RURADA

44 members have voted

1. 1. pre il posle popodne?

• Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ok dakle u nedelju u 10 je okupljanje na krajnjim terenima za basket.pejo aj postavi onu sliku da mogu ljudi lakse da se snadju.ko donosi loptu za basket?formice?nemke ne sernjaj, bices teski preteski centar i ponesi loptu :D

ako neko ima valjanu loptu za fucu nek ponese pa cemo se lako dogovoriti.

salt wat fish fresh wat fish?

zop! donosim loptu i prangijamo basket kao i uvek :P ;)

edit: kali ovog put ako ispalish nemash pravo da shirish neistine i negativne misli na sportskom delu forumu do daljnjeg :P sad znam da dolazish ;P ;)

Does sponsors helping to you and your team or?

-Yes he support us at all but it was really tough to for him and because there is no sponsors.

kole ce prevesti.u redu je...

obavezno neko loptu za fucu nek ponese?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

da, skroz je glupo da u izvestaju pise 'jedini zastupljeni sport je bio basket', moramo da ponudimo izbor prvo!

stalno me zezate :(

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ok kolko vidim po glasovim oni koji ce peglati basket su glasali za prepodne.formice moraces da dodjes medju prvima da bi zauzeli kos sa tvojom loptom:)isto vazi i za onog ko donosi fudbalsku loptu ako takav postoji.

sto se mene tice, kad zaprzi mozemo da zablejimo na adi.prvo has, pa gledamo klinke sa smrade LIVE LIVE LIVE.i eventualno ih slikamo pa postavljamo na rur via htc matooriii

tacna lokacija provajded baj peja_

38239562.jpg

salt wat fish fresh wat fish?