Kal1mero Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 dobro kad mogu da uzmem svoju karticu onda :) Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
manager Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 ja cu ti okrecim sobu/stan za 4 piva i pola kile cevapa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 dobro kad mogu da uzmem svoju karticu onda :) pa kad mi poprave kola lol! brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Nego, oces ti da mlatis po toj vreci, ili da na njoj nacrtas lice, nazoves je wilson i da raspravljas nasiroko sa njom o smislu zivota :P You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kal1mero Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 (edited) ako bude zeleo da je udara a da ipak ima nesto nacrtano kladim se da ce to biti kostunica :D Edited August 4, 2010 by Kal1mero Нема будућности без истине. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corey Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 kakav je to onda zen ako stavi Koštunicu. Nacrtaj Sai Babu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 ahahaha:) a sto ne mogu oba, pricamo malo o smislu zivota, onda kad se ne slozi sa mnom, tresnem joj jedan mawashi! brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 robnonovcana razmena izvrsena HAE! brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted August 14, 2010 Author Report Share Posted August 14, 2010 jes vala :D dobro je da sam ziv doso, nisam spavo celu noc, sabio crne guarane, sve sam se plasio da ne uletim u kontra smer :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
prota_ Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Reki rejv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted August 14, 2010 Author Report Share Posted August 14, 2010 reki hon :C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 dule wow! brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted August 14, 2010 Author Report Share Posted August 14, 2010 igras wow? previse rl delujes za tako nesto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Pa nije WoW više hardkor norl igra ko što je bila pre par godina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 igras wow? previse rl delujes za tako nesto! igram pet dana lol:) pa jebiga, moja rlnost se zapravo negativno ispoljava u virtuelnom svetu - nit znam da pricam sa ljudima, nit znam kako treba da se prica, niti znam koga da kuliram a koga ne, niti znam sta je bezobrazno, niti znam da igram! u rlu bi prico s likom koga ne poznajem zato sto mi je dosadno, ovde mi dodje lik i kaze "hi" i ja se userem!:) brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaveN Posted August 14, 2010 Author Report Share Posted August 14, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 ne pratis radnju fabule:) brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts