2.4.2 problem

Posle instaliranja patcha 2.4.2 pokrenuo sam WoW i dobio error 132. Svaki put kad pokrenem WoW dobijem taj error. Sta da radim pls pomozite

Obrisi igru, jer je vec poodavno zasla u zonu opasno glupih igrica, prodaj diskove, acc. i sve pare daj za gandzu. [}:)]

Edited by support

Ja mislim da sam u vezi erorra 132 pisao vec 4-5 puta i sta ga proizvodi ... i kao sto sam svaki put rekao ... shvati da ti placas blizard ... placas ga i izmedju ostalog za tehnical support ... idi na wow forume i imas u stickiju error 132 i kako ga popraviti detaljno su obradili 99% errora na koje mozes da naletis u wowu , sta ih prouzrokuje i kako se resavaju. Sigurno ce oni bolje znati nego besna rulja na ruru.

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Ja mislim da sam u vezi erorra 132 pisao vec 4-5 puta i sta ga proizvodi ... i kao sto sam svaki put rekao ... shvati da ti placas blizard ... placas ga i izmedju ostalog za tehnical support ... idi na wow forume i imas u stickiju error 132 i kako ga popraviti detaljno su obradili 99% errora na koje mozes da naletis u wowu , sta ih prouzrokuje i kako se resavaju. Sigurno ce oni bolje znati nego besna rulja na ruru.

Normalan odgovor jedini na ovoj temi :))))) Mada opet i ne mora na forum da salje kod njih, dovoljno je da klikne na send report. Sigurno oni to ispravljaju. Elem Obrisi sve u WTF i WDB folderu bese i sve addon interfacez, al pre toga ih backupuj, moze da pomogne.

rur-1.jpgrur-2.jpg

Ma pisao sam na forumu ali ne odgovaraju... Hoce li vredeti ako izbrishem igru i prebacim preko harda now WoW od druga?

Brate nemoj da pitas nego uradi probaj, neces nista izgubiti, cak ne moras ni da brises nego rename folder, ako bas hoces da ga sacuvas, ili backup WTF / WDB / Interfacez folders ;)

Good Luck.

rur-1.jpgrur-2.jpg

Upravo tako ... niko ti nije rekao da pitas na forumima ( mada mozes i to ) vec potrazi u stickijima ili na vec odgovorene teme.

Evo ja sam potrazio za 2 minuta sam nasao par blizard resenja na tvoje probleme :

Sticky na njihovim forumima :

132 error i kako ga srediti

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...49567&sid=1

2.4 patch problemi

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...61799&sid=1

Odgovor blizard postera na lika koji ima isti problem kao ti na ovom topicu :

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...77908&sid=1

1. Hi,

Looks like the crash is triggered by an add-on, possibly one that is trying to perform a function that is not supported or is not compatible with 2.4.2

With the game closed down please locate your World of Warcraft installation folder and delete the directories called WTF, Cache and Interface.

Restart the game in it's default mode, don't re-install any add-ons until you have checked if the game is still crashing out with the same error.

2. Hi,

The first thing I can see is that your using a lot of add-ons please make sure you have tested the game with no add-ons installed, disabling them won't stop them loading into the memory. With the game closed down please locate your World of Warcraft installation folder and delete the directories called WTF, Cache and Interface.

Secondly looking at the error I've noted that you have a few programs running in the same memory space as the game, while it may not be the direct cause I generally like to make sure its not to blame.

0x00400000 - 0x00EB9000 D:\Documents and Settings\Calon.SN049924920088.000\Desktop\games\World of Warcraft\WoW.exe

0x03A10000 - 0x03B81000 C:\WINDOWS\system32\nview.dll

0x03CC0000 - 0x03CD5000 C:\WINDOWS\system32\nvwddi.dll

0x0FFD0000 - 0x0FFF8000 C:\WINDOWS\system32\rsaenh.dll

0x10000000 - 0x10069000 D:\Documents and Settings\Calon.SN049924920088.000\Desktop\games\World of Warcraft\DivxDecoder.dll

Those files are related to your graphic card, you may want to consider un-installing the drivers you have installed currently and try re-installing the latest ones available.

The only other thing I can think is of the strange folder naming you are using Calon.SN049924920088.000, it might be interesting if you could try moving the whole World of Warcraft folder to another location on your computer, and run the wow.exe file directly from the game folder and test to see if the same errors appear.

Dakle izbrisi wtf wdb interface i cache foldere i ako i dalje crashuje instaliraj nove drivere za graficku kartu.

Edited by StormScion

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Znaci ne mogu da verujem da nista ne pomaze! Updatujem graficku izbrishem wow uzmem drugi i opet isti error sve isto...

daj i meni taj program da updajetujem 7600gt na 8600gt

:)

NEMA JAKO I NEMA U GLAVU!

[19:12:21] [W From] [80:Primevilka]: ja to zato shto te volim <3

Pa ne znam,pola shljive,njivik i bashtu