Jump to content

Hawken


Recommended Posts

nije mi jasno kako ovo mozes da uporedis sa propalim kanterom....

to je kao kad bi ja rekao za kanter da je to quake 2 igra sa ogranicenim kretanjem gde kupujes oruzje :/

Ja sam odmah pomislio da nije igrao ništa pre CS-a pa da faktički može da uporedi Hawken sa jedinom igrom koju je igrao.

Link to comment
Share on other sites

nije mi jasno kako ovo mozes da uporedis sa propalim kanterom....

to je kao kad bi ja rekao za kanter da je to quake 2 igra sa ogranicenim kretanjem gde kupujes oruzje :/

Radio sam sa MW3 i MW4. Sa igrama gde je "robot" zapravo "robot" a ne samo fensi skin. Hawken je mecha igra kolko je i igranje Q3 sa Tank Jr skinom. Ili Q2 sa Tankom.

I ne, Kanter je half-life sa ogranicenim skokom i sistemom sticanja oruzja nekim skillom (apstrahovanim kesom gde veci skil daje veci kes)... pravila mape su sasvim nebitna.

Takodje, pokazao bih ti sad jednu sliku na kojoj je deo vezan za MechWarrior laz. Zato sto mozes da biras samo jedno oruzje i nemas locational damage. Nema otpadanja udova. Imas samo 500 helta koji se trosi ravnomerno gde god pogadjao. Kanter ima headshot :D

Edited by nT.Shark
Link to comment
Share on other sites

fejlujes sharki :P

let me explain:

prvo, nisam se slozio sa tobom jer si igru uporedio sa kanterom jer naravno ima totalno drugaciji nacin borbe; da si je uporedio sa q2/3/ut/(radnom_fast_paced_fps_igrom) ne bi nista rekao jer bi bio u pravu

drugo, na hawkenu imas 2 oruzja+2 utility+skill+jebem li ga sta(nisam igrao igru puno pa ne znam dovoljno mehaniku i sta sve mozes/ne mozes)

trece, ova igra nema veze sa MW svetom, a to sto je u tvom mozgu po difoltu "mech" zverina od 50/80/100 tona ,koji se napucavaju sa oruzjem nekog battleshipa pa se raspadaju kao lego kocke, je sasvim druga prica...na linku koji si stavio lepo pise mech-based i gigant robotic war machine, opet se moze upotrebiti poredjenje CSa i Quakea: u Q mozes progutati raketu(u doslovnom smislu da te neko pogodi raketom u glavu) pa ce ti se skinuti armor/hp i mozes nastaviti dalje(sem ako ne dobijes rail/jos jednu raketu ;)), dok u CSu postoje hit boxovi pa ako dobijes u vuglu obicno padas mrtav

samo prestani da koristis losa poredjenja, hawken je najblizi q2/ut tipu igara

mrf...

 

SigCustom.png

Link to comment
Share on other sites

edit: Krenuo sam o oklopima, razlika izmedju MW i Hawken mecha, ali zasto bi to radio? Kome se svidja, obe igre su na trzistu, svako nek igra svoje i nek ne ulazi u drugi topic da pljuje po igri ako mu se vec ne svidja. Jel vazi drugari?

Edited by Pekarman

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

fejlujes sharki :P

let me explain:

prvo, nisam se slozio sa tobom jer si igru uporedio sa kanterom jer naravno ima totalno drugaciji nacin borbe; da si je uporedio sa q2/3/ut/(radnom_fast_paced_fps_igrom) ne bi nista rekao jer bi bio u pravu

drugo, na hawkenu imas 2 oruzja+2 utility+skill+jebem li ga sta(nisam igrao igru puno pa ne znam dovoljno mehaniku i sta sve mozes/ne mozes)

trece, ova igra nema veze sa MW svetom, a to sto je u tvom mozgu po difoltu "mech" zverina od 50/80/100 tona ,koji se napucavaju sa oruzjem nekog battleshipa pa se raspadaju kao lego kocke, je sasvim druga prica...na linku koji si stavio lepo pise mech-based i gigant robotic war machine, opet se moze upotrebiti poredjenje CSa i Quakea: u Q mozes progutati raketu(u doslovnom smislu da te neko pogodi raketom u glavu) pa ce ti se skinuti armor/hp i mozes nastaviti dalje(sem ako ne dobijes rail/jos jednu raketu ;)), dok u CSu postoje hit boxovi pa ako dobijes u vuglu obicno padas mrtav

samo prestani da koristis losa poredjenja, hawken je najblizi q2/ut tipu igara

fair enough, mada sam izbegao Quake da ne bi pomenuli "quakewarrior"... da sam rekao UT, mislili bi da je vredjam zbog toga sto je radjena u UE3.

MW nije moj "idealni" mecha game. Jedno je Real Robot mecha, drugo je Super Robot mecha. Posle XYZ naslova i naucenih japanskih simbola za "attack", "defense" i "move" (super robot wars) video sam da se u najrazlicitijim zanrovima roboti "osecaju" dobro ili lose. znaci, bazis "mecha" zanra je odavno definisan, i tu imamo arkadniji i sim-oliki pristup. "mecha" je vise od teme i atmosfere, on donekle definise zanr i nishu igre.

"dobre" mecha igre nemaju HP skalu i ablativni damage model, jer - od metala su. ocekujem da se malko ponasaju kao tenkovi, odnosno da meci probijaju ili ne rade nista. ako ne, daj mi neku izdrzljivost a ne da umrem zbog 'fatalnog hitca' u ruku ili rame zbog kojeg mi je pao HP na 0 i otkazao motor koji je negde u srcu robota / visi sa dupeta. MW je bio daleko od toga. ali, mw je imao 7-12 hitboxova po modelu. Kanter ima dva. Hawken ima jedan. hawken, po meni, nije bas arkadna *mecha* igra. arkadna mecha igra je bila mech assault, ili vanilla mw4 donekle. crazy ivan. donekle BattleZone kad udjes u onog robota (inace strateski FPS, zamisli da su ga prodavali kao RTS) dok simoliki pokusaje mozemo videti u MW4Free, imamo gandam simulatore, pa cak i ekstreme popup Robot Alchemic Drive. da ne spominjem MW2/heavy gear 2. ili Steel Batallions koji je dosao sa dzojstikom sa 50 dugmica. mirkosoft je video da od sim mecha igara nema leba i napravio mechassault koji je i dalje zgrnuo pare. i onda ubio celu fransizu.

ovde se ne radi o pljuvanju, i'm just calling it what it is - a to je genericka pucacina sa robotskim skinovima u unreal enginu 3. yet again, solidna pucacina, nikakva mech igra.

licno, ne zasluzuje da se nalazi na toj polici. Sto ce se oko oktobra itekako videti. preterani hype i lozenje ne mogu da traju zauvek, ostaje samo licni suverenitet da li ces prihvatiti genericki parizer kao njegosku ili ces reci "sta mi prodajete ovaj zidarski parizer ko njegosku". I delimicno zbog takvih stavova nekih vokalnih clanova raznik communitia, su oni upravo i stavili taj "Mechwarrior meets coutnerstrike" slogan koji ce oterati svakoga ko hoce da vozi robota a ne da igra UT/CoD/Quake itd. Ako nemas osecaj 'tezine' i proporcije a pritom vidis svoju levu i desnu ruku pucu kojom ne mozes nista ni da okrnjis... kakva si ti to razaracka masina?

stvarno nije bila poenta da nekog vredjam niti da neko pomisli "vidi ga, pravi heavy gear pa se lozi da je sve osim toga sranje" jer nije. al kad se radi o mecha zanru odnosno igrama u kojima se pojavljuju roboti mislim da nijednu nisam propustio. video sam najbolje i najgore, potpune pogotke i potpune promasaje. i reakcije na njih, sta je "masi" bio potpuni pogodak a sta potpuni promasaj. i po svim tim kriterijumima, hawken does not deliver. ChromeHounds / armored core su to bolje resili. my 2c.

@Pekar: ako zelis, mozes da mi objasnis razliku izmedju MW i hawken robota. ali samo ako te zanima objektivna diskusija i poredjenje sa dobrim predstavnicima zanra. to sto ja uzimam neku slobodu da komentarisem los dizajn igre nimalo ne znaci da ta igra nekom (npr tebi) nije zanimljiva i da ja zbog toga sto ti se ona svidja imam neko losije misljenje o tebi ili da imam neku manju toleranciju za tipove igara koje ti gotivis. none of that, pricam samo iz nekog iskustva i kao neko ko ce se leba najesti (konacno) od robota :) ali sa stanovista dizajna, ne mozes osporiti da je los.

Edited by nT.Shark
Link to comment
Share on other sites

Sve što si napisao je osnovano na onome šta ti doživljavaš kao mech igru. Jedini argument koji iznosiš su hitboksi i jedinstveni helt u Hawkenu od čega ovaj drugi nema smisla, regulisanje helta u nekoj igri nije ukucano u kamen pa da ne može da se artikuliše na više različitih načina.

Probaj da shvatiš da proizvođač lepo kaže u sloganu koji reklamira igru "...mech-based", "FPS shooter". Ti si se navukao na haip i očekivao mech igru a ovo je jedva mech igra i mislim da niko tu nije u zabuni osim tebe. Nije mi ni jasno zašto misliš da imaš pravo da određuješ koja je minimalna granica za upotrebu robota u igri, nisi Asimov majkumu, jel si čuo za umetničku slobodu? Razmisl malo koliko mech-based izjava daje autorima slobode da šaraju levo i desno. Cela tvoja logika je k'o da ja tvrdim da je nerealno da u Q3 postoje oči na dve noge jer to odudara od osnovnog quake marine-a i da je to u stvari samo skin za quake marine-a (što bi trebalo svakom da bude jasno). Hawken jeste mech based igra.

Hawken je sasvim pristojna Q-pucačina sa old-school FFA modom i veoma pristojnom grafikom i daleko od toga da ne deliveruje za 80% fanova žanra pucačina ovog tipa.

Link to comment
Share on other sites

Jel si mi upravo dao "zene nisu kurve ako se samo oblace kao kurve" argument? :D

Cela tvoja logika je k'o da ja tvrdim da je nerealno da u Q3 postoje oči na dve noge jer to odudara od osnovnog quake marine-a i da je to u stvari samo skin za quake marine-a (što bi trebalo svakom da bude jasno).

Uopste me nisi razumeo.... Moja logika je kao da pridjes policajcu na ulici i kazes mu "pandur trebas mi" a da ti on kaze "mali, nisam ti ja pandur imam prava da se oblacim kako ja hocu, mada je kul sto si pogresio mora da je zato sto mi lepo stoji ova znacka"

Hawken jeste mech based igra.

U svetu ..... kojih mech igara?

Hawken je sasvim pristojna Q-pucačina sa old-school FFA modom i veoma pristojnom grafikom i daleko od toga da ne deliveruje za 80% fanova žanra pucačina ovog tipa.

kao sto rekoh, fina pucacina.

ostaje samo licni suverenitet da li ces prihvatiti genericki parizer kao njegosku ili ces reci "sta mi prodajete ovaj zidarski parizer ko njegosku?"

Edited by nT.Shark
Link to comment
Share on other sites

Jel si mi upravo dao "zene nisu kurve ako se samo oblace kao kurve" argument? :D

Uopste me nisi razumeo.... Moja logika je kao da pridjes policajcu na ulici i kazes mu "pandur trebas mi" a da ti on kaze "mali, nisam ti ja pandur imam prava da se oblacim kako ja hocu, mada je kul sto si pogresio mora da je zato sto mi lepo stoji ova znacka"

Tačno tako, s tim što je

a,) Oblačiti se kao pandur nelegalno, a pakovati igru u mech oblandu nije.

b.) Ne možeš da porediš uniformu sa stilom video igre.

U svetu ..... kojih mech igara?

Pa u svom svetu, jeez, t.j. u tom podžanru naučne fantastike. Ne mora da bude deo Battlemecha niti da ga poštuje da bi bila mech based igra. Kao da ne razumeš da je to mech BASED igra, ne mech igra. Šta više MECH BASED FPS, kao što lepo piše na sajtu. Igra je BAZIRANA na podžanru mech-ova i uopšte ne iskače iz tog ruha, osim što ti to tvrdiš. Meni se čini da se tebi sam koncept nečega što se naziva mech based fps-om ne sviđa.

Tebi niko ovde ne pokušava da proda parizer kao njegoški pršut nego ti ne razumeš reklamu, vodiš se očekivanja i razočarenjem prvog utiska. MECH BASED FPS. Ovo je kao da ti neko prodaje PARIZER NA BAZI NJ. PRŠUTE, al' ti grizeš na sve gde piše NJEGUŠKI, pa makar to bilo i NJEGUŠKO GOVANCE.

Link to comment
Share on other sites

Pa u svom svetu, jeez, t.j. u tom podžanru naučne fantastike. Ne mora da bude deo Battlemecha niti da ga poštuje da bi bila mech based igra. Kao da ne razumeš da je to mech BASED igra, ne mech igra. Šta više MECH BASED FPS, kao što lepo piše na sajtu. Igra je BAZIRANA na podžanru mech-ova i uopšte ne iskače iz tog ruha, osim što ti to tvrdiš. Meni se čini da se tebi sam koncept nečega što se naziva mech based fps-om ne sviđa.

Tripujes debelo. Toliko da mislim da si uzavreli fanboy koji sad samo brani svoju igracku. Spomenuo sam pregrst naslova koji su temelji mech-based zanra. I svi imaju samo jednu zajednicku stvar "robot je funkcionalno robot".

Pa jebote, osim mecha JRPGeva su skoro sve ostale mecha igre mech-based FPS sa opcionom third-person kamerom.

U kom delu naucne fantastike roboti dozivljavaju fatalni kvar zbog otkazivanja nevitalnog dela?

Al sad vec mislim da svaki moj sledeci odgovor samo pogorsava situaciju i namece mi neki imidz tipa koji ide i kvari tudje igracke. Ionako ce tvoj odgovor biti "ko te jebe sto si se nadao", dok je moj glavni argument "zasto spominjati mecha i voziti taj bandwagon ako nemas dodirne tacke sa mechom osim skinova koje koristis?" a odgovor na to 'retoricko pitanje' je "da bi zaradili pare jer je pravo vreme da se stancuju igre sa robotima". Moje zamerke se vrte samo oko njihovih dizajn odluka; zaradjene pare su same pokazale koliko je to dobro implementirano i izneto kao projekat.

I da, kada se spomene "mecha" - to sa sobom vuce robotsku temu i odredjene "dizajn odluke", prva od kojih je da to nisu ljudi. I da to treba nekako da se oseti/docara. Druga je - to nisu ljudi i mozes da prodjes sa mnogo vise nego sto bi inace mogao a da to ne bude M/18+. Mada se za ovo drugo uglavnom koriste zombiji. Ako ne docaras robote, u igri koja je bazirana na robotima, fejlovao si u viziji igre koju si krenuo da napravis.

Ipak, napravili su solidnu arkadnu pucacinu gde levelujes puske i otkljucavas "svezinu" igre. Svaki robot dodaje novu 'svezinu' zato sto mozda moze da nosi razlicitu pusku u desnoj ruci od onog kojeg trenutno imas, zar ne? :) Nije kao da moze da padne na zemlju ili da trci napred i da okrene torso i puca nazad.

Tolko od mene, mislim da ovo fino stavlja tacku na nesto sto pokusavam da objasnim vec treci put. Nije bitno sta ja mislim, nije bitno sta ti mislis, u realnom svetu - bitno je kakva je atmosfera u industriji i koliko se moze izmusti na tome. Na kraju krajeva, bolje jesti leba i karati picke u dobrim kolima nego igrati dobre igrice. To je valjda i poenta celog 'indie' izdavastva, da ovim drugim stignes do prvog.

Edited by nT.Shark
Link to comment
Share on other sites

imho to se kaže mech-themed i niko ne bi obrvu digao :) Mislim, ne treba ni sada da se dižu obrve samo tehnički gledano :)

Mech themed i mech based baš i nemaju toliku razliku... Barem ne toliku da bi se o ovome drvilo ovoliko. :) Izabrana je fraza koja će bolje prodati igru, tu stvarno nema mesta iznenađenosti.

Tripujes debelo. Toliko da mislim da si uzavreli fanboy koji sad samo brani svoju igracku. Spomenuo sam pregrst naslova koji su temelji mech-based zanra. I svi imaju samo jednu zajednicku stvar "robot je funkcionalno robot".

Pa jebote, osim mecha JRPGeva su skoro sve ostale mecha igre mech-based FPS sa opcionom third-person kamerom.

U kom delu naucne fantastike roboti dozivljavaju fatalni kvar zbog otkazivanja nevitalnog dela?

Al sad vec mislim da svaki moj sledeci odgovor samo pogorsava situaciju i namece mi neki imidz tipa koji ide i kvari tudje igracke. Ionako ce tvoj odgovor biti "ko te jebe sto si se nadao", dok je moj glavni argument "zasto spominjati mecha i voziti taj bandwagon ako nemas dodirne tacke sa mechom osim skinova koje koristis?" a odgovor na to 'retoricko pitanje' je "da bi zaradili pare jer je pravo vreme da se stancuju igre sa robotima". Moje zamerke se vrte samo oko njihovih dizajn odluka; zaradjene pare su same pokazale koliko je to dobro implementirano i izneto kao projekat.

I da, kada se spomene "mecha" - to sa sobom vuce robotsku temu i odredjene "dizajn odluke", prva od kojih je da to nisu ljudi. I da to treba nekako da se oseti/docara. Druga je - to nisu ljudi i mozes da prodjes sa mnogo vise nego sto bi inace mogao a da to ne bude M/18+. Mada se za ovo drugo uglavnom koriste zombiji. Ako ne docaras robote, u igri koja je bazirana na robotima, fejlovao si u viziji igre koju si krenuo da napravis.

Ipak, napravili su solidnu arkadnu pucacinu gde levelujes puske i otkljucavas "svezinu" igre. Svaki robot dodaje novu 'svezinu' zato sto mozda moze da nosi razlicitu pusku u desnoj ruci od onog kojeg trenutno imas, zar ne? :) Nije kao da moze da padne na zemlju ili da trci napred i da okrene torso i puca nazad.

Tolko od mene, mislim da ovo fino stavlja tacku na nesto sto pokusavam da objasnim vec treci put. Nije bitno sta ja mislim, nije bitno sta ti mislis, u realnom svetu - bitno je kakva je atmosfera u industriji i koliko se moze izmusti na tome. Na kraju krajeva, bolje jesti leba i karati picke u dobrim kolima nego igrati dobre igrice. To je valjda i poenta celog 'indie' izdavastva, da ovim drugim stignes do prvog.

Slažem se, ne vredi pričati sa nekim ko brani svoju igračku, ni sa uzavrelim fanbojima, barem ne ako si ti u pitanju. Svoj infantilni gnev na potrošačko društvo možeš da prosipaš negde drugde da bi zamaskirao da nemaš pojma šta znači formalno pripadati žanru, odnosno podžanru. Hawken je CS sa skinovima isto koliko je i CS napucani Duke3D.

Ako powersliding, railgunovi, jetpackovi, energija za boostovanje, apgrejdi tipa mine, shieldovi, overheatovanje i tako dalje mogu da se zalepe na bilo šta osim na robote onda sam ja u krivu i ja nemam pojma, ok? Mislim da ti sledi naglo osvešćivanje jednog dana kad shvatiš da etiketa 100% sok od pomorandže nije ništa osim reklame koja je legalno moguća i koristi se nemoralno da bi se prodao sok koji sadrži 20% pomorandže. Jedino što ja ne dobijam infarkt od toga ali od ovako glupih rasprava će mi na kraju možda krepati srčka.

Ostajem ubeđen da se nisi skapirao sa stilom igre jer je omanula tvoj visoki kriterijum za to šta je stvarno mech a šta nije i da te je to razočaralo/naljutilo i da si napisao originalni post pod teškim alfa efektom a da i dalje ne kapiraš reklamnu frazu mech-based. Odoh ja da igram svoju omiljenu igru, simulator mechova ili napucanu imitaciju Dooma 2, ne znam ni sam - Hawken, umesto da ovde gubim vreme kvareći ti imidž.

Link to comment
Share on other sites

Mech themed i mech based baš i nemaju toliku razliku...

Pa razlika je "suštinska", ako je nešto zasnovano na nečem drugom onda je izvedeni element sama osnova, a osnova akcione igre je valjda gameplay mehanika, uopšteno i uprošćeno govoreći, Hawken je kao što ste se složili FPS, suštinski je FPS, osnova mu je FPS, tematski je Mech igra koliko i ostale mech igre ali da ja, karikiram, sutra napravim mech-themed minesweeper kome je mehanika obojena mech loreom i to je podjednako mech-themed igra kao i Hawken, što sve naravno nema nikakve veze sa kvalitetom same igre i uživanjem u istoj, ali da je neko lagao na internetu kad je napisao "mech-based" lagao je, malkice, što je lol i samo za sebe a kamoli u širem kontekstu, al nije lepo :p

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

Pa razlika je "suštinska", ako je nešto zasnovano na nečem drugom onda je izvedeni element sama osnova, a osnova akcione igre je valjda gameplay mehanika, uopšteno i uprošćeno govoreći, Hawken je kao što ste se složili FPS, suštinski je FPS, osnova mu je FPS, tematski je Mech igra koliko i ostale mech igre ali da ja, karikiram, sutra napravim mech-themed minesweeper kome je mehanika obojena mech loreom i to je podjednako mech-themed igra kao i Hawken, što sve naravno nema nikakve veze sa kvalitetom same igre i uživanjem u istoj, ali da je neko lagao na internetu kad je napisao "mech-based" lagao je, malkice, što je lol i samo za sebe a kamoli u širem kontekstu, al nije lepo :p

Ponovo, failujem da uviđam zašto Hawken nije mech-based.

Inače, složili smo se da je Hawken FPS, ali ja se nisam složio da mech igra _mora_ da bude simulator a ne sme da bude FPS, zar ne? Imaj na umu da:

- Kretanje u Hawkenu je sporo, osim kada gaziš turbo koji ima regenerative pool a ni onda ne možeš da se okrećeš brzo.

- Imaš jetpack

- Možeš da koristiš _drona_ koji te popravlja

- Upotreba oružja heatuje robota

- Sva oružja su SF

Izvini, ali to su sve odlike igre koja komotno može da napiše na web-page "mech-based". Kad bi relativizovao sve ovo i rekao da je tromo kretanje kao hodanje u CS-u, da su SF oružja u stvari automatske puške sa drugačijim skinom, da je jetpack u stvari grappling hook iz Quake CTF-a, da je heatovanje mana a da je dron vuk koga samonuješ koji te liže da bi brže ozdravio i da su roboti ljudi sa slaganim skinovima bi lako mogao i da tvrdiš da bi baba bila trolejbus kad bi imala trole. Koliko god se zgražavao nad modernim advertajzingom i njihovim legalnim akrobacijama ne možeš a konto razočarenja ili ljutnje (u mom slučaju je to) da dođeš na forum i da flejmuješ igru apsurdnom tvrdnjom koja ide predaleko u drugom smeru. Što se samog diskutovanja ovde tiče, ja mogu samo da potapšem Šarka po ramenu kad kaže da Hawken ne zaslužuje da se nađe na mech polici ali argumenti su mu smešni.

Mech based na sudu ne može biti klasifikovana kao laž, pogledaj mnogobrojne primere tokom proteklih 20 godina, koliko smo imali "based" stvari... Da je "based" deo laž ne bi smeli to da napišu, ili bi pak napisali ali rizikovali da ih neko rascmeka na sudu. Šta su od ta dva uradili je jedina diskutabilna stvar, ja sam ubeđen da su napisali ono što smeju i što maksimalno gura granice istine a privlači max. ljudi koji su pravi mecha fanovi (mislim da se o tome uveliko diskutovalo u zajednici i da je prihvaćeno mišljenje većine ljudi da je to marketinška izjava). Mech themed je nešto što se lako shvata i definiše dok je mech based ambivalentnija izjava mada sam prilično siguran da bi zakonodavac to itekako umeo da definiše. A to da nije lepo, amin.

Link to comment
Share on other sites

Brate, na sudu :)

Da baba ima trolu ne bi bila tramvaj ali da može da preveze 100 putnika u špicu držeći se trase trolejbusa... :tf:

Ne možeš da staviš izgled i gameplay u istu ravan, mehanika akcione igre je srž, lepo si ilustrovao da su ti elementi generički i da podjednako funkcionišu i u mech i u hello kitty igri to je neka poenta.

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

Brate, na sudu :)

Da baba ima trolu ne bi bila tramvaj ali da može da preveze 100 putnika u špicu držeći se trase trolejbusa... :tf:

Ne možeš da staviš izgled i gameplay u istu ravan, mehanika akcione igre je srž, lepo si ilustrovao da su ti elementi generički i da podjednako funkcionišu i u mech i u hello kitty igri to je neka poenta.

Onda su svi FPS-ovi manje ili više modovane imitacije Dooma 2.

Ovde mehanika sadži overheatovanje, sliding, jetpack, deplojment repair drona i robotoliko sporo kretanje. U čemu je stvar više ovde, pa lepo je dečko rekao da se svi slažu da mech žanr ima samo jednu zajedničku stvar: robote.

I da, naravno da sam naglasio sud, jer vama očigledno nije jasno šta znači mech based jer postoje delovi naše civilizacije koji imaju poslednju reč po pitanju šta je šta, vi samo pokazujete neznanje a kad se spomene neko ko sigurno zna više od vas onda je to uuuuu jeeeeeeee. :/

  • Downvote (-1) 1
Link to comment
Share on other sites

Ideš negde ?

U stvari, ajde da se ne igramo , izgubio sam svaku volju da diskutujem dalje, ja ti nešto objašnjavam a ti lečiš svoj popišuljski bathrtness što ti se šarki izdampovao na igricu, pa ne može to tako druže, zađi naokolo pričaj sa ljudima možda ti treba neko prema kome nisi hostile da ti objasni da se ti ne bi potkočio a što si meni krenuo da nešto dokazuješ to samo ti znaš

Edited by Shekk
  • Downvote (-1) 1

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Link to comment
Share on other sites

Ideš negde ?

U stvari, ajde da se ne igramo , izgubio sam svaku volju da diskutujem dalje, ja ti nešto objašnjavam a ti lečiš svoj popišuljski bathrtness što ti se šarki izdampovao na igricu, pa ne može to tako druže, zađi naokolo pričaj sa ljudima možda ti treba neko prema kome nisi hostile da ti objasni da se ti ne bi potkočio a što si meni krenuo da nešto dokazuješ to samo ti znaš

Ne samo da moj odnos prema okolini nema nikakve veze sa mojim stavovima nego ti sigurno nemaš nikakva prava da daješ tako paušalne ocene o meni, ne znam šta si umislio ko si?

Ali ako hoćeš da ne vređaš i da ne troluješ nego civilizovano da razgovaraš i da mi odgovoriš na sledeće, slobodno:

Zašto roboti koji imaju jetpackove, slajduju, koriste SF oružje, overheatuju, i ne mogu da se kreću brzo bez da koriste "fuel" i vrše deplojment repair dronova, turreta, shieldova i mina ne spadaju u mech žanr (jel moguće da misliš da svi ovi elementi mogu da se primene na Hello Kitty)? Zar sam Šarku nije rekao da se svi slažu da mech žanr ima samo jednu dodirnu tačku: robote? Čak i ako je igra veoma arkadna, zar nije moguće doživeti granice mech podžanra malo šire? I naravno da ne uzimam nikome pravo da u svojim očima doživljava ovo kao mech igru, ja sam prvi koji je doživljava kao "robotsku" a ne kao mech, ali sigurno nisam neko ko pokušava da redefiniše uvreženo shvatanje podžanra na osnovu svog doživljaja i shvatanja. Uostalom, ne znam ni zašto kucam kad sam siguran da ionako nećeš odgovoriti a ako odgovoriš bićeš drzak i bavićeš se mnome a ne temom.

edit: budi ljubazan pa definiši mehaniku, odnosno gameplay koji izjednačava CS i Hawken, ako sam ispravno shvatio poentu.

Edited by abohac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...