tomkeus Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Nope. Da se ne bismo više natezali, evo ti jedan rad u kome imaš jedan od algoritama za teselaciju NURBS površina pošto te očigledno interfejs 3D softvera koji koristiš zbunjuje pa ne shvataš najbolje šta se dešava iza zavesa Efficient trimmed NURBS tessellation Quote You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peja_ Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 je l' sam samo ja u pitanju ili je ova DirectX11 teselacija fejlovala kod onog puta i od njega napravila horor :D Quote The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 (edited) jesi li ovaj pdf imao u dzepu ili si ga samo izguglao zbog mene ? :) Mozda bi i ja trebao da nadjem neki za tebe, ili mozda da kazem samo nope, ali to bi bilo malo nepristojno zar ne? zavesa vijori nashmrkana teselacijom. Ako ti i dalje stojis iza svoje prve tvrdnje koju si na sledecoj strani pregazio onda ok. edit: pejo to je onaj problem koji sam naveo na pocetku, modeli bi trebali da izgledaju drugacije da bi se iz njih izvlacili ovi detalji, dakle malo vise planiranja sa strane modelinga Edited November 19, 2009 by Immz Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkeus Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 jesi li ovaj pdf imao u dzepu ili si ga samo izguglao zbog mene ? :) Mozda bi i ja trebao da nadjem neki za tebe, ili mozda da kazem samo nope, ali to bi bilo malo nepristojno zar ne? NURBS-ovima se zanimam sa matematičke strane još od srednje škole. Ako te zanima kako NURBS-ovi rade potraži knjigu "The NURBS book". To je alfa i omega svega što treba da se zna o NURBS-ovima. Nađi mi jednu referencu u kojoj se teselacija pominje u smislu smanjivanja broja poligona nekog mesha. Quote You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pesma-mrtve-dece Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 ma bre ovo je vray displacement ! neko vas slagao ! \o/ Quote Get smart or die dumb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 ne sumnjam u to da ti poznajes krive i nurbs povrsine, ali ono sto pokusavas kroz celu ovu diskusiju je da nametnes svoje znanje kao jedino, imam osecaj da ne citas ono sto pisem. Ovaj prvi pdf sto si ostavio bas potvrdjuje ovo sto sam pricao. Rec je o optimizovanoj teselaciji, referencu imas 3 posta iznad, ali kao sto rekoh... Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkeus Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 ne sumnjam u to da ti poznajes krive i nurbs povrsine, ali ono sto pokusavas kroz celu ovu diskusiju je da nametnes svoje znanje kao jedino, imam osecaj da ne citas ono sto pisem. Ovaj prvi pdf sto si ostavio bas potvrdjuje ovo sto sam pricao. Rec je o optimizovanoj teselaciji, referencu imas 3 posta iznad, ali kao sto rekoh... Ono što si ti prikazao je NURBS sfera u dva nivoa teselacije. Jedan finiji, jedan grublji. Quote You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 ok, koju od te dve sfere mozes nazvati optimizovanijom? Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted November 19, 2009 Author Report Share Posted November 19, 2009 Trebalo je da uhvatim i screenshotove sa wireframeom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkeus Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 ok, koju od te dve sfere mozes nazvati optimizovanijom? Onu sa manjim stepenom teselacije, tj. drugu. Quote You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peja_ Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 optimizovaniju za oko ili za render time Quote The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 oboje pejo, i tomke znaci kontrolisuci stepen teselacije dobijas optimizovaniju sferu ? Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted November 19, 2009 Author Report Share Posted November 19, 2009 Kolko sam ja shvatio, sa teselacijom u DX11 nije poenta da dobije optimizovaniju sferu nego suprotno, da joj napumpaš poligone, jedino što se to pumpanje vrši direktno u GPU-u, a ne preko CPU-a kad procesiraš i pošalješ objekat grafičkoj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 pa da, samo sto ce sad to biti "dzabe" dodavana geometrija. Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkeus Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 oboje pejo, i tomke znaci kontrolisuci stepen teselacije dobijas optimizovaniju sferu ? NURBS-ove ne možeš da renderuješ, tj. današnji hardver ne može da ga renderuje. Renderuju se samo poligonalni objekti. Dekle teselacija NURBS-a služi da dobiješ objekat koji možeš da nacrtaš. Stepen teselacije kontroliše proizvedeni broj poligona. Dakle na startu imaš 1 površinu koja se prekriva sa N poligona koji su ona siva površina koja se vidi na tvojim slikama. To nije optimizacija sama po sebi. Jeste optimizacija u smislu da nije pametno ako ja N previše veliko, ali nije optimizacija u smislu tvog prvog posta, tj. smanjivanja detalja. Evo, uzmi 3ds max, napravi neki mesh i primeni Tessellate modifikator na njega. Kaži mi šta ćeš dobiti kao rezultat. Quote You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 (edited) pricamo o teselaciji i ti opet o tome da se nurbsi ne renderuju i da se pretvaraju u trouglove blablatructruc, pa procitaj post #25 . Zasto se ponavljas? Dakle ti oces da kazes ako imas objekat a koji sa difolt teselacijom renderuje 50 000 poligona, ako smanjis nivo teselacije i dobijes priblizno slican rezultat na 5 000 poligona to nije optimizacija ? Imam utisak da svesno ignorises ono sto sam 5x ponovio do sada. Ta iscrtana siva povrsina koju vidis na mojim slikama nije poligon, a wire koji vidis je direktan prikaz teselacije pre rendera, ali to sam vec napomenuo :| edit: ne koristim max. Edited November 19, 2009 by Immz Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkeus Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Ta iscrtana siva povrsina koju vidis na mojim slikama nije poligon, a wire koji vidis je direktan prikaz teselacije pre rendera, ali to sam vec napomenuo :| Ta siva površina jeste poligonalni objekat sa sve zelenim linijama koje ti uokviruju njegove poligone. Kao što rekoh hardver ne ume da crta NURBS, zato što je NURBS matematička formula. Jedino što ti vidiš je poligonalna reprezentacija NURBS-a. pricamo o teselaciji i ti opet o tome da se nurbsi ne renderuju i da se pretvaraju u trouglove blablatructruc, pa procitaj post #25 . Zasto se ponavljas? Dakle ti oces da kazes ako imas objekat a koji sa difolt teselacijom renderuje 50 000 poligona, ako smanjis nivo teselacije i dobijes priblizno slican rezultat na 5 000 poligona to nije optimizacija ? Imam utisak da svesno ignorises ono sto sam 5x ponovio do sada. Jeste optimizacija u smislu pametnog korišćenja parametara poligonacije NURBS-a ali nije optimizacija u ovom smislu cisto da napomenem da se hardverska teselacija (ova danas) funkcionise malo drugacije od old skul teselacije koja je prisutna u 3du koliko i poligon :) . Mene malo nervira sto se gadjaju terminima, teselacija u pravom smislu ne bi trebalo da dodaje vec smanjuje detalje i koristi za jedan vid optimizacije. Tj. da se teselacija primenjuje na neki postojeći objekat da bi mu smanjio detalje. Quote You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 hardver ume da crta fejk nurbs sto je i vise nego dovljno, napomenuo sam to cisto da bi razumeo o cemu pricam. dakle prikaz nurbs povrsine je u pitanju. Mada nema potrebe da pricamo sad i o tome kako se prezentuju nurbsi, bitno je da smo se razumeli oko teselacije. Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohican Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 A vi ste se kao razumeli? LOL Quote OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVEBEST VIEWED WITH A MONITOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Immortalis Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 mohane idi rutkituj nesto Quote This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country. [23:47] <manager-> jao dete jao dete :D chickenonaraft.kom Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChieF. Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 (edited) Znachi High Edited November 24, 2009 by ChieF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.