Drakensang: The Dark Eye

voodoo_

Izašla engleska verzija, 3.77 GB.

nqzj8o.jpg

Developed by the original pen and paper authors, The Dark Eye: Drakensang is a new party-based role playing game that uses advanced 3D technology allowing players to visually experience the landscapes, edifices, heroes, and creatures of the TDE universe. Players start out in the city of Ferdok in Aventuria, a unique medieval world where sinister forces are at work. Summoned by a letter from an old friend, their adventure begins as they investigate a series of strange ritualistic murders. Only after gathering trusted, skilled companions as part of The Dark Eye: Drakensang’s compelling party-based game play where players can control four unique characters, in addition to their own, can players battle to uncover the sinister conspiracy threatening the world of Aventuria. Additionally, the game features a talent-based dialogue system that will allow gamers to threaten, persuade and charm their way through a universe full of unique characters, creatures and locations, as they seek to fulfill their sacred mission.

http://pc.ign.com/articles/956/956364p1.html

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fino-nino, igrao sam demo malo i bio je onako simpatican i ne previse pretenciozan, iako ima malo previse praznog trckaranja okolo za moj ukus. Na tragu Gothica, jos i kad Nemac napravi ne moze da ne valja.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Probao, baš fina igra, lepi questovi, interesantni likovi... al neopisivo me mrzi da čitam tekst i ulažem poene u statistiku, nemam strpljenja i samo skipujem dijaloge :\ da imam opet 18-20 godina, verovatno bi mi bila vrh igra.

mator si voodoo, mator:)

ja se vise ni ne secam kako je to imati 18-20 (godina naravno,da ne bude zabune [:D] )

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Probao, baš fina igra, lepi questovi, interesantni likovi... al neopisivo me mrzi da čitam tekst i ulažem poene u statistiku, nemam strpljenja i samo skipujem dijaloge :\ da imam opet 18-20 godina, verovatno bi mi bila vrh igra.

ne znam koliko je to do godina, ja sam igrao neverwinter sa tipa 17-18 pa su me oni dijalozi smorili do te mere da sam prestao da igram

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

heheh al pogledajte carobnicu, samo sto joj picka ne viri ispod mantije :))

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Pa baš to, nakon Witchera gde je sve bilo podređeno priči i gde je imerzivnost bila neverovatna, sad kad moram da se vratim na old-school RPG sa bespotrebno forsiranim predugačkim dijalozima i trapavim kombat sistemom, nekako mi nije milo.

i kliseom sa predrkanom ribom kao clanicom grupe, to je moja poenta

da, kad je gud imerzivnost onda se bas nejlujes za skrin i troujes medziks i tokingujes sa karaktersima ko da su ril, to ti je jedno fakd ap shit, ta imerzivnost...

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

sta ja znam, ja volem olskul rpgove sa trapavim kombat sistemom mada mi se trenutno ne igra nista od toga, al mozda mu dam sansu. sto se mene tice, ako je sve podredjeno prici to je mac sa dve ostrice (gde je gej ostrica mnogo ostrija) zato sto onda dobijamo mohaa, nfs i fifa igre sa skriptama koje vicu 'ja sam skripta' ne bi li to sve bilo filmskije, a proizvodi se kontraefekat. evo sad citam ovo gore kvoutovano o cemu se radi i vec vidim neprekidan fajt sa povremenim groznim delovima 'scenarija':)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

bogme je dobar ovaj drakensang. prica jeste malo izlizana i nije nophodno udubljivati se u dijaloge preterano (a mozda ni uopste), ali celokupan utisak je pozitivan.

zanimljiv je taj role play bez price?:(

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

• 2 weeks later...

8 dana bez i jednog jedinog posta na RPG delu foruma?:(

RPG is RIP? [:(!]

Pa igra se, nemamo vremena da piskaramo ovde. Evo, ja raportiram da sam valjda prešao pola, sad sam u onoj tvrđavi sa orcima na sve strane.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."