Jump to content

Kako kontaktirati WoW Blizzard EU


Silencer

Recommended Posts

Imate problem, ne znate kako da kontaktirate Blizzard EU Support ?

Imate par resenja:

Billing Support

Phone Billing Support:

Radno vrene

od 10:30 ujutru do 20:00 uvece (Paris time), od Ponedeljka do Utorka.

od 11:30 ujutru do 20:00 uvece (Paris time), Sredom.

od 10:30 ujutru do 20:00 uvece (Paris time), Cetvrtkom.

od 10:30 ujutru do 19:00 uvece (Paris time), Petkom.

Mozete razgovarati na sledecim jezicima preko telefonske podrske - engleskim, francuski, spansi i nemacki.

Kontaktiranje Account i Billing podrska preko telefona iz:

Austria: 0800 677 529 (free)

Belgium: 0800 497 63 (free)

Denmark: 80 881 086 (free)

Finland: 0800 115 269 (free)

France: 0805 305 031 (free)

Germany: 0800 101 2242 (free)

Italy: 800 985 830 (free)

Netherlands: 0800 0203479 (free)

Norway: 800 12 277 (free)

Russia: 88 005 550 995 (free)

Spain: 800 099 812 (free)

Sweden: 0200 897074 (free)

United Kingdom: 0800 931 0800 (free)

SRBIJA: NEMA BESPLATNU TARIFU, I OKRECETE UGLAVNOM United Kingdom broj cija je zona III i CENA razgovora po 1 minutu je 33,76 Dinara.

Posetite Telekomovu stranicu kako bi ste videli prave cene razgovora za ostale zemlje.

http://www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Ta...c=solo&br=7

Billing Support je takodje moguce kontaktirati preko Secure WebForme na ovoj stranici:

http://www.wow-europe.com/support/webform/...ult.html?lan=en

Technical Support:

Telefonska tehnicka podrska dostupna je u sledecim satima:

od 10:30 ujutru do 08:00 uvece (Paris time), od Ponedeljka do Utorka.

od 11:30 ujutru do 08:00 uvece (Paris time), Sredom.

od 10:30 ujutru do 08:00 uvece (Paris time), Cetvrtkom.

od 10:30 ujutru do 07:00 uvece (Paris time), Petkom.

Mozete razgovarati na sledecim jezicima preko telefonske podrske - engleskim, francuski, spansi i nemacki.

Kontaktiranje Telefonske podrske iz:

Austria: 0900 120 200 (€0.39 per min.)

Belgium: 0900 701 20 (€0.05 per call + €0.45 per min.)

Denmark: 80 881 081 (free)

Finland: 0800 115 268 (free)

France: 0892 305 530 (€0.34 per min.)

Germany: 0900 1 200 10 60 (€0.41 per min.)

Italy: 899 021 000

(TI: €0.1 per call + €0.50 per min.)

(Tim: €0.1291 per call + €0.60 per min.)

(Vodafone: €0.1291 per call + €0.60 per min.)

(Wind: €0.125 per call + €0.60 per min.)

Netherlands: 0909 3210004 (€0.20 per min.)

Norway: 800 12 633 (free)

United Kingdom: 0901 815 0810 (£0.25 per min.)

Spain: 806 006 009 (€0.10 per call + €0.36 per min.)

Sweden: 0200 897073 (free)

SRBIJA: NEMA BESPLATNU TARIFU, I OKRECETE UGLAVNOM United Kingdom broj cija je zona III i CENA razgovora po 1 minutu je 33,76 Dinara + placate cenu koju je blizzard odredio na gore navedenom cenovniku.

Posetite Telekomovu stranicu kako bi ste videli prave cene razgovora za ostale zemlje.

www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Tarife.aspx?ac=solo&br=7

Takodje je moguce kontaktirati tehnicku podrsku preko web forme sa ove stranice:

http://www.wow-europe.com/support/webform/...ult.html?lan=en

Skype (Besplatna alternativa pozivanja Blizzard Support-a

Skype: http://www.skype.com

Skinite program sa sajta, instalirajte ga, napravite vaseg korisnika. Ako ne znate kako konsultujte uputstva na zvanicnom sajtu.

Evo i slike sta treba da uradite kada se prijavite na skyep.

1.Nadjite na listi zemlja United Kingdom

2.Ukucajte broj telefona Blizzard Support za United Kingdom podrucje.

skypepj2.th.jpg

1.Prebacite se na telefon da birate brojeve

2.Slusajte sta vam automat govori i pritiskajte brojeve po vasim potrebama

skype1px1.th.jpg

Edited by Silencer
  • Upvote (+1) 1
rur-1.jpgrur-2.jpg
Link to comment
Share on other sites

Joj Kad bi bilo samo to :) Poceo sam da naplacujem, pisanje pismenih zadataka i slanja e-mailova blizzardu da ljudima vracaju accounte.... Nikad necu da zaboravim kad sedi klinac pored mene, ja mu rekao da mi donese pasos i sta treba da skeniram :) a on jadan smara me sa njegovom wow zivotvnom pricom i place :O Mada mi je legendarno bilo kad je doso klinac sa game cardom koji je tolko krvnicki izgrebo nozem da nije mogo da se vidi key i place i pita sta da radi....

Jebiga cela poenta sto moras ovo da pises je da bi pointovo ljude / i da ne pitaju jedno te'isto...

rur-1.jpgrur-2.jpg
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima :)

Evo i moje prvo iskustvo sa mojim licnim hakovanim accountom, i zavrsavanje svega 1 sat smaranja tehnicke podrske. Sad sam primetio i da skype posle 20 minuta razgovora pukne veza.

Slao sam mail 2 dana, i na kraju resio da pozovem posto je stvar ozbiljna, i lepo pozovem pitam alo ljudi sto mi ne odgovarate :) a oni mi kazu nijedan mail nismo dobili od vas :) I posle mi kaze Payment support ce vas kontaktirati sa daljim informacijama i sta da posaljete ???? A ja sam im poslao ID Card, Bank ID Card i Cred Card Skeniran.....

Neko pametan se ispali i posalje mi odgovor na moja 5 maila znaci sve ono sto sam pisao :) Znaci prvi minus lazu, drugi minus numeju da lazu. Onda lepo pozvao ponovo i objasnim im ljudi meni je izgleda neko hakovo account 30 dana mi bio frozen account pre 4 meseca sam koristio kredintu ne znam za ovu jebanu novu sto vi meni trazite informacije nit imam sta da vam posaljem. I lepo sam im to rekao objasnio i mene devojka po 5 put mece na hold i pukne mi veza :)

Odem na svoj account vidim sve u normalu vraceno.

Sta da vam kazem ETA da mi se jave 7-10 minuta.

Preporuka je da ih zovete za probleme a ne da saljete mailove jer su retardirani izgleda :/

rur-1.jpgrur-2.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja sam imao bas dosta problema sa blizzardom jer iako je nelegalno, priznajem da sam se pre cesto bavio preprodajom accounta, i kao sto je Silencer rekao, mail support je retardiran, meni se gomilu puta desilo hack account, napishem ingame ticket da mi je sve izbrisano blabla, chisto da dobiejm onaj safty ban, zatim dobijem od njih mail shta sve treba poshaljem sve, i onda dobijem onako jedan auto reply "could you please provide us <random excuse> as well even tho we didn't ask you for it" a to dodje posle 2-3nedelje, pa onda kada poshaljem chekam josh 2-3da mi ponovo odgovore

Edited by koshuta
Link to comment
Share on other sites

Zašto na oficijelnom forumu ne bismo digli pobunu protiv jako lošeg supporta, možda će ih biti sram što toliko ljudi vuku za nos pa će nešto uraditi...

elem, dok sam igrao na US serverima, pošaljem mail supportu, i to pitam bilo šta što me zanima, u roku od pola sata stiže mi mail nazad sa odgovorom i daljim instrukcijama...

Edited by Block_Out
Link to comment
Share on other sites

Zašto na oficijelnom forumu ne bismo digli pobunu protiv jako lošeg supporta, možda će ih biti sram što toliko ljudi vuku za nos pa će nešto uraditi...

elem, dok sam igrao na US serverima, pošaljem mail supportu, i to pitam bilo šta što me zanima, u roku od pola sata stiže mi mail nazad sa odgovorom i daljim instrukcijama...

to je dobra ideja vidis a sigurno bi i pomoglo jer oni i slusaju forum whine kao i uvek.

ako napravis topic rado cu se pridruziti hate-u

Link to comment
Share on other sites

to je dobra ideja vidis a sigurno bi i pomoglo jer oni i slusaju forum whine kao i uvek.

ako napravis topic rado cu se pridruziti hate-u

Kreator, ne samo mighty Srbi da se žale...

Vjerujem da bi tu bilo još dosta ljudi koji zahtijevaju makar malko bolju i bržu podršku...

Nisam nikada do sada hakovan, ali u slučaju da budem, ne želim da čekam mjesec-dva da mi vrate akaunt i da tom prilikom iskidam milion nerava...

Edited by Block_Out
Link to comment
Share on other sites

Silencer, svaka chast za ovo. Pre 20 dana sam im poslao webmail form da ne mogu uplatiti jer sam nedavno imao problema sa karticama itd. i odluchim da danas preko skajpa nazovem. Okrenem onaj broj za Englesku i dobijem sekretaricu. Posle 5min chekanja u redu javi mi se i neki gari i pita sve shta se desilo i shta ja ustvari hocu od njih. :D Posle mi je trazio sve one podatke koje traze i u webformu. Reche da ce mi mail doci danas i da ce srediti to :P

Sum== bolje vam je odma zvati preko skajpa, prvo jer je dzaba, drugo zato shto cete dobiti svoj acc (ili shta vec) 74 puta brze nego da pishete webmail i chekate ceo eterniti. thx

Link to comment
Share on other sites

e ja sam danas pokusao da ih dobijem preko skype-a ali mi se uvek posle nekih 3 minuta cekanja prekida veza ili krene da sece....ne znam zasto mi se to desava...hakovan mi je account pre nekih nedelju dana i fazon je sto ne mogu da primam mailove od blizzardovih botova, tako da ne mogu da primim mail sa novim passwordom...danas sam pokusao preko skype-a ali ne ide secka prekida...koristim 512k net, jel moguce da mi zato secka ?

Edited by Hero
Link to comment
Share on other sites

e ja sam danas pokusao da ih dobijem preko skype-a ali mi se uvek posle nekih 3 minuta cekanja prekida veza ili krene da sece....ne znam zasto mi se to desava...hakovan mi je account pre nekih nedelju dana i fazon je sto ne mogu da primam mailove od blizzardovih botova, tako da ne mogu da primim mail sa novim passwordom...danas sam pokusao preko skype-a ali ne ide secka prekida...koristim 512k net, jel moguce da mi zato secka ?

Realno Ako zoves Billing support ;P ima da ti kazu da ste okrenuli pogresan broj, jer je to posao Account Administration, zasta ne postoji telefon nego samo web form ili e-mail. Takodje Billing support / Technical support nema veze sa tim sto ti nemas mogucnost da primis e-mail. Znaci Web forma posalji im svoje podatke zajedno sa skeniranim pasoshom.

A to sto ti sece je uglavnom jer ti Upload speed smrdi :(

rur-1.jpgrur-2.jpg
Link to comment
Share on other sites

ja sam ih danas ponovo zvao.cekao sam mozda 2 minuta da mi se javi neko od zaposlenih, i zavrsio sve za 5 min...poslali su mi novi pass odmah posle razgovora..tako da svima preporucujem da se ne cimaju sa slanjem mailova nego da odmah pozovu jel ce stvar biti resena za 10 min (barem je tako u mom slucaju).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja sam ih danas ponovo zvao.cekao sam mozda 2 minuta da mi se javi neko od zaposlenih, i zavrsio sve za 5 min...poslali su mi novi pass odmah posle razgovora..tako da svima preporucujem da se ne cimaju sa slanjem mailova nego da odmah pozovu jel ce stvar biti resena za 10 min (barem je tako u mom slucaju).

E moze jedno pitanje? ... A kako ti njima preko telefona da posaljes Fotokopiju licne karte ? posto sam glup pa mi pojasni please :(

da se necimam sa mailom ni ja onda ...posto sekretarica odgovara posle 3 nedelje a kamoli oni ...

I kako to preko fona ti vrate hakovan acc za 5 minuta lol? pitaju te Username ? i ti kazes neciji drugi i oni te pitaju za email i ti kazes svoj i oni ti daju pass na taj email ?

neshvatam :/

Kupujem Paladina samo da nije Tauren ili Troll, Moze gnome ili Undead.PM

Link to comment
Share on other sites

prvo poshaljes mail sa licnom pa onda zoves, some.

A ok...ja reko da izdiktiram svoju sliku iz licne...posto svi to zavrsavate za po 2 minuta a meni jos nisu odgovorili od januara za jedan acc....

E killy znaci gledaj situaciju...trazili Su mi ID photo..last 4 number of GC...I ostali info...

Znaci ja to posaljem njima na Email, i onda pozovem?

E da jos jedno pitanje :P Jel moram da znam bas pro English posto sam noob u tome... mislim nece da me davi tamo s nekim glupostima?

Edited by BGDPRO1

Kupujem Paladina samo da nije Tauren ili Troll, Moze gnome ili Undead.PM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...