Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Poshalji nam (peji i meni na PM) sliku u kupacem kostimu i kratak CV pa cemo da vidimo neshto da iskombinujemo.

ili meni kilo rakije, vidi sta ti se vise isplati!

vladimire ti si aca stojanovic sc-a definitivno :)

vladimir drug, mogli bi on, sarma i mist da otvore sc kanal:)

btw, jel se secate dok nije bilo repova u kecu pa su ljudi prepricavali parije...meni je bilo do jaja zanimljivo to da citam:)

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

eto, i posle ja neki tamo tiranin :)

chaotic evil moderator!

Jos jedan terran manje! :D

AMIN :D

ili meni kilo rakije, vidi sta ti se vise isplati!

vladimir drug, mogli bi on, sarma i mist da otvore sc kanal:)

btw, jel se secate dok nije bilo repova u kecu pa su ljudi prepricavali parije...meni je bilo do jaja zanimljivo to da citam:)

hita sada hico sto pre da izvuce mutaliske, medjutim spetljao se, ostao suplaj blokovan i to je sada sansa za vanilu da ucini nesto vise...

Link to comment
Share on other sites

Evo posle male pauze, report sa uzbudljivih i dosta razlicith, treceg i cetvrtog dana. Dok nam je treci dan doneo veoma puno neocekivanih rezultata, cetvrti je ipak doneo ocekivan uspeh favorita.

Blah ne vredi, pokusao sam da ostavim prazan post da bi ovde opisao dan 3, ali kad probam da napravim novi post ispod, o danu 4 koji sam prvi zavrsio, on mi sve spoji u jedan, tako da posto mi ponestaje ideja, evo prvo dan cetiri, pa ako neko od moderatora zna kako, nek obrne postove kad zavrsim oba dana pls.

Elem, Poslednji dan RO 64 GSLa, su predvodili legenda SC BWa Nada, i Zerg Idra, dosta poznat Evropljanima i Amerikancima, iako vec dugo sada zivi i igra SC u Koreji.Pored njih , dosta se ocekivalio i od prvog BW aktivnog proa koji je switchovao na SC 2 - MVPa , i broj 1 rankiranog SC 2 igraca u svetu trenutno. Kao i od Zerg dela oGs tima, oGsZenia, i oGsTheWinda.

Pa da pocnemo.

MATCH 1 :

W NesTea < Xel'Naga Caverns > KangJiYoung

W NesTea < Jungle Basin > KangJiYoung

NesTea < Scrap Station > KangJiYoung

NesTea, jedan od najboljih igraca iz Nes klana, imao je danas svoj debi na drugom GSLu, protiv novajlije Kangjia. KangJi otvara partiju blue flame hellion harasom, ali NesTea iz 15 hatcha prelazi u roacheve, i uspeva da se odbrani. Za to vreme, po prvi put na ovom GSLu, vidimo proxovani Fusion Core, sto moze znaciti samo jedno - BattleCruiser rush :))

Nes to ne uspeva da otkrije, nastavlja da massuje roacheve, pri tom pravi lair, i stavlja spire da se pravi,krece u napad, dok paralelno KangJi salje 2 bcruisera na njega.Roachevi lako probijaju helione i marince u Kangijeovj bazi, dok za to vreme

Bcruiseri divljaju po NesTea-ovoj bazi, i dolazi do base trade, terran naravno dize zgrade, ali u medjuvremenu mutalisci izlaze , i uspevaju da se izbore sa dva battlecruisera , i NesTea ipak izlazi kao pobednik iz prve partije.

Sledecu partiju, na jungle bashinu, teran odlucuje da iskoristi odlicnu poziciju zasticenog expansiona, i otvara se 1 raxom u fast expo, na sta NesTea odgovara 2 base roachevima.

KangJi se odlucuje za mass bio armiju , doduse massujuci samo marince, sa + 10 healt upgradeom, i ide na timing push. Nes na to odgovara baneling nestom, i uspeva da napravi par banelinga pre nego sto vojska dolazi do njega. KangJi se povlaci, i odlucuje se za ne bas najbolji potez turnira, dolazak sa ledja,

i rusenje kamenja iza NesTea-ovog expa, sto NesTea naravno koristi, i unistava marince banelinzima, jer nisu imali kuda da beze, u zamci izmedju kamenja i banelinga.

NesTea koristi prednost, zalece se sa 30ak banelinga na KangJi, unistavajuci mu glavnu bazu zakucavanjem 20ak banelinga jel mu prednost to omogucava, i lagano Roachevima cisti preostalo, uzimajuci mec i napredujuci u RO 32.

MATCH 2:

W ParkJongHyuk < Lost Temple > NEXChief

W ParkJongHyuk < Scrap Station > NEXChief

ParkJongHyuk < Steppes of War > NEXChief

NEXChief je igrac koji je u poslednjem kolu kvalifikacija eliminisao WC 3 proa Moona, za kog su mnogi ocekivali da ce kvalifikovati, tako da je ljude interesovalo kako ce odigrati na GSLu

Prvu partiju Chief otvara void ray rushom, ali Park uspeva da se brani marincima, i pravi Enginering Bay sto mu omogucje da zacementira air odbranu turetima.

Chief nastavlja da pravi void rayeve, ulazuci puno u ray harass, sto mu ne donosi nikakvu prednost, i obojica igraca uzimaju expanzije, uz Chiefovo dodavanje jos 4 gatea, dok ParkJong dodaje Barake. Park se odlucuje za timing push sa 6 maraudera i 10 marinaca, za to vreme Chief razvija charg, i pravi 5 sentrija, uz 2 stalkera i 2 zealota.

Ne bas sjajni force filedovi ne ostvaruju prednost za Chiefa, i Park uspeva da probije protosa, koji warpuje jos 5 jedinica, i uspeva da se odbrani, ali za to vreme Parku stizu non stop reinforcmenti, plus medivaci i uspeva da srusi Chiefov otpor, i uzme prvu partiju.

A sada druga partija.

Neke partije imaju epic momente, ali da jedna partija ima epic momenata koliko je ova imala, e to je vec zaista retkost. Sve krece naizgled normalno, ParkJong se otvara proxy starportom, i razvija cloacked banshee, dok Chief pravi startagate i robo, 2 phoenixa sa kojim preuzima map control i pravi gate robo jedinice u medjuvremenu.

Ali onda, iznenadno uoacavamo fleet beacon koji se pravi, i floating factory pracen phoenxima ne uspeva da ga scoutuje pre nego sto biva unisten.

I onda, momenat koji smo cekali dva GSL turnira, uz opstu vrisku korejski komentatora, u Chiefovom Nexusu, u build quee se stavlja, alfa i omega protoskih jedinica, pripremajuci svoj debi na ovom prestiznom turniru -

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTHER FUCKING SHIP!!!

Publika je u nerdgazmu, forumi koji prate live event su prokljucali, mothership spam preplavljuje sve, cak i sam Huk, najbolji americki protos, koji je uradio mothership rush select na IMG pre par dana salje na team liqudovom forumu poruku podrske "kolegi" Chiefu.

Za to vreme, ParkJong ne shvatajuci da je deo partije koja ulazi u istoriju GSLa, pravi expo, i dva bunkera na njegovom prilazu, i sprema se za svoj harass sa 3 cloackovana bansija. Mothership izlazi, donoseci nam nove povike kako komentatora tako i publike, krece vazdusnim putem ka teranovoj bazi, gde ceka eneriju za recall.

Dva Vikinga koja u medjuvremenu patroliraju oko Parkove baze, nailaze na neverovatno otkrice koje im se priblizava, i beze pred naletom mocnog Mothershipa, koji napokon skuplja energiju, i recalluje jedinice u Parkovu bazu.

Krece ogromna borba, dok u medjuvremenu 3 banshee unistavaju radilice u Chiefovoj bazi, kome izlazi observer, ali nema vremena i resorsa da salje vojsku da se brani. U medjuvremenu Chief dobija bitku u teranovoj glavnoj bazi, Dok vikinzi pokusavaju da snipeuju Mothership dok stalkeri su zauzeti marincima i marauderima, koje ubijaju u poslednjem momentu,

i switchuju na 2 vikinga, koja OSTAVLJAJU MOTHERSHIP NA JEDNOM HEALTU!!! Mothership se povlaci, uz nevericu Parka, i vraca se u bazu, da cloackuje Nexus pre nego sto padne pod naletima Bansheeja, i stize taman na vreme, i Nexus prezivljava na 10 healta!!!

U medjuvremenu teran krece da leti liftovanim zgradama po celoj mapi, dok Mothership skulja ponovo energiju, i recalluje deo jedinica na ostrvo gde je bio proxovan starport, koje udaraju starport koji poslednjim resursima pravi jednog vikinga, i delic sekunde pre nego sto je starport unisten, viking uspeva da izadje, i najbitnijim projektilom partije, unistava mocnu letelicu.

Zbog ne mogucnosti da vrati deo jedinica na kopno sa ostrva, Chief ne moze da dovrsi teranove zgrade, koji uspeva iz neverovatnog poraza, da preokrene partiju i ipak pobedi.

Chief jeste mozda izgubio i bitku a samim tim i rat, ali broj fanova koje je dobio je zaista ogroman.

Partija koju defintivno treba videti, ovako nesto na GSLu se nece desavati bas cesto :)

MATCH 3:

W EGIdrA < Scrap Station > ChickenCombo

W EGIdrA < Jungle Basin > ChickenCombo

EGIdrA < Metalopolis > ChickenComb

o

Posle malo duzeg opisa meca, evo jedan koji ce biti jako kratak. Novajlija interesantnog imena, ChickenCombo, protiv Idre kog verovatno ne moram predstavljati posebno, znao je da mora da proba nesto drugcije, umesto klasicne partije, da bi imao neke sanse.

Prvu partiju, vidjamo brz starport build, koji se nastavlja proxy fusion corom, i novi battlecruiser rush.Idra koji je posle rekao da to nije bas nesto protiv cega je vezbao, dobrim spire timingom uspeva da izvadi mutaliske na vreme, i otkriva da queen na creepu moze da kituje bcruisera :) tako da uspeva da se odbrani, i useta Chickenu u bazu donoseci brz kraj partije.

Sledecu partiju, Chicken pokusava da zagradi Idri izlaz iz baze duplim barakama, iako Idra overlorda koji sve to vidi. Idra uopste ne reaguje na ono sto se desava, ocigledno pokazujuci da je totalno spreman na tu taktiku,i pusta protivnika da ga zagradi, dok on u medjuvremenu baca roach warren. Chicken ulazi idri u bazu sa par radilica i marincima, bacajuci dva bunkera, ali Idra bez ikakvih problema unistava sve sa roachevima, pokazujuci da zaista drzi sve pod kontrolom, i surovo kaznjava pokusaj chees-a kontra napadom u kojoj pobedjuje i drugu partiju.

MATCH 4:

ReXZanDarke < Scrap Station > oGsGon W

ReXZanDarke < Xel'Naga Caverns > oGsGon W

ReXZanDarke < Delta Quadrant > oGsGon

Jos jedan jak igrac oGs klana, Gon, je igrao protiv RexZan Dreaka, protosa, boreci se za mesto u RO 32, i mec protiv Idre.

Gon otvara partiju barakom sa addonom i factorijem, pravi maraudere i istrazuje shell, i helliona u factoriju, i krece u mini push sa 2 scva, 2 maraudera 2 marinca i helionom. Darke se otvara brzim roboom, ne praveci jedinice, ali imortal izlazi na vreme pred napad, i uz pomoc radilica odbija ga bez vecih problema. Darke pravi robo bay, i dodaje gateove, vadeci colosusa i gate jedinice, dok Gon pumpa maraudere i vikinge, dovodeci nas do najklasicnije trenutno PvT borbe, vikinzi i marauderi vs gate + colosusi. Gon pravi drugi CC, i uzima expo, dok svoju vojsku postavlja odlicno u odbrambeni polozoj, cekajuci Darkeov napad, koji se odlucuje za 1 base still igre, fokusirajuci se na jak napad kojim bi zavrsio partiju. Ali nazalost gon postavlja vojsku suvise dobro da bi Darke uspeo da se probije, i Darke shvata da nema sta vise da trazi u ovoj partiji, posto gubi svu vojsku, uz veliki ekonomski zaostatak zbog nemanja ekspanzije.

Drugu partiju vidjamo brzu akciju, Darke napada sa par stalkera, koje Gon lako odbija, dok on sam uspeva da nanese ogromnu stetu obicnim hellionom koji je trebao da posluzi samo za harass, ubijajuci cak 9 radilica. Gon prelazi na cloak bansije, dok Darke dodaje Robo i obojica igraca uzimaju expo. Tu ulazimo u malo mirniji deo partije, Gon po malo harasuje banshijima, ali Darke ima observera, tako da uspeva da ih odbija.

Za to vreme, Gon priprema ubitacnu kombinaciju, marinci, banshee i 1 raven za pdd, dok Darke pravi gate jedinice, chargelote stalkere i colosuse.

Gon ceka EMP, i kada on biva istrazen, krece u napad sa dosta jacom vojskom, ali kada dolazi do borbe, pravi dosta cudnu greksu, PDDove baca ravenom na jednu stranu, a banshee salje na drugu, i uz dobre force fieldove, Darke uspeva da iz izgubljene pozicije se izvuce, i unistava Gonovu vojsku doduse pritom gubeci i svoju, ali bar ostaju u partiji. Videvsi da Darke ima iskljucivo gate jedinice, Gon brzo switchuje na maraudere, i odmah napada ponovo sa 10ak steam maraudera,

pracen sa dva vikinga, i uspeva da pocisti colosusa i sveze warpovane gate jedinice, uzimajuci i drugu partiju, i samim tim i ceo mec.

MATCH 5:

SoundWeRRa < Delta Quadrants > mvp W

SoundWeRRa < Metalopolis > mvp W

SoundWeRRa < Blistering Sands > mvp

Da se Boxer i Nada nisu odlucili da predju na SC2, i kvalfikovali za ovaj GSL, verovatno najzvucnije novo ime na turniru bi bio upravo MVP. Prvi aktivni SC BW pro koji je presao na SC 2, je u super formi - sto dovoljno govori da je broj jedan po ranku SC 2 igrac u celom svetu, i iako njegov protivnik nije los, Sound iz Werre, ocekivala se pobeda MVP.

U prvoj partiji koja je trajala osam minuta, videli smo vise akcije, nego u nekim partijama koje traju po 20+ minuta. Odlicna partija , brzog tempa, gde smo videlo dobar micro, dobar harass, dobru odbranu.

MVP otvara partiju vecom produkcijom SCVova od protivnika, par marinaca, i brzim techom u cloacked banshee, dok se Sound odlucuje

za prvi push, praveci marince i tenkove.Sa 2 tenka i 10-15 marinaca krece u napad, za to vreme MVPu se istrazuje cloak, izlazi banshee i krece u napad, dok u svojoj bazi pravi bunker, nausuprot Sounda koji pravi turet u mineral lineu.

Krecu dve borbe, i jedni i drugi stizu pre nego sto su bunker/turet gotovi, MVP ubija radilice, dok u svojoj bazi povlaci sve radilice, okruzuje svoj bunker i popravlja ga, tako da se Sound povlaci ne uspevajuci da probije. Turet sprecava Banshee da ubija dalje radilice, ali MVP se fokusira na addonove na Factory i Baraci, dok oslabljeni Sound odlucuje da ulozi svoje preostale resurse u dva vikinga da bi zavrsio sa banshee.Ali MVP switchuje na marince, i dolazi sa 5 marinaca, i odlicnim mikrom neprestano harasuje Sounda, ne gubeci ni banshee

ni marince, Sound pokusava da se odbrani radilicama i jednim helionom, ali ne uspeva, i MVP odnosi pobedu u prvoj partiji.

Drugu partiju nazalost nisam uspeo da odgledam, ni da nadjem na netu za sad, ali iz opisa koji sam dobio, bila je jako slicna prvoj, MVP ponovo otvara cloack bansheejem, radi odlican harass, dodguje scan i vikinge, forsira par tureta od protivnika, i koristi stvorenu prednost da zatvori partiju kopnenim jedinicama.

MVP je pokazao zaista odlicnu igru u prvom kolu, i ako i on i Idra predju sve prepreke, mozemo ocekivati zaista izvanredan mec u RO 16.

MATCH 6:

Jjakji < Xel'Naga Caverns > oGsZenio W

Jjakji < Blistering Sands > oGsZenio W

Jjakji < Lost Temple > oGsZenio

oGsZenio, jedan od dva najbolja zerga u oGs klanu trenutno, je imao duel protiv novajlije Jjakjia iz klana Werra, koji za sad ne uspeva da postigne dobar rezultat ni na drugom GSLu

Prvu partiju, Zenio otvara 15 hatchom, Jjakji prati svojim expom takodje, i odlucuje se za mech army, pumpajuci tenkove i thorove, dok Zenio bira 2 base burrowed roach igru.

Zenio drzi solidnu kontrolu mape, dok siri creap i uzima trecu bazu, i salje deo roacheva iza ledja teranu, na rock kod expa, kada terran odlucuje da se pomeri za prvi veci push u partiji. Zenio radi ono sto je i najbolje protiv mech armije, harasuje gornju bazu terana sa par roacheva, odlazuci napad taman toliko da napravi dovoljno roacheva za sigurno odbranu, i sa 20ak roacheva, pracenih sa flankok od 5-6 roacheva odozgo, bez vecih problema ubija mech vojsku od 2 thora, par tenkova i par marinaca

i prelazi u kontra napad koji mu donosi pobedu.

Sledecu partiju, na blistering sandsu, znalo se da ce biti nekog early pritiska, i pokusanja abusovanja back door entrance. Zenio se otvara 15 hatchom, Jjakji opet prati brzim expom, vadi jednog reapera za harass, i prati sa napadom od 3-4 maraudera i par marinaca. Na sredini ubija par roacheva i zerglinga solidnim microm, ali baneling nest zavrsava izgradnju, i Zenio uspeva da zaustavi taj early push, i nastavlja da pumpa speedlinge banelinge i roacheve, uzimajuci trecu bazu, koju terran ne scoutuje.Terran za to vreme vadi tenkove, uz MMM ball, ali pravi veliku gresku, ne stavljajuci depo kod rocka u svojoj bazi, sto zerg koristi i neomatano ga unistava, ulazi u bazu, i pravi velike probleme teranu, koji uspeva nekako da se odbrani, uz solidan mikro, ali Zenio to koristi da neometeno razvija sve tri baze, i dok Jjakji krece u napad, flankuje ga sa tri strane, izbacuje nydisk channel u teranovu bazu, i stavlja tacku na ovaj mec, pokazujuci da je ipak za klasu ispred svog protivnika.

MATCH 7:

cargo < Lost Temple > NaDa W

cargo< Xel'Naga Caverns > NaDa W

cargo < Delta Quadrant > NaDa

Prvo je Starcraft 2 zajednicu uzdrmala vest da Nada prelazi na SC2, onda da je usao u oGs, jedan od najboljih klanova u Koreji kad je SC 2 u pitanju, a i pobedili su pre neki dan u klan turniru, pobedjujuci Werra klan u finalu, a onda i treca najbitnija vest, koji su fanovi pratili tokom kvalifikacija za GSL 2, da je preokrenuo iz poraza, sa dve pobede, u poslednjem kolu kvalifikacija, i kvalifikovao se za GSL 2. Boxer i Nada, obojica u GSL 2, je definitivno donelo na jos vecoj popularnosti, i iako niko nije znao sta moze tacno da ocekuje od njih, svi se nadaju

njihovim pobedama u RO64 i 32, sto bi dovelo do njihovoh duela u RO 16. Nadin protivnik nije preterano poznat, ali to mu ne smeta da prvi napadne, otvarajuci partiju ghost cloak rushom, i Nada koji baca scan na protivnikovu bazu, 10ak sekundi pre nego sto mu dodje Ghost u bazu, nema opcija za haras koji ce uslediti, i gubi cak 11 scv-a, stvarajuci ogromnu prednost za Carga, i skoro duplo vise SCVova. Ali Nada se nije previse uspanicio, odlucuje da mora ici na expand, da bi mogao stici protivnika, koji pravi MMM vojsku, dok se Nada odlucuje za vikinge, prateci sa tenkovima.

Pasivnost Carga ovde donosi presudnu ulogu, jel igracu kao sto je Nada treba samo malo prostora, da se povrati, i lako brani par neuspelih dropship harass pokusaja, uzima trecu bazu, i krece i sam u napad. Cargo shvata da polako dolazi u zaostatak, pokusava da uradi dupli expo, na natural i gold, uzima blizi Xel naga tower, ali mu ne pomaze da se bolje postavi za borbu, i siegevi vikingi i marinci ciste njegovu vojsku.

Nada dolazi ispred njegove baze, sigueje tenkove, pomera vikinge da dobije vision cliffa, unistava Cargove siegeve, i samim tim i njegovu poslednju liniju odbrane, dobijajuci prvi partiju dosta lako, sobzirom kakav je zaostatak imao na pocetku.

Drugu partiju Cargo otvara fast expandom, dok nada pravi baraku i factori, praveci marince i siegove.Za to vreme, Cargo pravi iskljucivo marince i maraudere, istrazujuci jako brz steam.Nada prvi krece u push, sa 4 siegea i 10ak marinaca, dolazeci ispred Cargovog expa, ali Cargo uspeva da ga napadne dok se sigeovi sieguju, i dolazi do razmene vojske,

sto Cargu odgovara, jer bi inace bio totalno unisten, da je Nada siegovao dva po dva tenka, umesto sva cetiri odjednom. Nada se vraca nazad sa reinforcment jedinicama, pravi i sam expo, i ulaze u mirniji deo partije, gde obojica prave vojske. Nada pravi iskljucivo marince i siegove, i sam istrazuje steam, dok se Cargo drzi MMM armije. Cargo odlucuje da uzme i trecu bazu, ide pravo na gold, ali Nada ne dopusta lako, i dolazi do velike borbe na sredini. Cargo mora da canceluje pravljenje baze, i povlaci se, jel jednostavno nema resenje na 10 siege tenkova pracenih marincima. Nada probija Cargovu odbranu, koji pokusava da progura steamovane maraudere na tenkove, dok marinci sluze kao meso za siegove, ali jednostavno, njegove jedinice prebrzo umiru,a njegovi siegeovi ipak stizu malo prekasno, i sa samo tri, ne uspeva da odbrani svoj expo, kroz koji sada prolaze neusigeovani siegevi, i

unistavajuci sve pred sobom, priblizuju nas za jedan mec, do epskog susreta Boxera i NAde...

MATCH 8:

Overthezero < Scrap Station > oGsMC W

Overthezero < Jungle Basin > oGsMC W

Overthezero < Metalopolis > oGsMC

Overthezero, ex WC 3 igrac, protiv Irona iz oGsa, jedan od redjih PvP meceva u RO64, a verovatno i inace na turniru, sobzirom da broj Protosa rapidno opada iz meca u mec.Prvu partiju, Iron aka MC otvara 3 gateom, dok Over ide na 2 gate fast expand. Iron iako ne vidi expand, vidi da gateway-i malo kasne u Overthezero-ovoj bazi, i pushuje sa 3 stalkera.Over se brani sa 2 stalkera, i par radilica, dok Iron dodaje cetvrti gate, i salje radilicu da napravi pylon Overovoj bazi, dok mu se resarchuje warp, za to vreme odlicnim microm staluje u protivnikovoj bazi, i onda kada uspeva da warpuje reinforcment jedinice, uspeva da slomi otpor protivnika, i uzme prvu partiju.

Iako je partija izgledala lako na kraju, Mc je imao savrsen timing i donosenje odluke ,da u pravom trenutku pushuje protivnika, i ne da mu da razvije prednost ranim expom.

Drugu partiju, Overthezero otvara 2 gate robo-om u expand, dok Iron ide na brze Dark Templare, abusujuci jos jednom rock poziciju na novoj mapi, i

warpujuci dark templare protivniku.Istovremeno gate vojskom krece u napad sa glavnog ulaza, gde dolazi do borbe, ali dok Dark Templari unistavaju robotic facility, observer izlazi, i Overthezero uspeva da prezivi, i ubija dark templare, koji ne prave nikakvu stetu sem unistenog roboa. Over momentalno uzima expo, dok se Iron odlucuje da ostane na jednoj bazi, razvijajuci blink. Iako je Over sada bio u maloj food prednosti, Iron se odlucuje za napad, i igra zaista jako inteligentno, waprujuci preko pylona pored rocka stalkere u Overov expo,

i kada Over salje jedinice u expo, ulazi na glavni ulaz, gde postavlja dobar flanking na brojcano mocniju vojsku , i uz odlican micro, i par dobrih forcefieldova, iz naizgled ne toliko

dobre pozicije, dolazi do potpunog unistenja protivnika, i uzima i drugu partiju, pokazujuci da je ipak nadmocniji protivnik.

MATCH 9:

LoveRip < Xel'Naga Caverns > oGsTheWinD W

LoveRip < Scrap Station > oGsTheWinD W

LoveRip < Blistering Sands > oGsTheWinD

Jos jedan sudar oGs protiv Werra klana, ne toliko poznat Love, protiv TheWinda. Poslednji mec dana, je trebao da donese odgovor, da li ce se rezultat protosa protiv zergova bar malo poboljsati, ili ce 6-2 skor na ovom gslu, prerasti u 8-x, i pokazati totalnu dominaciju zergova.

TheWind otvara partiju 15 hatcom u roach warren, dok Loverip pravi 3 gate-a i twilight councel, koji Wind uspeva da na vreme scoutuje sacujuci overlorda. Love istrazuje blink, dok Wind pravi roacheve, baca 3 sunkena na expo, i uzima polako treci expo, u medjuvremenu harasujuci speedlinzima non stop. Love krece sa armijom stalkera ka sredini, ali Wind ne prestaje da baca 6-10 lingova na expo, terajuci ga da se non stop vraca, i odlagajuci napad, davajuci sanse Windu da masuje roacheve. Wind salje 6 roacheva sa razvijenom burrowom na expo Loveu, koji ide na Windowu trecu bazu, unistavajuci je, ali u medjuvremenu Wind njemu upada u exp, tako da Love se vraca, i dolazi do bitke, u kojoj Love uspeva da ubija roacheve, ali

zato jer je pola roacheva pucalo na probe-ove umesto na stalkere, ostaje bez radilica u expu, i sa jednom bazom protiv tri, ne uspeva dugo da izdri protiw Winda koji skoro maxuje roach vojsku, sa odlicnim weapon i armor upgradeovima, i unistava Love-a.

Druga partija krece dosta interesantno, TheWind se odlucuje za prvi 6 pool rush na ovom GSLu, dok Love salje radilicu da blokira moguc exp TheWinda, i zbog toga ne vidi sta se zapravo desava.On i sam planira fast expend, tako da zagraduje izlaz izmedju baze i expa sa pylonom i 2 kasna gatea, tako da nema nista dok dolaze zerglinzi.

Ali posto je sve wall-inova gateima u izgradnji, zerglinzi mogu samo jedan po jedan da udaraju radilice koje su dosle da brane gateove, tako da rush propada kada izlaze 2 zealota.

Ali TheWind se ne predaje, mikruje zerglinge po Love-ovoj bazi, i u medjuvremenu pokusava da dronuje. Iako ne pravi vecu stetu zerglinzima, uspeva da kupi sebi malo vremena, i uzima

drugu bazu, i naizgled uspeva da se dobrim makrom vrati u igru.

Love pokusava da iskoristi prednost, i pushuje sa gate jedinicama, praveci pylon za warpovanje blizu Windowog expa, ali Wind ima taman dovoljno Roacheva i speedlinga, da se odbrani, uspeva da snypuje pylon, i iskace mu overseer taman na vreme, dok mu 2 dark templara dolaze ka bazi. Love i sam uzima exp u medjuvremenu, ali jednostavno, mnogo losije makruje od TheWinda, koji uspeva iz velikog zaostatka na pocetku da se totalno vrati u igru, i sa 20ak roacheva napada Love-a, koji ne uspeva da se odbrani stalkerima podpomognutim sa par photona.

8-2 Rezultat RO 64 za Zergove protiv Protosa, dosta obecavajuce, ali vise zbog toga sto se Protos igraci nisu puno proslavili, nego zbog roach buffa, reklo bi se na prvi pogled.

Ovim mecom RO 64 je kompletiran, imamo 32 igraca koji nastavljaju dalje, i vec od sutra nas cekaju 4 puta po 4 meca, sa zaista puno dobrih igraca,

obecavajuci dosta dobrih i kvalitetnih partija.

Edited by _vladimirBG_
Link to comment
Share on other sites

Hvala hvala, meni je drago da mogu na neki nacin nadam se, da doprinesem sirenju popularnosti GSLa kod nas, a samim tim i vecoj zainteresovanosti ljudi za Starcraft 2. Kako za igrace koji vec igraju, tako i za one kojima ce ova igra tek privuci paznju. U svakom slucaju, ne samo zbog ogromne kolicine novca koja je upumpana od strane Blizzarda u GSL, vec zbog svega onoga sto trenutno GSL predstavlja za celokupnu Starcaft 2 zajednicu, i najozbiljnijeg projekta da SC 2 zauzme mesto u svetu E sporta koje je i SC BW imao, moje misljenje je da mu treba pruziti podrsku na koji god nacin je moguce :)

Elem, pre nego sto predjemo na sledecu rundu takmicenja, i na borbe 32 igraca koji su prosla dalje, evo kratkog reviewa prve runde GSL 2, kada su rase u pitanju:

Terran vs Zerg :

2wnn2x0.jpg

Protoss vs Zerg:

14bry8k.jpg

Terran vs Protoss:

104gewh.jpg

A evo i kako je distribucija rasa na GSLu izgleda na pocetku sa 64 igraca, i sada kada su ostala 32 :

64-32.png

E sad, ima ona stara poslovica, statistika je kao bikini, nesto nesto nesto ne secam se tacno - tipa, sve otkriva a nista se ne vidi, sto definitivno vazi u ovom slucaju.

Naime iako mozemo videti da su Zergovi kompletno dominirali i protiv Terrana i protiv Protossa, svakako razlog tome je bio neuporedivo veci kvalitet Zergovskih igraca, nego race balans/disbalans.

U svakom slucaju lepo je videti da se broj igraca od svake rase priblizno izjednacio, i sada kada je ostalo 32 zaista kvalitetna igraca, mozemo ocekivati zaista sjajne partije svih kombinacija, iz kojih cemo nadam se nauciti jos vise :)

Edited by _vladimirBG_
Link to comment
Share on other sites

Evo i malo zakasnelog opisa prvog dana RO 32 turnira, ali taman na vreme pred sutrasnji drugi dana, koji hvala bogu sad pocinje u 12 po nasem vremenu, sto definitivno vise odgovara nego 6 ujutru :)

Naime RO 32 je rasporedjen tako da ce se cetiri dana igrati po cetiri meca, sto nam donosi 16 uzbudljivih meceva u roku od 6 dana, sa pauzom tokom vikenda, koja u svakom slucaju nije bila dosadna jer ju je ispunio Starcraft 2 invitational turnir na Blizzconu, sa sasvim solidnim nagradnim fondom - 40 000 $. Ako niste pratili taj turnir , evo ukratkog opisa -

Pobednik winner bracketa je bio Kineski igrac Loner , koji je sve iznenadio i pobedio Korejskog pro-a NexGeniusa 2:1, a pobednik loser bracketa je bio NexGenius koji je pobedio Ukrajinsku Starcraft legendu - WhiteRa, koji uz sve obaveze igranja SC BWa, i zenidbu koji je skoro imao, uspeva da nadje vremena da odrzi odlicnu formu i u SC 2. U velikom finalu, u kom je NexGenius trebao pobediti dva puta BO 3 (best of three games) a Loner samo jedan BO 3, NexGenius je ipak izasao kao apsolutni pobednik, povezujuci cetiri pobede za redom, i osvajajuci turnir.

Pored turnira, na Blizzconu je odrzan i show match, najvece legende SC BWa - Slayer Boxera, i trenutno najboljeg igraca SC 2 Coola aka FruitDealera,

i mogli ste gledati dve veoma dobre i kvalitetne partije, u kojima je ipak FruitDealer pokazao da trenutno verovatno igra najbolji SC 2 na svetu.

Anyway, da se vratimo GSLu :

MATCH 1:

(Z)PhoeNix < Scrap Station > (P)BabyByeBye W

(Z)PhoeNix < Shakuras Plateau > (P)BabyByeBye W

(Z)PhoeNix < Metalopolis > (P)BabyByeBye

BBB aka Sangho, je prvu rundu izbacio jednog od miljenika publike, TLOa , veoma dobrom igrom, i pokazao da znanje koje je posedovao u SC BWu nije nestalo. Pomognut vezbanjem sa igracima iz njegovog klana, TSL kao sto su Cool Tester i Clide, uspeo je da postigne jako dobru formu pred ovaj GSL. Njegov protivnik, Phoneix, sada vec ex Werra, sobzirom da se Klan danas i zvanicno raspao usled skandala koji ga je potresao, je pokazao jako solidnu igru u prvoj rundi, i da nije igrao protiv igraca Sanghovog kalibra, davale bi mu se i vece sanse.

Oba igraca otvaraju partiju veoma nestandardno, podsecajuci vise na SC BW mec, nego na SC 2. Phoenix pravi hatch na izlazu iz base , dok Sangho ide na 12 nexus expand.

Phoenix dodaje treci hatch na expu, pre spawning poola, sto vidimo prvi put na GSLu, sto na kraju prouzrukuje to da u trenutku kada uzima treci exp, tj ima cetiri hatcherija , celokupna armija mu je - 6 zerglinga. U mejduvremenu baca roach den, dok se Sangho odlucuje za double stargate. Sangho pravi 6 phoenixa, dok Phoenix pravi roacheve, i krece u harass, ubijajuci mu queenove i par overlorda, dok Phoenix baca spore crawlere, i brani se od vazduznih napada. Phoenix pokusava da uradi nesto vise, sa roachevima i zerglinzima, pokusava da probije ulaz preko kamenja do Sanghovog expa, ali on sjajnim mikrom uvek drzi gomile roacheva u vazduhu phoenixima, i brani se stalkerima. U mejduvremenu dodaje dva robo facility, i pumpa immortale. Time pravi veliku prednost, jer se veoma brzo maxuje 12 nex buildom, i sa 200/200 pop Stalker Imortal Phoenix armijom, lako unistava Phoenixa prvu partiju i njegovu brojcano manju vojsku.

Drugu partiu Sangho opet otvara brzim expandom ovaj put 15 nexus, Phoneix scoutuje to i posle brzog expandovanja i spawning poola, baca banneling nest pokusavajuci da brzo zavrsi partiju. Sangho zagradjuje u medjuvremenu ulaz u exp sa par photon cannona, ali Phoenix uspeva da se probije, banelinzima cisti pylon i otvara sebi prolaz za speedlinge, koji utrcavaju u main Sanghu, ubijajuci solidan broj radilicica i stavljajuci Phoenixa u prednost. Dok Sangho obnavlja broj radilica, Phoenix se odlucuje za tech, pravi lair i potom spire, ali ne koristi prednost da uzme jos jedan expo, sto je jako zacudjujuce. Shango stavlja stargate da se pravi, iz kog pravi phoenixa, pritom na slepo counterujuci mute koje Phoenix pravi.

Uskoro krece do prve borbe izmedju sredine i Sanghove baze, Speedlinzi i mutalisci bivaju pobedjeni od strane gate jedinica i Phoenixa. I dalje nema hidri koje bi bile savrsen counter onom sto Sangho pravi, i umesto njih nastavljaju da izlaze speedlinzi i mute, podpomognuti coruptorima i infestorom, koji doduse ubrzo postaje snipe-ovan.

Sangho doduse ne uspeva da probije Phoenxiovu odbranu u kontra napadu, mada i jedan i drugi gube kompletne vojske, dok Sangho unistava Phoenixov tek napravljen expo, koji je ionako suvise kasno stigao.

U situaciji u kojoj su obojica igraca na dve baze, Sangho mnogo brze oporavlja vojsku, i u sledecem naletu Zealota Stalkera i Phoenixa probija Phoenxiovu odbranu i uzima mec.

U te dve partije , iako je Phoenix odigrao sasvim solidno, videlo se da je Shango ipak nivo iznad njega, i da je sve vreme drzao situaciju u svojim rukama, pokazavsi izvanredno umece, i

vec sada mozemo ocekivati veoma neizvestan mec u RO 16 izmedju njega i trenutnog prvaka GSLa - FruitDealera, a sta ce nam doneti sudar clan mateova, videcemo kroz par dana u nesumljivo odlicnoj seriji.

MATCH 2:

Rain < Delta Quadrant > (T)Ensnare W

(T)Rain < Xel’Naga Caverns > (T)Ensnare W

(T)Rain < Steppes of War > (T)Ensnare

Ensnare polu finalista sa proslog GSLa, i jedan od najboljih ako ne i najbolji igrac oGs klana, ima velik ocekivanja i ovaj GSL, za sada je dobro krenuo, a u RO 32 ga je ocekivao mec protiv takodje terana - Raina koji je usao u "tim slavnih" TSL.

Prva partija je bila jedna od najbrzih TvT partija na GSLu do sad. Obojica otvaraju sa fast expandom, i brzim factorijem, mada Rainov CC je malo brzi, dok zato factory stize ranije za Ensnare-a. Posle sitnog hellion scout/harasa, Ensnare se odlucuje za push sa 2 tenka par marinaca i radilica, i stize pre nego sto Rainu izlazi drugi tenk, i uz pravljenje bunkera u njegovoj bazi, i siegeovanje svojih tenkova, odnosi brzu pobedu.

Drugu partiju Rain se odlucuje za blue flame hellione, i ide brzo na 2 factory, dok Ensnare pravi marince i tenkovi, usput proxujuci airport u donjem desnom uglu mape, u kom pravi banshee i razvija cloak. Rain ceka da skupi 8 helliona, i dropship, 4 stavlja u dropship dok sa 4 pokusava da napravi diverziju na glavnom ulazu, ali Ensnare se tenkovima lako brani od harassa, dok istovremeno i sam pokusava da harasuje Rainovu bazu cloakovanim banshijem, ali Rain cuva dosta energije na CCu za scan, i unistava banshije vikinzima.

Posle ne toliko uspelih harasa na obe strane, Ensnare uzima expo, dok Rain nastavlja da ulaze u helione, usput i sam praveci tenkove i marince, i CC za expo, dok se brani od cloak banshee harasa i dalje. Rain se odlucuje za marine tank push, i uspeva da natera Ensnare da povuce svoj CC sa expa, i turteluje se na izlazu iz svoje bazi, ali u medjuvremenu ostavljajuci nezasticenu bazu, Rain gubi dosta radilica od jos jedne cloack banshee. Rain i dalje odbija da napravi turrete ili ravena, gubeci na sledecem banshee 5 radilica u expu, i troseci cak tri scana da je ubije, pritom bivajuci primoran da povuce siegeove iz napada. Ensnare pomera svoje marince i siegeve na sredinu, nastavljajuci da harasuje bansheema iz proxy starporta koji Rain i dalje nije otkrio, Ensnare koristi pritisak da uzme jos dva expa, dok Rainu polako ponestaje minerala iz prve baze, a bez mulovanja celu partiju zbog scanova, je u ozbiljnom ekonomskom zaostatku, i dok trosi resurse preostale na tenkove da bi nekako izdrzao na sredini, banshee haras mu i dalje odnosi radilice, i mudrom igrom Ensnare tera protivnika da kuca GG i predaje partiju u kojoj je kompletno nadigran.

Interesantan podatak u ovoj partiji je da je zaista cudno sto Rain nije napravio Eng bay i po dva tureta u svakoj bazi, sobzirom da je izgubio tri puta po 14, dva puta po 8 radilica, sto je skoro 40 radilica , plus 10ak scanova sto je 10ak muleova...

MATCH 3:

(P)Ace < Steppes of War > (Z)Kyrix

(P)Ace < Xel’Naga Caverns > (Z)Kyrix

(P)Ace < Delta Quadrant > (Z)Kyrix

Verovatno najneizvesniji mec prvog dana, izmedju Zenith Ace-a i Kyrixa koji je izbacio HongunPrimea, je i opravdao ocekivanja, donoseci nam prvi mec od tri partije. Mada zbog steppes of war i Delta Quadrant mape, koje stavljaju protosa u prednost, vecina je ocekivala 2-1 za Ace-a.

Kyrix se ipak odlucuje za 14 hatch otvaranje, iako se igra na Steppsima, a Ace koji to scoutuje canceluje forge, i prelazi na 2 gate opening. Prvog zealota ubijaju dronovi koji ga okruzuju,

dok dolaze ostali, Kyrix pravi zerglinge, i uz dobar mikro oba igraca, Kyrix ipak uspeva da se odbrani, stavljajuci roach den da se pravi. U medjuvremenu Ace se odlucuje za forge expand, i

uspeva da zadrzi roach push odlicnim force fieldovima. U medjuvremenu Kyrix pokusava da uzme gold expo, ali Ace razvija +1 weapon, blink stalkerima, i pravi par imortala, i iz jednog velikog napada lako unistava Kyrixovu vojsku, i uzima prvu partiju.

Drugu partiju Kyrix opet otvara 14 hatchom, dok se Ace odlucuje za 2 gate expand, ali ling harass mu ne dopusta da postavi nexus na zeljenu poziciju, tako da se odlucuje da promeni plan i dodaje jos 2 gatea, za 4 gate push. Kao i obicno, Kyrix baca roach den, i pravi ling roacheve u iscekivanju Aceovog pusha. Kyrix uspeva da se odbrani od napada, i sada obojica uzimaju expo, s tim sto se Kyrix odlucuje za gold expo ovog puta. Kyrix se napokon odlucuje za hidre, na sta Ace odgovara Colosus techom, a Kyrix Spireom. Kyrix se odlucuje za agresivno expandovanje, uzimajuci cetvrti i peti expo, dok sprecava Acea da se dodatno siri. Na sredini dolazi do borbe roacheva hidri i coruptora sa jedne strane, protiv stalkera zealota i kolosusa sa haluciniranim kolosusima sa druge strane. Kyrix gubi ground jedinice, ali uspeva da ubije kolosuse, i sa resursima iz pet baza, prelazi na hive tech, praveci ultraliske i broodlorde, uz par infestora ali i dalje ne napada, nego se odlucuje za map controlu, i sprecavanje protivnika da uzme cetvrtu bazu, dok mu se prve dve polako prazne od resursa.

Ostajuci bez resura, Ace se odlucuje da proba da uradi push, ali u sudaru 200 vs 200 vojske, zerg iako ima par hiljada oba resursa ne rizikuje mnogo, i fungal growthovima zadrzava protivnikovu vojsku na mestu, dok je kompletno ne unistava, cime dolazi do izjednacenja, i trece partije.

Trecu partiju Kyrix otvara fast expom kao i obicno, dok Ace pokusava da uzme mec cheesom, i odlucuje se na kanon rush, ali Kyrix uspeva da izvede epic odbranu, i radilicama sprecava canone da se naprave, u isto vreme braneci se od jednog zealota. Zerglingzi ubro stizu, Ace koji je sada u zaostatku povlaci se, i uspeva u zadnjem trenutku da baca pylon u svoju bazi i zagradi se od prolaska zerglinga do njegovih radilica. Kyrix odlucuje da igra na sigurno, koristeci prednost koju ima da totalno razvije svoju ekonomiju, uzme jos jedan expo, i baci spire za mutaliske sto mu omogucuje kompletnu map kontrolu. Ace se odlcuje da se turtluje, i saceka 200 vs 200 pop borbu, pokusavajuci da navuce Kyrixa na gresku, ali Kyrix napada ranije malo protivnika, i uz obnavljanje vojske unistava stalker colosus armiju, sa hidrama roachevima i coruptorima, preokrecuci citav mec, i plasirajuci se u RO 16, sto je malo ko ocekivao od njega na pocetku turnira, ali svojim dobrim igrama, je defnitivno zasluzio.

MATCH 4:

W (T)HopeTorture < Jungle Basin > (P)Pippi

W (T)HopeTorture < Lost Temple > (P)Pippi

(T)HopeTorture < Shakuras Plateau > (P)Pippi

Od ovog meca se nije suvise ocekivalo da budem iskren, sa jedne strane mocni IntoTheRainbow aka HopeTorture, finalista proslog GSLa, i jedan od najboljih terrana na svetu, protiv Pippija, koji i da uzmemo na stranu njegovo ime, svojom igrom u RO 64 nije suvise pokazao, i vise je dobio zbog gresaka protivnika, nego na neku svoju dobru igru. Ali naravno, cuda se desavaju, vredelo je pogledati sta ce ova dva igraca imati da pokazu u poslednjem mecu RO 32 za danas.

Otvaranje prve partije ne izgleda dobro za ITRa, on se odlucuje za 1 rax fast expand, dok Pipi kao sto je i ocekivano ide na 4 gate. U jednom trenutku je izgledalo kao da je partija gotovo, Pipi dolazi sa 5 stalkera u ITRovu bazu, koji zavrasva bunker i ima samo jednog maraudera i tri marinca, ali Pipi pravi gresku i ne fokusira scv-a koji pravi bunker, niti prolazi do minerala da ubija radilice, nego obustavlja agresiju i odlucuje se i sam da se expanduje, cime nam pokazuje jako neodlucnu igru.

ITR se prvi odlucuje za push , dok Pipiju izlaze imortali, koje nazlost ne stavlja u prvi red da tenkuju ITRovu MMM vojsku, ali uz solidne force fieldove uspeva da odbije napad.

ITR uzima trecu bazu, dok dropship harasuje Pipija, ali Pipi pokazuje jako solidnu igru, i mikruje blink stalkere sto mu donosi uspesnu odbranu protiv harasa. Cak uspeva da se probije pored tenkova, i snipeuje par vikinga, ali ne moze da probije planetary fortress i izvrsi ozbiljniji napad. U medjuvremenu ITR uzima cetvrtu bazu, a Pipi trecu, i usput Pipi se probija ponovo do planetary fortressa, i uz stormove uspeva da ocisti SCVjeve i unisti PF, ali uz pojacanja ITRa, gubi svu vojsku usput, i dolazi do preokreta, u kom Pipi gubi svoj expo, a ne dugo zatim i partiju. Iako je Pipi zaista odigrao izvanredno, ipak ga je ITR outmacrovao i na kraju mu se to isplatilo i donelo pobedu.

Drugu partiju obojica otvaraju identicno, sa jedne strane 1 rax steam rauder fast expand, protiv 4 gate. Pipi opet krece u napad sa 4 jedinice, umesto da ceka jos jedan krug warpovanja sto bi mu se verovatno vise isplatilo, ali u svakom slucaju ovaj put je ITR malo spremniji, i lako odbija protivnikovu vojsku. Nastavljamo da vidimo reprizu prve partije, s tim sto sada ITR se odlucuje za raniji push, i dodaje ghostove, i koristi vreme pre nego sto Pipiju se razviju stormovi, da steamrolluje svog protivnika MMM ghost bioballom, i uzme drugu partije dosta lakse i brze nego prvu, prolazeci u RO 16. Pipi iako je izgubio, pokazao je solidnu igru, i uz malo vezbe, mozemo ga ocekivati i na GSL 3.

To je to od prvog dana, prosla su dva terrana, zerg i protoss, videcemo kako ce se naradni dani odvijati, i definitivno cemo dobiti dosta odlicnih parova za RO 16.

Edited by _vladimirBG_
Link to comment
Share on other sites

Je*em ti sunce kakav mec, kakva treca partija, pa da li je ovo moguce..najbolji mec GSL 2, jedan od najboljih meceva uopste na GSLu do sad, pa ovo je ravno utakmicama polu finala a ne RO 32, neverovatno,wow....nerdgasm all over the place oO da kad izadje na youplayoffu video linkovacu da ljudi vide, ili ako negde izadje sa boljim kvalitetom..uff

Link to comment
Share on other sites

xHydrax sabio kao komentator. Realno najbolji, ne smara, nema onaj mozgoparajuci americki mutirajuci glas sto se lomi u vriskovima, i najbitnije, ima super pregled igre i zna sta prica. Sad gledam sve sto je postavio sa Blizzcona i uzivam.

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

Mecevi su u 12 sati po nasem vremenu, live stream ima na vise sajtova, regularni je na http://www.gomtv.net/, high quality stream se placa 20 dolara, low quality je besplatan, mada nema neke velike razlike i onako. Ja licno gledam restream (neko streamuje stream) na team liquidovom sajtu, uglavnom Fisherov restream, mada svaki je manje vise ok.

Elem, evo posle kratke pauze, opisa ostatka RO 32 meceva :

DAN 2:

Drugi dan je zavrsen jako brzo, ali da ne bi spoilovao nista, evo odmah kratkih opisa partija.

MATCH 1 :

sanZenith (P) 0-2 CheckPrime (Z)

Ovo je bio zaista brz mec, nema potrebe da partije razlicito opisujem , posto su bile jednolicne. Sve sto mozemo reci, je da se sanZenith propisno obrukao, i da ovaj mec nece biti skoro zaboravljen, obe partije sanZenith se otvara 15 nexus expandom, i forgom, stiteci expo cannonima, ali Check je isao odmah na roacheve i koristeci vreme pre nego sto Zenith napravi previse cannona , probijao ga i dolazio do brze pobede. sanZenithova igra je zaista izgledala kao gold league :/ ja prvi nikad ne volim tako da komentarisem, ali nema sta, zaista je tako bilo, ocigledno da je hteo da proba neki FE kao sto je Sangho radio, ali mu je ocajno propao pokusaj.

MATCH 2:

Leenock (Z) 2-0 Suhoshin (Z)

Partija novajlija Zergova, koji su obojica solidno odigrali prvu rundu, definitivno je predstavljala nesto uzbudljivo, jel zbog brzih poraza vecine zergova u GSL 1, nismo bili u mogucnosti to da gledamo. Mnogi su ocekivali da cemo videti mass roach play style oba igraca sobizrom da oni dominiraju ZvZ matchupe na ladderu, ali posto nismo videli previse high ZvZ meceva na turnirima, niko nije znao sta ce ovi igraci odabrati.

Oni su obe partije odabrali da idu na isto, speedlinzi i banelinzi, pokusavajuci da iskoriste mikro skill koji poseduju da prevagnu i pobede. Iako neki mogu nazavati ovakve partije dosadne i monotone, mogli smo videti dosta dobrog mikrovanja zerglinga i banelinga, i sa jedne i sa druge strane, u kojoj je na kraju oba puta Leenock odneo pobedu.

Ako nekog zanima kako izgleda high level speedling baneling mirror, moze da baci pogled na ove meceve.

MATCh 3:

oGsNada (T) 2-0 ParkJongHyuk (T)

U Nadinom RO 32 mecu, mogli smo opet videti njegov TvT, protiv ParkJongHyka, koji je bio outsajder u ovom mecu. Prvu partiju Park otvara 1 rax fast expandom, dok se Nada odlucuje za cloacked banshee harass. Banshee krecu u harass expa, ali uz ne toliko dobar mikro, Nada ih gubi bez pravljenja velike stete, time dolazeci u manji zaostatak.

Ali sve to nadoknadjuje u sledecem pushu, sa 5 siege-eva i marincima, na protivnikov expo, i odlicnim kontrolisanjem siege tenkova , unistava Parkovu vojsku koja cuva expo, i brzo okrece partiju u svoju korist, unistavajuci protivniku epxo, napadajuci dalje u bazi, i time pobedjujuci prvu partiju.

Drugu partiju Park otvara Clide taktikom, brzi blue flame hellioni, koje Nada scoutuje Reaperom, i dobija jako bitne informacije za dalji tok partije.Hellion haras u Nadinoj bazi ubija samo par SCVova , ali je Nada i pored toga u SCV prednosti 25-22, jer i sam ide na harass cloak bansijeem, koji ubija par SCVova pre nego sto se povlaci pod pritiskom scana i vikinga.

Nada koristi prednost da se prvi expanduje, pritom praveci banshee i marince za push na Parka. Park uzima expo takodje, i salje medivace sa vojsom da harassuju Nadu, dok Nada pushuje vojskom na njegov expo, konstantno praveci sve vecu razliku u suply i jedinicama. Nada containuje siegevima protivnika, dok sam uzima trecu bazu, dok se Park fokusira na vikinge, uzimajuci kontrolu u vazdusnoj borbi. Pokusava bansheeijima da ubije Siegeve i spreci dalji Nadin contain, ali scan i steam marinci unistavaju 4 banshee bez vecih problema.

Nada dodaje cetvrtu bazu, i to gold expo, dok krece da massuje vikinge, uz i dalje pravljenje tenkova, Park koristi to da uzme trecu bazu, ali Nada uspeva da ostvari map kontrolu nad celim ostatkom mape i dobija dosta veliku prednost. Uzima i petu bazu, uokvirujuci kontrolu nad pola mape, i kad dolazi do suply maxa, ukrcava siegeve u medivace, i sa vikinzima spusta sve u Parkov main, Park krece sa svojom vojskom na Nadu, ali dok mu rusi ekspanzije koje su Nadi i onako visak, Nada sa svojom superiornijom armijom unistava kompletnu bazu Parku, dok pojacanjima uspeva da unisti preostalu Parkovu vojsku, i pobedjuje i drugi, dosta zanimljiv mec, iako je Nada istinu vodio sve vreme.

MATCH 4:

EGIdra (Z) 2-0 oGsGon (T)

Miljenik ne Korejske SC 2 populacije, Idra, je spremno docekao jednog od trenera oGs klana , oGsGona, u mecu za RO32, koji je veoma bitan za Idru, jer je ovde "jeftino" poklekao na proslom GSLu, iako je ocekivao mnogo vise, i ovaj put je hteo da dokaze da moze i treba da prodje dalje. Svi su mu dali ulogu favorita na ovom mecu, posle njegove pobede na IGMu, i na njemu je bilo da to i dokaze.

Prvu partiju oGsGon pokusava da blokira idrin expo eng bayom, idra ga unistava sa dva drona, expanduje se, dok Gon takodje ide na 1 rax FE build. Gon napada sa cetiri marinca, ali Idra lako brani sa par zerglinga, Gon se povlaci i pravi bunker na mestu gde je Idrin treci natural expo. Idra ide standaradno na brz lair i spire, praveci 7 mutaliska i +1 napad. Gon pravi marince i tenkove, Idra harasuje mutaliscima, terajuci Gona da trosi steam na marincima, i uzima cetvrtu bazu, dok zerglinzi ciste bunker na mestu gde bi treca trebala da bude, momentalno se sireci i na tu trecu, dok odlicnim muta harasom uspeva da ulovi Gonu par siege tenkova koji su bili slabo branjeni. Gon pravi turete oko expa , i thorom tera mutaliske od harasa, ali oni mu odlaze na main unistavaju turete i teraju Gona da prekine kopanje u mainu. Idra dodaje dosta speedlinga i banelinga, Gon mu unistava cetvrtu bazu, ali u borbi gubi pola vojske, dok Idra gubi jako malo, povecavajuci razliku u suply-u, i dodajuci puno jedinica. Odatle uzima prvu partiju bez vecih problema, jer je u suvise velikoj prednosti.

Drugu partiju Idra posle jako dugo vremena otvara zapravo jedinicama pre expanda, otvarajuci 5 roach rushom, ali Gon zatvara bazu sa bunkerom, tako da se Idra povlaci, i expanduje.

Gon pravi hellione, i krece u haras, ali ubija samo tri radilice pre nego sto umiru.Idra pokazuje koliko je ispred Gona, boljim makrovanjem, i odlicnim sirenjem creepa preko cele mape, brzo techuji Ultraliske , canceluje svaki pokusaj harasa Gona, i u jednom trenutku dolaze do 199 prema 119 suply , sto dovoljno govori kolika je razlika izmedju igraca, i Idra lagano uzima i drugu partiju.

DAN 3:

Treci dan je predstavljao nocnu moru za zerg fanove, 3 TvZ i 1 PvZ, u kome se zergovi igrali protiv favorita kao sto su MVP, Iron, Loner, Maka, ali da li je sve zaista bilo lako za favorite, kao sto se ocekivalo...

MATCH 1

W MVP < Jungle Basin > Zenio

MVP < Metalopolis > Zenio M

MVP < Lost Temple > Zenio M

MVP je definitivno jedan od miljenika publike, odlican igrac SC BWa, koji je ipak odlucio da se prebaci na SC 2, i lagano se kvalifikovao za GSL 2, igrajuci jako dobro u prvoj rundi, i svi su ocekivali da ce njegov nalet trajati bar dok ne naidje na Idru u RO 16. Sa druge strane, oGs Zenio jedan od dva najbolja oGs zerga, pored TheWinda, definitivno dobar igrac takodje, mada su ljudi jednostavno navikli da stavljaju zergove kao outsidere.

Prvu partiju Zenio otvara 15 hatchom, dok MVP prati to 1 rax fast expandom. Zenio pravi roach den, i upgraduje ling speed, dok se MVP odlucuje za jos dve barake, i upgrade steama.

Zenio upgradeju lair, MVP combat shield. MVP pushuje Zeniov pokusaj da uzme trecu bazu, kituje banelinge van krepa, ubija lingove, i tera mute da se povlace, uz cancelovanje hatcha.

Zenio pokusava da napadne MVPov expo, dok MVP se odlucuje da ide pravo na Zeniov main, i odlicno spreaduje marince, koji prezivljavaju banelinge, i uz dodatne marine reinforcmente uspevaju da ubiju par preostalih mutaliska, i naprave suvise veliku stetu Zeniu koji gubi prvi partiju.

Drugu partiju Zenio opet otvara 15 hatchom, i gas stealom u MVPovoj bazi, MVP otvara 1 rax 1 factory 1 starport, i drugim CCom. MVP krece u haras Bansheejem, ali ne pravi puno stete i povlaci ga, terajuci usput Zenia da pravi spore za anti air defense. Zenio dodaje banelinge i roach speed, i lair za mute, dok MVP istrazuje steam i dodaje jos baraka. MVP ponavlja napad iz prve partije, opet dobro spreaduje marince, ubijajuci Zeniu svu vojsku, ali drugi talas jedinica uspeva da odbrani Zenia. Dok obojica uzimaju ekspanzije, Zenio upgraduje greater spire i dodaje Ultralisk Cavern, hard switchujuci na Broodlord/Ultra combo. MVP nema spremne vikinge i Broodlordi mu prave probleme na expovima unistavajuci gold expo sto je bilo i presudno u partiji, ali uspeva da se odbrani od ultraliska sjajnim marauder mikroima. Ali Zenio uzima veliku prednost, ima maxovanu populaciju i baca non stop jedinice na MVPa, non stop ih praveci ponovo, MVP uspeva jako dugo da ostane u partiji i pruzi odlicnu odbranu, iako u mnogo losijoj poziciji, ali sedi na dve baze protiv pet, i Zenio uspeva da mu brani da se expanduje sve dok mu ne ponestane minerala u expu, ali kada Zenio salje 15ak Ultraliska, dolazimo do kraja partije i izjednacenja 1-1.

MVP je bio u prednosti, jer je treca partija, Lost Temple, odlicna za terrane zbog moguceg abusa cliff pozicija. Igraci se stvaraju u gornjoj i desnoj strani. Zenio se otvara 15 hatch 15 poolom, mvp pravi factory i CC. Eh, odavde krece zabava...Zenio istrazuje brzinu i drop overlordima, dok massuje roacheve, i uzima skroz na drugom kraju mape expo, koji MVP uspeva da otkrije dropom, i unistava, ali Zenio krece sa mass dropom na MVPa, i iako MVP uspeva da se odbrani, daje dovoljno vremena Zeniu da ponovo napravi taj treci expo, i uskrati malo vremena MVPu da mineuje u mainu. Odatle krece strasan multi tasking sa obe strane, Zenio ne odustaje od dropovanje, i non stop salje nove overlorde sa jedinicama, koje MVP uspeva da unistava, ali Zenio pocinje da pravi prednost sa trecim expom, i moze sebi da priusti pritisak bez stajanja, posle dosta borbi u MVPovoj bazi, i odlicne igre sa obe strane, Zeniova prednost od strane treceg expa postaje prevelika, i donosi su mu kolicinu vojske koju MVP ipak ne moze da odbrani, donoseci pobedu Zeniu, i mnogo kuknjave po forumima jer je MVP ipak bio veliki favorit, ali Zenio je dobio zasluzeno, zaista odlicna partija , treba pogledati, sjajna igra sa obe strane.

MATCH 2:

W NesTea < Scrap Station > (P)oGsMC

W NesTea < Lost Temple > (P)oGsMC

NesTea < Delta Quadrant > (P)oGsMC

NesTea iako je igrao i prosli GSL, ipak je bio outsajder protiv oGsIrona, koji je jedan od protoskih miljenika publike, i ocekivalo se da ce pobediti bez vecih problema, jer su mu ciljevi bili mnogo veci od RO 32. Iron otvara partiju 3 warpgateom i twilightom, dok NesTea ide na standardan fast expand, dronujuci kao lud. Iron se odlucuje za templar council , i ide na brze dark templare, uz gate armiju, dok NesTea krece da pravi speedlinge i roacheve, i trenutak koji odlucuje partiju, iako nije scoutovao, stavlja overseera da se upgradeuje, tako da spremno docekuje gate and dark templar push, i odatle sobzirom da je u ekonomskoj prednosti sa dve baze, dok Iron tek krece da se expanduje, massuje roacheve, krece u kontra napad, i lagano probija Irona koji je u suvise velikom zaostatku i gubi partiju. Na forumima je bilo mnogo diskusije da je NesTea imao jako puno srece da ima overseera, ali je kasnije u intervju odgovorio da to nije ucinio random, jer kad je video da Ironov push malo kasni, a ide na 4 gate, znaci da ceka jos nesto, i predpostavio je da ce da stigne i par dark templara.

Pametno procitano nema sta.

Drugu partiju NesTea otvara spawning poolom i gasom, upgradeju speed i tek onda pravi exp, dok Iron se otvara 3 gateom i robotic facilitijem. Iz roboa izlazi warp prisma, dok NesTea pravi gomilu dronova, i par spine crawlera na expu. Iron krece u napad, dok NesTea nema uopste vojske, ali Nes krece da pravi roacheve, i brani se od dosta loseg warp prism pusha, pri tom mu se zavrsava i spire, pravi mutaliske jer je u ogromnoj prednosti sa resursima, i Iron ne moze da se odbrani od toga, i druga partija se jako brzo zavrsava.

Iako je Iron bio favorit , NesTea je dobio, prvenstveno jer je Iron obe partije isao na all in pusheve, umesto da se expanduje, nisu mu prolazili i posle toga je bio u prevelikom zaostatku za nesto vise. Jos jedan zerg prolazi dalje, iako su svi ocekivali da danas nece ni jedan zerg pobediti.

MATCH 3:

W TheWinD < Shakuras Plateau > Maka

W TheWinD < Xel'Naga Caverns > Maka

TheWinD < Scrap Station > Maka

Drugi oGs Zerg, TheWind, se borio protiv cetvrtfinaliste proslog GSLa - Make, i jednog od najcenjenijih terana trenutno u Koreji. Iako je Maka bio veliki favorit, i ocekivalo se da ce lako pobediti, treba napomenuti da je Maka prehladjen vec nedelju dana i ne oseca se najbolje, a i pored toga je leteo u Ameriku za Blizcon, gde je igrao na SC 2 turniru. Da li je uspeo da se odmori, je pitanje koje je sve interesovalo.

PRvu partiju Maka otvara 1 rax fast expandom, dok TheWind takodje ide na FE, odlucujuci se za 15 hatc. Maka rano resarchuje steam, i dodaje jos dve barake, dok se TheWind odlucuje da uzme tri gasa, i brzo techuje mutaliske i banelinge. Maka odlucuje da se turtluje umesto da ide na neki push, i masuje marince i tenkove, TheWind koristi njegovu pasivnost, i uzima jos dva expa, resarchujuci Hive i Greater spire, i praveci 4 broodlorda. Za to vreme ne daje Maki da se expanduje, dok on uzima i petu bazu, i dolazi do prevelike prednosti.

Maka nema nista protiv broodlorda, i kad ih vidi pravi par vikinga, TheWind iz nekog razloga ne stiti Broodlorde Mutaliscima, i pusta da sva cetiri umru od 4 vikinga, pritom praveci jos sest, i dodajuci ultraliske. TheWind se odlucuje da zavrsi partiju, i ultraliscima speedlinzima i infestorima unistava Makine siege tenkove, podpomognute sa marincima i par thorova.

Drugu partiju Maka otvara Makaraxom, simpaticnom strategijom pravljenja prve barake na sred mape ili kod expa, dok TheWind ide na klasican expo, Maka dodaje jos baraka, i factory i starport, ali se ne expanduje, i dalje igrao jako pasivno, sto TheWind koristi, harasuje ga speedlinzima, i ne daje mu da se expanduje. TheWind uzima i trecu bazu, Maka napokon uspeva da uzme drugu, TheWind pravi puno banelinga, i unistava Makinu vojsku, pri tom se jos expandujuci. Ponovo razvija brzi greater spire, dok se vojske srecu na sredini, i iako TheWind uspeva da misclickuje grupu od 10ak mutaliska, i pusti ih same u Makinu vojsku i sve ginu bez da naprave ikakvu stetu, TheWind lagano cisti sa ostatkom vojske Makinu vojsku, i pravi sve vecu ekonomsku prednost. Ponavlja se situacija iz prve partije , ponovo broodlorzi idu sami, i posle malo harassa umiru od vikinga, koji sad idu da harasuju TheWindovu petu bazu.

TheWind koji je u velikoj ekonomskoj prednosti, instant spawnuje 70 zerglinga, sve ih pretvara u banelinge, i uz jedan velik CABOOM, cisti sve pred sobom, i lagano uzima i drugu partiju.

Maka zaista nije pokazao dobru igru u ovom mecu, nije uopste bio agresivan, i TheWind sa razlogom prolazi u sledecu rundu.

MATCH 4:

W Loner < Scrap Station > Terious

Loner < Xel'Naga Caverns > Terious W

W Loner < Lost Temple > Terious

Iako su danas svi predvidjali da ce Zergovi ici 0-4, oni su povezali tri iznenadjenja za redom, dobili tri meca, i sada je sve bilo na Kineskom igracu Loneru da povrati cast non zergova, i spasi forume jos veceg QQovanja nego sto je to bilo u tom trenutku. Loner je u dobroj formi, malo iznenadjujuce je daleko dogurao na Blizzcon turniru, bio pobednik winner bracketa, ali je u velikom finalu ipak izgubio od NexGeniusa 2-0, 2-0, iako ga je dobio u finalu win bracketa 1-2. U svakom slucaju pokazao je solidnu igru, i bio favorit u odnosu na manje poznatog Koreanskog igraca Teriousa.

PRvu partiju obojica otvaraju fast expandom, i dok Terious masuje dronove, Loner krece u pure marine push, za to vreme Terious provlaci 6 speedlinga u Lonerov expo, i iz nekog cudnog razloga, Loner uopste ne reaguje, fokusira se na borbu u Teriousovoj bazi, i umesto da samo pomeri SCVove, ili bar da stavi da se bore, oni kopaju dok ih zerglinzi sve ubijaju.

Na Lonerovu srecu, Terious je primoran da povuce dronove da se bore da bi se odbranio, tako da Loner ubija dosta dronova, i pored glupog gubitka radilica, i dalje je u ekonmskoj prednosti. A onda jedan od naj cool momenata GSLa, dok Loner salje pojacanja da dovrsi Teriousa, marinci nalecu na jednog ukopanog banelinga, i gomila marinaca umire, to stvarno treba videti :D Ali Loner je ipak u prevelikoj prednosti, dok Terious nema skoro nista, i Loner lako zavrsava mec sledecim napadom.

Drugu partiju Loner otvara factorijem i fast expandom, onda starport i dodaje vikinga, dok Terious ide na fast expand, i jaku ekonomiju, sa kasnim lairom i par roacheva.

Medjusobno se harasuju u expoima, Terious gubi 5 dronova od strane bansheeija, pre nego sto je ubija, dok Loner gubi par SCVova od speedling harasa.

Loner massuje marince medivace i siegeve, i krece u napad, i dok marinci nailaze na dva burrower banelinga, Loner u tom trenutku baca scan, i uz puno srece otkriva ih, spaseci sebi jako velik broj marinaca, i unistava Teriousu trecu bazu. Sada partija postaje dinamicna, Loner krece u napad, dok Terious sneakuje par speedlinga u njegovu bazu i ubija mu SCVove, Loner krece da vraca deo vojske, dok Terious to koristi i banelinzima se zalece i cisti mu glavnu vojsku na sredini, stavljajuci sebe u veliku prednost, i nedugo zatim Loner predaje drugu partiju.

Trecu partiju Loner otvara sa 4 barake, koje Terious scoutuje speedlinzima , i momentalno baca baneling nest da se pravi. Loner krece u napad, ali Terious lagano cisti njegovu vojsku banelinzima. Obojica se odlucuju da jacaju ekonomiju, uzimaju trece baze, Terious i dalje pravi mmm vojsku i dodaje tenkove, i ceka ravena da bi krenuo u napad, i bio siguran od ukopanih banelinga. Terious je jako lose makrovao ovu partiju, i iako se odbranio od prvog napada, ne koristi period igre posle toga kako bi trebalo, i jednostavno nema dovoljno vojske da se odbrani od Lonerovog pusha, i samim tim gubi drugu partiju, i mec. Time Loner ipak uspeva da nacini prvi poraz ovog dana Zergovima, mada da je Terious samo malo bolje igrao, lako je mogao da ga pobedi trecu partiju.

A evo i linka za meceve izmedju oGsZenia i MVPa, savetujem svima da pogledaju trecu partiju, zaista je interesantna. MVP vs oGsZenio

Edit: trenutno je neki bug na tom linku, umesto trece partije ima dupli video prve :/ Ako budem nasao negde drugde linkovacu..

Edited by _vladimirBG_
Link to comment
Share on other sites

A evo i cetvrtog i poslednjeg dana GSL RO 32 , koji su predvodili FruitDealer i Boxer, ciji su mecevi pomereni zbog ucesca na Blizzconu:

MATCH 1:

FruitDealer aka Cool 0 - 2 Foxer - Fake Boxer

Poslednji dan RO 32, su otvorili trenutni sampion GSLa - FruitDealer, i "fake" Boxer, tj ne preterano poznati Korejski igrac koji je uzeo ovaj nick cim je izasao SC 2, u cast pravog Boxera, jer nije ocekivao da ce Boxer zaista i poceti da igrati SC 2. Iako je fake Boxer bio ucesnik najgoreg meca do sad u istoriji GSLa, proslu rundu protiv babywerra, gde su obojica gresili non stop sve tri partije, on je ipak po ratingu u top 5 igraca na koreanskom ladderu, tako da mu se ne moze osporiti da zna da igra. Ipak, nije mu se previse sanse davalo u mecu gde on ipak treba da ispuni ulogu zrtvenog jagnjeta, mocnom FruitDealeru.

Prvu partiju, FruitDealer (u daljem tekstu Cool) otvara njegovim standardnim 15 hatchom, ali Fake boxer shvatajuci da mora da igra nestandaradno da bi imao sanse protiv sampiona, odlucuje se za makarax - proxy rack na pola mape, i krece u 3 marine 2 scv push, kojim pravi uz solidan mikro, ogromnu stetu boxeru, ubijajuci mu queena na epxu dosta radilica i overlorda sto ostavlja na momenat Coola suply capovanog, ostavljajuci FruitDealera odjednom u jako losoj poziciji, mada speed zerglinzima se upgraduje, i on uspeva da se odbrani.

Ali ubrzo potom umesto da pravi standardnu gresku odlaska u late game protiv Coola, sto su mnogi radili, Fake boxer se odlucuje za 10 marine 2 marauder push, i uspeva da slomi FruitDealerov otpor do kraja, kaznjavajuci ga za pohlepni 15 hatch opening na bliskoj razdaljini spawnu na Metroploisu.

Da li je ogromno iznenadjenje pred nama, ili ce se Fruit povratiti?Ostaje nam da saznamo uskoro.

Drugu partiju Fake boxer otvara interesantnim 5 marine pushom na Coolov fast expand, fakeujuci marine rushove, dok ustvari ide i sam na FE. Cool pravi treci hatch u bazi, dok mu se razvija Lair, dok u medjuvremenu Fake Boxer razvija steam i dize starport za medivace. I onda prelomni momenat partije, FakeBoxer odlucuje da krene u drop sa dva mediveca, iz ugla iz kog Cool ne uspeva to da vidi, i savrsenim timingom, koji je doduse cista sreca, stize stize u momentu kada se zavrsava Baneling Nest, koji odmah snipe-uje, potom se fokusira na dronovanje, pravi mu veliku stetu, Cool uspeva na momenat da se vrati u igru banelinzima, ali je bio suvise ostecen da bi mogao da preokrene partiju, i dolazimo

do ogromnog iznenadjenja, i logicno i najveceg iznenadjenja ovog GSLa, ma kako da se zavrsi, i ma ko da pobedi.

Sta reci, jako cudno, FakeBoxer iako je u vrhu koreanskog laddera, stvarno je odigrao ocajan mec u prvoj rundi GSLa, manje vise svi su i na njega i njegovog protivnika gledali sa dozom

podsmeha, a jos i iz SC BWa vuce nepostovanje publike, sobzirom da jedino po cemu je ostao u secanju su neke cheese partije sa protossima, ali eto, ocigledno da je imao spreman

odgovor na FruitDealerov greedy play, i iskoristio ga na najbolji moguci nacin...

Kakav preokret u odnosu na prvi GSL, kad su svi zergovi gubili, a Cool pobedjivao, sada kad svi Zergovi pobedjuju, Cool je izgubio..pfff

MATCH 2:

oGsInca 2-0 vs tankboyprime

Drugi mec dana izmedju Ince i Tankboya, je obacavao dosta, sobzirom da su obojica dosta cenjeni igraci. Tankboy je vec napravio velik upset, eliminisuci Clidea, i pokazao je neke dobre partije u prvom gslu dok Inca je standaradno dobar igrac, od koga se uvek dosta ocekuje. Na pocetku meca vidimo jos jedno makarax otvaranje, koje Inca ne uspeva da scoutuje, i Tankboy vrsi rani push, sa bunkerom, oGs Inca se odlucuje za dark templar rush, koji biva scoutovan pa ga canceluje i dodaje jos gate-ova i odlucuje se za expand.Dok za to vreme Tank pravi depot block eng bay i turrete, spremajuci se za DTove koji nece ni doci.Inca koristi to da uradi pametan push sa gate vojskom, i jednim od boljih force field placementa u dosadasnjem GSL 2, totalno unistava tankboy-evu vojsku i uzima prvu partiju. Odlicna igra od strane Ince, od mindgamea sa DTovima, do prelepih FFova, i zasluzena pobeda.

Drugu partiju igraci se otvaraju malo drugcije, Inca sa 2 gate stargate buildom, dok se Tankboy odlucuje za 2 rax i floating factory. Inca vadi void raya, dok se Tankboy odlucuje za 2 cloak banshee harass na Incin expo, i sam dodaje u medjuvremenu drugi CC. Tankboyev harass ne prolazi, dok Inca nastavlja da massuje void rayeve, i sa 9 void rayeva totalno neometen uspeva da dodje do Tankboya , i uzme drugu partiju , i mec, mnogo lakse nego sto je bilo ocekivano.

MATCH 3:

NexGenius 2 - 0 Gilja aka SYNC

Posle pobede na blizzconovom turniru, NexGeniusovi apetiti su porasli, a da li ima cime da ih podupre, videli smo protiv Gilje u njihovom RO 32 okrsaju u GSLu

NexGenius otvara prvu partiju brzim warp upgradeom i robo bayom, dok se Gilja odlucuje za 2 raxm ruseci kamenje da bi skratio brzinu za push atack, dodajuci jos jednu baraku u medjuvremenu. Ubrzo potom napada, ali dosta lose mikruje, fokusirajuci imortala, dok mu zealoti ubijaju vojsku, i ceo napad mu propada. Upgraduje potom steam i shells, i dodaje cetvrtu baraku. Borba mixovanim jednicama se nastavlja, i uz dobar FF, Genius uspeva da potisne Gilju sa njegovo rampa, ka sredini, gde dolazi opet do manje vise ujednacene borbe.

Genius i dalje na jednoj bazi iako ima dovoljno vojske da se safe expanduje, ali se odlucuje da doda Colosuse i napadne. Gilja ima vojsku od oko 12 maraudera, dok Genius ima 3 imortala , colosusa i par gate jedinica. U pocetku izgleda da ce Gilja da se izvuce, ali force fieldovima Genius uspeva da masakrira kompletnu Giljinu vojsku, i uzima prvu partiju.

Drugu partiju nisam stigao da odgledam jel sam morao da alt tabujem prenos za cas, ali bila je veoma brza i dok sam alt tabovao nazad, vec gotova. Koliko sam cuo, Genius je early pushom uz par dobrih force fieldova i bez bunkera u protivnikovoj bazi, lako uzeo i drugu partiju

time prolazeci u RO 16.

MATCH 4:

SlayerSBoxeR 2 - 0 vs CoreJjang

I poslednji mec dana, namerno ostavljen da igra Slayer Boxer, da bi ljudi ostali da gledaju GSL do kraja :) kao i u prvoj rundi, ne zna se sta da se ocekuje od ovog meca.

Naravno svi ocekuju da ce Boxer pobediti, ali on ipak ne igra toliko dugo SC 2, i nije u formi kao neki igraci, plus uz sva iznenadjenja na turniru od strane novajlija, sobzirom da je igra relativno nova, ne zna se koliko zaista ima novih kvalitetnih igraca, i sta su sve u stanju da urade poznatijim protivnicima.

Prvu partiju Core otvara standardnim gateovima i corom u 4 gate i expand, dok se Boxer odlucuje za proxy starport i banshee harass, dok u bazi canceluje armory, pokazujuci malu neodlucnost sta ce tu da razvija. Sa dve banshee krece u haras, ubija 12 probova odlicnim mirkom, splitujuci bansheeje,i koresteci ekonomsku prednost da se expanduje.

Za to vreme pravi siegeve, i malo marauder/marine jedinica, sa kojima krece u napad da containuje protivnika, pravi veliki misclick, slucajno salje tenkove nazad u svoju bazu, ali cak i sa prepolovljenom armijom uspeva da dovrsi protivnika i uzme prvu partiju.

Druga partija je bila klasican build order loss od strane Core-a, Boxer je isao na fast cloak banshee, dok Core nije napravio dovoljno brzo robotic i observera, automatski gubeci partiju kada mu cloackovana banshee dolazi u bazu. Boxer uspeva da se kvalifikuje za RO 16, gde ce ga cekati najbolji Kineski SC 2 igrac i finalista Blizzcon turnira - Loner , a ako prodje njega, naravno postoji mogucnost za epic duel sa Nadom u RO 8, ako Nada prodje novajliju zerga Leenocka.

Ovim mecom je kompletirana Runda 32, i dobili smo najboljih 16 igraca GSLa. Ono sto je obelezilo RO 32, je naravno poraz najveceg favorita, i pobednika proslog GSLa - Coola. Svi mi koji volimo zergove, znamo koliko nam je srece doneo, i preokrenuo GSL od jos jednog sumornog poraza Zerg rase, u EPIC pobedu, i time je dobio ogromnu armiju fanovi, cineci sta nikom drugom nije uspelo sa zergovima, da pobedi sve prepreke. Cak i u showmatchu na blizzconu protiv Boxera, delovao je jako sigurno, i lako dobio 2-0. Ali eto, njegov protivnik, podcenje posle katastrofalne igre u prvoj rundi GSLa, koja je ocigledno bila uzrokovana tremom, je procitao Coolovu igru, i pokazao da nije bez razloga dugo bio najbolje rangiran igrac na Korejskom Ladderu, i pokazao da u ranoj fazi kompetativnog Starcrafta, razna iznenadjenja su moguca. Meni je jako zao sto Cool nije prosao, i sto sam prizeljkivao epic PvZ mec izmedju njega i Sanghoa, ali eto, desilo se sta se desilo, ako nista drugo, drago mi je da vidim da su odredjeni Zerg igraci zaista skapirali kako treba sa Zergovima igrati, i Zergovi postuju mnogo bolje rezultate na ovom GSLu.

U RO 16 se kvalifikovalo 7 zergova, 6 terrana, i 3 protossa. Sto je totalno drugacije od proslog GSLa. Interesantno je da u donjoj fazi kvalifikacija, imamo cak dva ZvZ okrsaja, koja ce se sastati i u cetvrt-finalu, sto pre niko nije mogao da ocekuje.

U svakom slucaju, ocekuje nas jako puno interesantnih meceva u RO 16, koji je danas poceo, i trajace u naredna 4 dana. Definitivno preporucujem svima da gledaju, jel su meni RO 16 i RO 8 mecevi najinteresantiji. A RO 16 je i definitivno najvaznija runda za neke igrace, jel je citava poenta plasirati se u RO 8, sto igracima osigurava licencu za S klasu u sezoni koja krece u novoj godini, i seedovanje u najjacoj ligi, ali o tome vise drugom prilikom.

Edited by _vladimirBG_
Link to comment
Share on other sites

Jeste li gledali Idra - Zenio, prva partija je jako dobra, neke nove taktike u zvz.

Prva partijica

Tu partiju je Idra glupo izgubio to sa overseerema je kurac idra je bio 2 base dok je ovaj kuburio sa jednom bazom, da je idra imao malo pameti napravio bi 6-7 hidri da cuvaju bazu i stavio 3 sunkena na cliff ne bi mu uleteo nikad, nego se on zezno i sa onim prvim pushom mu je napravio veliku stetu jer ga nije drzao na cliffu nego ga pustio u bazu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...