Genre tagger

Winamp ima auto-tag? Nije da sam ga koristio, ali ako vec imas tagovano ime pesme i artista, verujem da ne moze puno zajebati?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Jel postoji softver koji trazi podatke u nekoj velikoj bazi (Discogs/Beatport ili nesto slicno) i automatski taguje zanr polje na zadatu traku kojoj su definisana Artist i Track/Name polja?

Hvala unapred

Moj predlog ti je:

Mp3tag: http://www.mp3tag.de/en/

Pretražuje discogs/amazon i radi super, ali mislim da nećeš moći mnogo bez naziva albuma, kako god da okreneš...

-//-

Winamp je slab, cak mi menja imena nekih traka...

Mp3tag isto se ne pokazuje bas najbolje... Kapiram da dok neko ne napravi genre tagger za Beatport, nista nece valjati.

Krenuo sam sinoc da sortiram, nesto vise od 200 traka sam smestio, ali to sve napamet. Sad krece najtezi deo tj preslusavanje mnogo veceg broja i sortiranje.........