Legend of the Seeker

Mnjah, gledao sam kod ortaka malo, čisto da vidim dal da iskopiram sve. I on kaže, a i tako mi deluje, kao LOTR za decu, mnogo naivna priča i kliše likovi i to, inače je fajn ako je neko u tom fazonu.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

• 4 weeks later...

pogledao sam juce trailer sasvim slucajno, cinilo mi se na nivou ksene princeze ratnice, samo bez ksene i ostalih sisosjki

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

I malo modernije uradjeno. Knjige vredi procitati. Ipak je Zedakis legenda za ljubitelje epske fantastike i otkacenih carobnjaka.

Code Realms

Evo je, bice nevolje...

Unutar svake normalne osobe postoji ludak koji se bori da izbije na povrsinu. Niko ne poludi brze od potpuno normalne osobe.

One... Two... Freddy's coming for you...

Three... Four... Better lock the door...

Five... Six... Grab a crucifix...

Seven... Eight... Gonna stay up late...

Nine... Ten... Never sleep again!!!