VELIKI KURAC Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 (edited) ... Edited November 25, 2021 by VELIKI KURAC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Ajde da krenemo od kraja, najlakše je. 3) Ako imate svoj dizajn, onda je hosting smešna stavka. Mislim da bukvalno za cifru od 500 do 1000 dinara GODIŠNJE možete da postavite sajt na net, posebno kad je tako mala prezentacija u pitanju. I još dodaš na to co.rs. registraciju od oko 1000 dinara, i to je to. .rs je skuplji, on je oko 2000 din da se registruje. 2) Postoji nešto što se zove "SEO" odnosno "search engine optimization" i to je čitava jedna nauka, koja ti pomaže da ti tvoja pretraga ispadne među prvima. U suštini, osim ako nemaš specifično ime firme pa neko upiše specifično ime firme i ispadne tvoj link, moraćeš da "gradiš imidž" a to se radi tako što kad neko upiše "proizvodnja paleta" i zaista nabasa na tvoj sajt, ode na njega i skapira da je to to što traži, to će pretraživač "upisati kao plus" (da opišem prosto). Nećeš imati bounce rate veliki jer nisi "prevario" ljude. Na taj način, time što te linkuju drugi sajtovi i time što povećavaš posećenost sajta (tako što šalješ ljudima info ka sajtu itd) poboljšavaš svoju pozicioniranost. I time što te linkuju veći i popularniji sajtovi. To je ovako ukratko. 1) Oglašavanje preko AdWordsa je ok, ali je takođe nauka za sebe, možda čak i veća nego SEO. U suštini, ti određuješ koliko ćeš para dati, pa sam kažeš koji ti je limit i tu nema bojazni, ali da budete sigurni da će iskočiti, ne možete biti. Moraš da zadaš ključne reči (kao što je proizvodnja paleta) pa onda da odrediš vrednost koju hoćeš da platiš za klik na tvoj oglas kada neko upiše te reči (a što veća vrednosti ti prolaziš bolje u odnosu na druge koji hoće tu istu reč). Onda pratiš rezultate, poboljšavaš reči, dižeš vrednosti ili smanjuješ, gledaš odakle ti dolaze ljudi, modifikuješ kampanje itd itd. Ili alternativno tome, uložiš 1000 eur i staviš najviše vrednosti i uvek će tvoj oglas da izlazi :)) Ali naravno, to se ne preporučuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELIKI KURAC Posted July 3, 2010 Author Report Share Posted July 3, 2010 (edited) ... Edited November 25, 2021 by VELIKI KURAC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Ovo prvo ... u trenutku kada ti istrošiš kredit odnosno keš koji si uplatio, oglasi prestaju da se prikazuju. A google će te upozoriti na taj događaj pre nego što se to dogodi, da bi mogao da uplatiš keš :) Takođe, cena prikazivanja i cena klika su slična stvar, jer ti biraš da li hoćeš da ti se naplaćuje po prikazu ili kliku, i ako se ne varam, ne postoji opcija da ti TAČNO kažeš - ok, 15k prikazivanja je 300 dinara, sad ću to da uplatim i imaću 15k prikaza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stator Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Sad sam gledao po Adwords sajtu, zanima me jedna stvar. Koliko sam skontao plaća se odvojeno broj prikazivanja oglasa i cena klika na njega, to radi po nekom prepaid sistemu koji bismo mi koristili. Uplatim 15k prikazivanja recimo (koje košta 300rsd, ako sam dobro skontao), i odredim cenu klika na oglas od 5rsd. Da li će se ti troškovi za klik skidati od tih uplaćenih 300rsd i kada se oni potroše oglasi prestati da se prikazuju, ili postoji neki poseban račun za "kliktanje" i poseban za prikazivanje? Ajde ovako. Dakle ti odredis neki budzet od recimo 50 jura mesecno. Onda stavis kljuce reci koje na koje hoces da se aktivira tvoja reklama. Stavis i maksimalnu cenu za svaku rec. E sada obrati paznju na rec maksimalnu tipa ako stavis 0.1$ to ne znaci da ce svaki put da ti skinu te pare za klik, mnogo je komplikovanije. Google racuna koliko rec za koju placas ima veze sa sadrzajem strane na koju ona vodi kolika je konkurencija za tu rec i kolika je traznja te reci. I da placas samo klik ne placas prikazivanje. Ako imas jos neko pitanje pucaj :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VELIKI KURAC Posted July 3, 2010 Author Report Share Posted July 3, 2010 (edited) ... Edited November 25, 2021 by VELIKI KURAC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stator Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Zavi od kunkurencije na tu rec ako nema niko drugi ko je platio za tu rec ima non stop da ti se pojavljuje reklama. Ako ima vise ljudi onda ce na vrhu biti oni koji su najvise platili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 A i ok je znati da "nisi sam", već te google obaveštava o promenama, situaciji, šta bi trebalo da uradiš itd, pa i to treba pratiti pomno :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 (edited) kad neko upiše "proizvodnja paleta" i zaista nabasa na tvoj sajt, ode na njega i skapira da je to to što traži, to će pretraživač "upisati kao plus" (da opišem prosto). Nećeš imati bounce rate veliki jer nisi "prevario" ljude. btw, kada pričamo o SEO, ne postoji način da Google meri bounce rate, tj. da Google upiše plus kad čovek skapira da je taj sajt ono što je tražio. Osim ako na tom sajtu nije postavljena Google Analytics skripta. Edited July 4, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.