sam neki program, samsung omnious valjda, valjda je to to. Quote ~~ Link to comment Share on other sites More sharing options...