Morate razumeti da blizz zivi od zarade odnosno novca koji vi trosite na njihov proizvod, u ovom slucaju wow. U vanili su radili ogromnu analitiku (rade je i danas) koja govori koliko imaju hc igraca, koliko casual, koliko monthly nerdova isl. Nakon te statistike i odluke menadzmenta promenili su pravac igre, i njihov primarni player base focus je presao na casual igrace. Primetili su da vecina odustaje od igre jer ne moze da vidi ceo content, nema dovoljno "oh shineys" epix-a, da ne spominjem legendarye. Glavni izvor prihoda je bio bas od tog sloja igraca, tako da su igru polako priblizavali njima, ostavljajuci prostora za HC igrace koji vole veci izazov. Sada imamo igru gde casual igrac, upali LFR, za par sati odradi kompletno sve raidove, izloguje se i ceka sledeci reset. Placa 13e mesecno, igra par sati nedeljno, blizz presrecan (ne mora da placa previse za servere, napravio cross realm konekcije), sto se kaze "na koju su"!
Nadam se da sad razumete malo neke stvari i zasto blizz radi to sto radi, i zasto igra nije onakva kakva je bila u vanili.
poyyy