Pitalice iz Igrica

dvnityCker

Ово је неки Близард чим има ове форице из филмова, а вероватно је Воркрафт јер је сова у питању и то вероватно тројка јер се не сећам сова из двојке:)

Оно што знам је да је референца на фул метал џекет, остало не знам, а за воркрафт претпостављам само.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

ma hoop je ona iz buvara, hoops je sa sonija.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Pogledao sam drugu sliku i mogu reći da to što kažu, većina, da to nije istina iz tog naziva slike (odnosno, pogrešna je slika), mada sad znam koja je igra u pitanju, na četiri diska je :)

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Рендген, Хомер, мали мозак, цареви из пекмена... ко ће га знати:)

Можда stupid нешто нешто... ghosts... ma nem pojma:)

edit:

Ova prva je kao neki mozak ili cyber punk, a druga su space invaders.

Чек, оно су инвејдери, а не пекмен ликови?

Онда stupid invaders?

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Jel sam ja lud ili svi vide neku tajnu vezu između ghostov iz Pecmena i spejs invejdera (osim da su iz iste ere pikselastih smuljevina)?

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Лол опет ме кења:)

Ал добро је, нормалан сам, тотално сам се истрипово што сви говоре инвејдери, а ја гледам и могу се закунем да су пекмен ликови.

Hahahah pa dokle je ovaj topik stigao :)))))

Carevanje.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."