Jump to content

DirectX 11 teselacija


voodoo_

Recommended Posts

Nope.

Da se ne bismo više natezali, evo ti jedan rad u kome imaš jedan od algoritama za teselaciju NURBS površina pošto te očigledno interfejs 3D softvera koji koristiš zbunjuje pa ne shvataš najbolje šta se dešava iza zavesa

Efficient trimmed NURBS tessellation

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

jesi li ovaj pdf imao u dzepu ili si ga samo izguglao zbog mene ? :) Mozda bi i ja trebao da nadjem neki za tebe, ili mozda da kazem samo nope, ali to bi bilo malo nepristojno zar ne?

zavesa vijori nashmrkana teselacijom. Ako ti i dalje stojis iza svoje prve tvrdnje koju si na sledecoj strani pregazio onda ok.

edit: pejo to je onaj problem koji sam naveo na pocetku, modeli bi trebali da izgledaju drugacije da bi se iz njih izvlacili ovi detalji, dakle malo vise planiranja sa strane modelinga

Edited by Immz

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

jesi li ovaj pdf imao u dzepu ili si ga samo izguglao zbog mene ? :) Mozda bi i ja trebao da nadjem neki za tebe, ili mozda da kazem samo nope, ali to bi bilo malo nepristojno zar ne?

NURBS-ovima se zanimam sa matematičke strane još od srednje škole. Ako te zanima kako NURBS-ovi rade potraži knjigu "The NURBS book". To je alfa i omega svega što treba da se zna o NURBS-ovima.

Nađi mi jednu referencu u kojoj se teselacija pominje u smislu smanjivanja broja poligona nekog mesha.

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

ne sumnjam u to da ti poznajes krive i nurbs povrsine, ali ono sto pokusavas kroz celu ovu diskusiju je da nametnes svoje znanje kao jedino, imam osecaj da ne citas ono sto pisem. Ovaj prvi pdf sto si ostavio bas potvrdjuje ovo sto sam pricao.

Rec je o optimizovanoj teselaciji, referencu imas 3 posta iznad, ali kao sto rekoh...

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

ne sumnjam u to da ti poznajes krive i nurbs povrsine, ali ono sto pokusavas kroz celu ovu diskusiju je da nametnes svoje znanje kao jedino, imam osecaj da ne citas ono sto pisem. Ovaj prvi pdf sto si ostavio bas potvrdjuje ovo sto sam pricao.

Rec je o optimizovanoj teselaciji, referencu imas 3 posta iznad, ali kao sto rekoh...

Ono što si ti prikazao je NURBS sfera u dva nivoa teselacije. Jedan finiji, jedan grublji.

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

oboje pejo, i tomke znaci kontrolisuci stepen teselacije dobijas optimizovaniju sferu ?

NURBS-ove ne možeš da renderuješ, tj. današnji hardver ne može da ga renderuje. Renderuju se samo poligonalni objekti. Dekle teselacija NURBS-a služi da dobiješ objekat koji možeš da nacrtaš. Stepen teselacije kontroliše proizvedeni broj poligona. Dakle na startu imaš 1 površinu koja se prekriva sa N poligona koji su ona siva površina koja se vidi na tvojim slikama. To nije optimizacija sama po sebi. Jeste optimizacija u smislu da nije pametno ako ja N previše veliko, ali nije optimizacija u smislu tvog prvog posta, tj. smanjivanja detalja.

Evo, uzmi 3ds max, napravi neki mesh i primeni Tessellate modifikator na njega. Kaži mi šta ćeš dobiti kao rezultat.

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

pricamo o teselaciji i ti opet o tome da se nurbsi ne renderuju i da se pretvaraju u trouglove blablatructruc, pa procitaj post #25 . Zasto se ponavljas? Dakle ti oces da kazes ako imas objekat a koji sa difolt teselacijom renderuje 50 000 poligona, ako smanjis nivo teselacije i dobijes priblizno slican rezultat na 5 000 poligona to nije optimizacija ? Imam utisak da svesno ignorises ono sto sam 5x ponovio do sada. Ta iscrtana siva povrsina koju vidis na mojim slikama nije poligon, a wire koji vidis je direktan prikaz teselacije pre rendera, ali to sam vec napomenuo :|

edit: ne koristim max.

Edited by Immz

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

Ta iscrtana siva povrsina koju vidis na mojim slikama nije poligon, a wire koji vidis je direktan prikaz teselacije pre rendera, ali to sam vec napomenuo :|

Ta siva površina jeste poligonalni objekat sa sve zelenim linijama koje ti uokviruju njegove poligone. Kao što rekoh hardver ne ume da crta NURBS, zato što je NURBS matematička formula. Jedino što ti vidiš je poligonalna reprezentacija NURBS-a.

pricamo o teselaciji i ti opet o tome da se nurbsi ne renderuju i da se pretvaraju u trouglove blablatructruc, pa procitaj post #25 . Zasto se ponavljas? Dakle ti oces da kazes ako imas objekat a koji sa difolt teselacijom renderuje 50 000 poligona, ako smanjis nivo teselacije i dobijes priblizno slican rezultat na 5 000 poligona to nije optimizacija ? Imam utisak da svesno ignorises ono sto sam 5x ponovio do sada.

Jeste optimizacija u smislu pametnog korišćenja parametara poligonacije NURBS-a ali nije optimizacija u ovom smislu

cisto da napomenem da se hardverska teselacija (ova danas) funkcionise malo drugacije od old skul teselacije koja je prisutna u 3du koliko i poligon :) . Mene malo nervira sto se gadjaju terminima, teselacija u pravom smislu ne bi trebalo da dodaje vec smanjuje detalje i koristi za jedan vid optimizacije.

Tj. da se teselacija primenjuje na neki postojeći objekat da bi mu smanjio detalje.

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

hardver ume da crta fejk nurbs sto je i vise nego dovljno, napomenuo sam to cisto da bi razumeo o cemu pricam. dakle prikaz nurbs povrsine je u pitanju. Mada nema potrebe da pricamo sad i o tome kako se prezentuju nurbsi, bitno je da smo se razumeli oko teselacije.

This video contains content from Jimmy Kimmel Live, who has decided to block it in your country.

[23:47] <manager-> jao dete jao dete :D

chickenonaraft.kom

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...