Jump to content

Vićsa

01102000
  • Posts

    2,239
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Vićsa last won the day on March 31 2015

Vićsa had the most liked content!

Reputation

134 Snašao se

4 Followers

About Vićsa

  • Birthday 05/07/1982

Retained

  • Member Title
    Doca [RUR]

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://

Profile

  • Gender
    Male
  • Lokacija:
    Lion

Recent Profile Visitors

17,325 profile views
  1. Verovatno više puta nego što misliš. Većina Škodi iz uvoza je prešla toliko, a ne cirka 180k kako piše na oglasu 😉
  2. "Ravno" je diskutabilan pojam. Ne znam tačno gde se desilo, ali evo situaciona sličica baš sa lokacije kod kojih se svakodnevno dešavaju "situacije". Vozi se levom trakom i put blago ide u levo. Obe trake paralelno, ofc. Ljudi često samo nastavljaju pravo i "prestroje" se.
  3. Baš saznah malo pre. Moj bivši kolega.
  4. O tim manama se ne govori 😉
  5. Nije baš bio neki izbor benzinaca Smaxa sa 7 sedišta. Dobro je da su bile neke alu felne uopšte, a ne čelične 😄
  6. Ne razumem se u matične ploče 🤷‍♂️
  7. Za početak, da vidimo šta je bitniji razlog od dva oko kojih nisi siguran izgleda. Da li te više boli taj ekstra dinar više godišnje raspalom sistemu ili ti 1.6 završava posao? Neka bude da je kombinacija 😉 Verovatnoća je da će motor veće kubikaže biti dugovečniji od slabijeg motora jer je rasterećeniji u eksploataciji kada je ista kilaža/tonaža u pitanju. Na svaki savet ćeš se vratiti sa pitanjima. To već postaje diskusija 😉 Najbolji savet je da gledaš da ne preplatiš auto. Iako misliš da nisi komplikovan, niko ti ne može dati uopšten savet a da se uklopi tebi. Za sad deluje da je svejedno šta uzimaš, samo da ne uzmeš leša. Računaj i na to da kada se drastično podmlađuješ da ti drastično skače i održavanje. Onda možda postane bitnije da li auto ima turbinu, plivajući zamajac, grejače i tako te neke "benzin vs dizel" stavke. Da ne pričamo da dobar majstor i blizina istog takođe postaje bitna stavka. Naizgled je tako, da. Na kraju računice bude uglavnom jeftinije.
  8. Mislim da je Nemke hteo da ti skrene pažnju da i "napred/nazad" možda može da bude problem u nekim situacijama 😉
  9. Moje iskustvo je da je zapremima manje bitna za kvalitet i dugovečnost, već kako je je čuvan i održavan auto. Ako je nov, onda je veća zapremina bez turbine (atmo) mama. Ali mi se čini da to i ne prave više, što dodatno dokazuje teoriju 😉 To je sasvim u redu. Sistem se neće promeniti sam od sebe, a sa druge strane nema ko da ga promeni. Znači čekaš neku borbu sa vetrenjačama i sebi sečeš granu. Ali avaj, to je tvoj izbor i to je ok. Ima dečko koji godinama (možda i deceniju+), dovozi automobile na točkovima iz Švajcarske. Skup je, ali od njega znaš šta kupuješ. Nije imao žalbu u "karijeri". https://www.facebook.com/twinzautomoto Što se tiče odabira samog modela, to je komplikovano i jako, jako subjektivno. Morali bi da se nađemo da ja čujem iz prve ruke potrebe i parametre, postavljam pitanja i tako... ne može ti niko dati predlog u vakuumu za konkretan primerak jer će uvek pristrasno. I sam sa sobom sam imao problema, jer sam dugo bežao od monovolumena da bih na kraju nirvanu pronašao baš u tome 🤣
  10. Na godišnjem nivou, zanemarljiva stavka. Lični izbor mogu da razumem, iako se pogrešnom "dijagnozom" došlo do istog 😉 Generalno, imao bih da ti preporučim samo jednog lika sa sigurnošću gde bi mogao da gledaš polovne automobile. I dalje sam nekako mišljenja da se ne isplati nov, pogotovo ne ovi "jeftini" motori.
  11. Smem li da pitam zašto? Koja je razlika između 1.6 i 2.0, recimo?
  12. Ne bi me čudilo da je stvarno radio polukružno iz skroz desne trake na mestu gde nije raskrsnica. Zrenjannac ima po dve trake i nema svuda kamenu bankinu koja ih odvaja. Svakodnevna pojava. Mali je sigurno išao brže nego što treba.
  13. Što bi rekao Dovla, ima "ali". Ne treba meni estetika, nego mi treba "majstor" da pogleda da li je sedište sjebano, ili šine, ili šta ti ja znam... Klati se, da se tako izrazim 🙂 Znam za Bobana iz moto dana. Bolje #2
×
×
  • Create New...