SrdjanO Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 u poslednje vreme imam dosta problema sa netom... desava se da mi pukne net i posle toga ne moze da se konektuje, u donjem desnom uglu pojavljuje se "Limited or no connectivity" sa zutim uzvicnikom... ruter je mt 882, provajder telekom da li je neko imao ovakvih problema i moze li se popraviti nekako ovaj iritirajuci problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doca Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 obriši cookies. Quote Novi forum smrdi Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 kakve veze imaju kukiji sa time sto ne moze da dobije iP?? Probaj da upgradeujes firmware na ruteru sad je telekom dao neki fajl za dl, a generalno i meni se to na njemu desavalo pa sam histericno kucao ipconfig /release pa /renew pa onda proradi. Takodje proveri i kablove. A sada mi to (sa zutim uzvicnikom) u starom stanu traje vec 20 dana, ali kako kazu neki je kvar na centrali. A kad je telekom u pitanju mozda je isti kvar na NBGD i uzicu :P Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
SrdjanO Posted August 30, 2009 Author Report Share Posted August 30, 2009 kakve veze imaju kukiji sa time sto ne moze da dobije iP?? Probaj da upgradeujes firmware na ruteru sad je telekom dao neki fajl za dl, a generalno i meni se to na njemu desavalo pa sam histericno kucao ipconfig /release pa /renew pa onda proradi. Takodje proveri i kablove. A sada mi to (sa zutim uzvicnikom) u starom stanu traje vec 20 dana, ali kako kazu neki je kvar na centrali. A kad je telekom u pitanju mozda je isti kvar na NBGD i uzicu :P kako se upgraduje firmware na ruteru? kablovi su ok proveravao sam 100 puta nije do centrale,ortaci imaju neta dok ja nemam,izgleda da se samo meni to desava Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Zovi telekom support, ima exe fajl samo kliknes. A ako nije onda kroz web interfejs rutera - tako radis sa firmverima koje nadjes na netu, od huaweija... Aman u stvari 9813 pa prijavi problem :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.