inspector Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Iskreno nov sam ovde, nepratim nesto klanska desavanja itd ali zato pravim sajt koji ce biti prvi na balkanu u toj oblasti (sajt je vezan za igre - dacu vam link kad bude zavrsen).... Uglavnom voleo bi da imam intervju-e sa nekima od vas (clanovima raznih klanova itd...) ! Najbolje bi bilo ako neko od vas ima msn da to preko njega uradimo (necu vas smarati puno, a pitanja ce biti neka osnovna)... Jedino mi treba neka vasa slika koju vi izaberete da stavima na sajt (moze i slika klana celog ili koju vi izaberete), a tekst cu preneti bas onako kako se budemo dogovorili. Bice mi drago ako mi pomognete posto sam pocetnik, a i vama ce nekada pomoc mog sajta dobrodoci za neki turnir ili slicno (u zavisnosti od toga sta vam bude trebalo) ... Naravno ceo intervju mozete preneti na neki vas sajt pod uslovom da na kraju intervju stoji "preuzeto sa sajta : ******" ! U svakom slucaju ko je zainteresovan za intervju neka napise na ovoj temi ili se dogovorite svi medjusobno posto vidim da vas je dosta, a ja cu svima izaci u susret.... Ako imate jos neku ideju, predlog slobodno recite otvoren sam za saradnju...... Puno pozzz svima uz nadu da cete mi pomoci a i ja vama..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corey Posted November 29, 2007 Report Share Posted November 29, 2007 Kolko plaćaš ? : )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...