Warhammer 40k

LanFan

Nisam nesto puno igrao ali igra mi se dosta svidja, videh i da je bila na WCG end turniru prosle-pretprosle? godine pa se zapitah sta bi ? Gde nestade popularnost...

Ima li ljudi kod nas koji ovo jos uvek igraju iole aktivno ?

ps - sprema se jos jedna expanzija na prolece '08.

It is in the end whatever the hell I want it to be, and when I'm through with it it's gonna blow a hole, this wide, straight through the world's own idea of itself.

U svoje vreme igrao sam za sve pare :)

Ofc ako si ljubitelj WH40k nema diskusije , odredjeno drustvo je pravilo na tone lanparty-a i rastavljanja od iste...

Ali to nije bash pravi feeling kao tabletop ali opet prija igrati :) (a i bogami igra je mnogo jeftinija od tabletopa koji je poprilicno skup sport :( )

Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents?

"He was the perfect son" or "She was the perfect daughter."

"Such a tragic accident they were the perfect family."

"They died together, the perfect couple till the end."

Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife.

Kind of makes me immortal.

zlatno pravilo da daju na kasicicu sve sto imaju :)

Bash me zanima hoce li se vratiti neko na scenu kad se pojavi expanzija...

Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents?

"He was the perfect son" or "She was the perfect daughter."

"Such a tragic accident they were the perfect family."

"They died together, the perfect couple till the end."

Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife.

Kind of makes me immortal.

Da, Soulstorm ce se zvati, i donosi dve rase od kojih ce jedna biti Dark Eldari (konacno da Necroni budu cool guys :D) nazalost, igra je sto se multiplayer scene tice, poprilicno mrtva i bas mi je krvo. ulogovah se pre neki dan na DC online server i na US gateway je naravno bilo najvise ljudi - CAK 89 =((( tuga

ah taj warcraft...

It is in the end whatever the hell I want it to be, and when I'm through with it it's gonna blow a hole, this wide, straight through the world's own idea of itself.

• 2 weeks later...

Koliko je meni poznato, ni u doba svoje najveće popularnosti nisi mogao da nađeš mnogo više ljudi od toga online, možda 100 - 200, to je to.

Pretprošle godine, godine kada je dow bio na wcgu, su se održavali turniri u ATGu. Sećam se da sam otišao na dva i oba osvojio, zahvaljujući činjenici da se konkurencija sastojala pretežno od tabletop fanova, a ne RTS igrača ;0

Edited by Smulet