Jump to content

Dark Voice

The X
  • Posts

    402
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Dark Voice last won the day on December 15 2011

Dark Voice had the most liked content!

Reputation

-23 Kreki

About Dark Voice

  • Birthday 08/07/1986

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://

Profile

  • Gender
    Male
  • Omiljene igre:
    Emperor: Battle for Dune
  • Lokacija:
    Srbija

Recent Profile Visitors

7,094 profile views
  1. Osnovni uzrok hejtovanja je to što ljudi nisu navikli da Blizzard izbacuje nedovršen proizvod. Međutim treba imati razumevanja za to da ni Blizzard više nije spašen od ovakvih pojava. Da su svi koji hejtuju pokušali da odigraju story mode, videli bi da su se stvarno potrudili bar oko toga i da je doživljaj mnogo živopisniji. Sve ostalo je ovde sekundarno i može da sačeka (i sačekaće) patch-ovanje.
  2. Odlično su preneli komplet Homeworld space-based RTS feeling na ground-based RTS, a verujem da je bilo teško s obzirom na to da je novi engine u pitanju. Za cinematics, voice acting i muziku posebna pohvala!
  3. Svaka im čast za tehničku izvedbu LotV-a, iako su gameplay koncepti uglavnom već viđeni. Posebno bih pohvalio in-engine cinematics, koji sada već jako liče pre-rendered.
  4. Ma daj šta daš, bilo kakav kvalitetan RTS! Dosta više s MOBA-ma!
  5. Ovo će biti Homeworld koliko je i C&C Renegade bio C&C...
  6. Uhm... slučajno sam pogledao i navodno ovu igru na Steam-u igra gotovo jednak broj ljudi kao i njen nastavak! Nisam ranije, ali sad se lomim da uzmem bundle...
  7. To se desi kad ojade čip za svu tu logiku da bi mu smanjili profil i povećali efikasnost. Ko zna za šta je još uskraćen, a ovde se ne vidi. Ako srede problem u Pascal-u, nikom ništa. Ako je, međutim, kasno za to, ne sumnjam da će problem pokušati da ublaže ubeđujući javnost (a već su počeli) kako asynchronous compute nije neophodan iako imamo živi dokaz za očiglednu prednost njegovog korišćenja.
  8. I konačno imamo priliku da vidimo ovde i ovde. U DX12 R9 390X, parira (negde i prevazilazi) GTX 980 sa GCN arhitekturom nastalom pre 4 godine. Prednost GTX 980 Ti u odnosu na R9 Fury X nestaje.
  9. HD Patch je dobio moćne interpolacione filtre (UltraSaI i xBRZ), tako da bilo kakav grafički remaster sada praktično gubi smisao.
  10. Age of Empires HD mod je konačno final! Opis je tamo.
  11. This. Jedina svrha Mantle-a je bila da se industrija silom navede na standard koji odgovara GCN arhitekturi (koja je nažalost kao i većina AMD-ovih proizvoda nastala pre vremena), što ćemo uskoro imati priliku da vidimo.
  12. Teško da bi bio Starcraft sa Warcraft skin-ovima. Resursi nemaju istu ulogu. Tech trees ni ne liče, niti jedna rasa može da se smatra ni prbližnom kopijom bilo koje iz Starcraft-a. Nisam mislio da se to forsira, već da se otvori kao mogućnost pa da se proba. Tipa classic mode vs. mass mode. Čisto lupanje... :)
  13. Na Blizzcon-u je rečeno da je WoW ustvari Warcraft 4. Neće raditi novi Warcraft dok WoW postoji jer bi imali problem da priču razvijaju u dve paralelne grane. Remaster je jedino realno što možemo dobiti u dogledno vreme. Pri tom ne mislim da je singleplayer uopšte potreban, niti da bi trebalo da bude prioritet. Starcraft II engine je sam dovoljan da otvori nove dimenzije u Warcraft gameplay-u. Navešću 2 najbitnije: 1. Neograničeni kapacitet selekcije. 2. Najbolji pathfinder ikada napravljen u RTS-u. Pomenuta 2 otvaraju mogućnost da Warcraft podrži large-scale bitke za razliku od casual skirmish-ovanja i pomeranje fokusa sa micro-a na macro. Ako bi se na to npr. omogućio dodatni mode igre koji bi obrnuo formulu koja je od (prvog) Starcraft-a dovela do Warcraft 3-ke: 2 do 3 puta jeftinije jedinice, brža gradnja, manje health-a i više populacije, dobili bismo možda nešto interesantno.
×
×
  • Create New...