ovo su ona must know pitanja u skoli :(

zapadna-djetina i golijska moravica, koje se sastaju kod pozege

juzna-presevska i binacka moravica, koje se sastaju kod bujanovca

zapadna i juzna se sastaju kod stalaca i zajedno cine veliku moravu

jebi ga, ja mislio ovo mnogo lako pitanje, pa postavio 3 u 1 :c

aj neka postavlja ko prvi stigne :)

Um caruje, Dundo Maroje!

click me

hmmm.. kad bi od paname, sa atlantske strane krenuli juzno, da oplovljavamo juznu ameriku, plovili bi pored obala koliko zemalja, dok se ne vratimo u panamu, ovaj put sa pacificke strane?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

je l' se racunaju i ona ostrva (tipa trinidad i tobago) i da li se broji kolumbija 2 puta?

aj da zaplovimo :D

panama-kolumbija, venecuela, (ima par zemalja izmedju, gvajana je jedna to znam), brazil, urugvaj, argentina, cile, peru, ekvador, opet kolumbija-panama

Um caruje, Dundo Maroje!

click me

zasto bi se kolumbija brojala dva puta? :))

panama se ne racuna

obojica ste pogresili

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

pa ne racunam ostrvske, a francuska gvajana nije nezavisna, ali jeste drzava, lol.. jeeee kako znate da sjebete pitanje svaka vam cast

ja stvarno ne znam sta je nejasno u mom pitanju

ja stvarno ne znam sta je nejasno u mom pitanju

pa nije jasno na sta si mislio, na zemlje kao nezavisne drzave ili ne...u prvom slucaju je 10, u drugom 11 i to je to, ne znam sta se kurebrecamo bezveze...nek postavi prvi ko oce

edit/ u stvari ja sam fejlovao sa logikom, posto je ta gvajana francuska teritorija, racuna se kao da se prolazi pored francuske...zabagovao mi mozak, izvinjavam se:)

srpskivojnik-3.jpg

^ barcas je na redu da postavlja pitanje buraz

pa vidis da se dule zarakijo pa ne zna sta prica